ja hier nog een, alleen via der linkerschouder en zo ook weer terug andersom doet ze het niet en heeft ze ook nooit gedaan
Dat vroeg ik me nou ook af! Eva rolt alleen over links... maar zo te lezen is dat vrij normaal. Als ik haar wil helpen over rechts te rollen, kijkt ze me echt zo aan van, wat was jij nou van plan? En rolt zo de andere kant op .
Jeps, Angelina rolt ook alleen over links. Ze probeert wel ook over rechts te rollen, maar komt dan niet verder. En áls het lukt, dan zit d'r armpje nog in de weg. Terug rollen lukt nog niet overigens.
Haha inderdaad, dat armpje! Terugrollen kan Eva wel, ze heeft het een paar keer gedaan, maar ze wil het niet. Soms dan wil ze iets pakken en helt dan wat over, maar dan corrigeert ze zich snel, want o wee als ze weer naar haar rug draait. Dat is helemaal niet haar bedoeling, ze wil alleen op haar buik liggen .
Ik heb t idee dat Angelina t ook wel kan, ze heeft t een keer of 3 gedaan, op 1 dag. Maar het boeit haar gewoon niet. Als ze over links rolt, dan heeft ze in dezelfde rolbeweging ook haar armpje goed onder dr lijfje, maar over rechts dus niet..
Gijs heeft een sterke voorkeur voor rollen over rechts. Over links kan hij wel, maar doet hij niet vaak.
Jesper rolt ook vaak over 1 kant. Van de fysiotherapeut moest hij ook over de andere kant rollen, dus wij druk oefenen, maar hij vertikte het zelf te doen. Kom ik op het CB zeiden ze dat het normaal was. Na nog wat tegenstrijdigheden van de fysio kwam ik erachter dat ze helemaal geen kinderfysio was, grr...
Hier ook maar 1 kant op rollen en Koen rolt niet terug, alleen maar verder weg Leg je hem aan het begin van het bed dan eindigt Koen aan de andere kant en dan nog is hij soms een beetje driftig dat hij niet verder kan Groetjes, Kim
Ruben rolt ook alleen over links. Moest het van het CB wel in de gaten houden, maar als ik al jullie reacties lees, loopt het wel los!
Mijn meisje rolt allebei de kanten op en kan ook via allebei de kanten terugrollen. Eerst kon ze ook alleen via haar rechterschouder en daarna ook over dr linkerschouder dus volgens mij komt het bij alle kindjes vanzelf wel hoor.
Hihi, Famke rolt ook maar één kant op: naar links. (Nu is het wachten totdat ze ontdekt heeft hoe ze weer terug moet rollen...)