Babydagboek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anique, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Mijn moeder heeft voor mij en mijn zusjes altijd totdat wij een jaar waren een babydagboek bijgehouden, hierin schreef ze dan elke week wat er gebeurd was, met een paar foto'tjes erbij en er zat een tekeningetje in waarop ze kon aangeven wanneer onze tandjes door waren gekomen enzo. Ik heb dat daarna altijd heel leuk gevonden om dat soms eens terug te lezen.
    Ik zou dat straks ook graag willen gaan doen als onze baby er is. Weet iemand hoe ik aan zo'n boek kan komen? en of ze nog wel bestaan? Want bij mijn jongste zusje heeft mijn moeder het in een multomap opgeschreven omdat ze nergens zo'n babyboek had kunnen vinden.

Hopelijk weet iemand wat ik bedoel!

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik hou een dagboek bij in words, en dat print ik elke maand uit en doe het in een map.
    zoek er vanalles bij.. de juiste foto plak ik er ook nog in en het ziet er super uit.
    Die boeken zijn leuk maar zo minimaal en dat vind ik erg jammer.

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    nijntje heeft een boek trouwens;)

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Bij Prenatal of een boekenzaak hebben ze tig van die boeken... Je kunt het ook op een website doen of weblog

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ja hoor, zat van die boeken. Ik heb er twee gekregen toen ik nog zwanger was, dus heb er al weer eentje voor nummer 2 ;)

6. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    We hebben voor Emiel een site gemaakt. Daar zetten we heel veel dingen op. Na verloop van tijd kun je deze op DVD laten branden. Ook heb ik een boek van Nijntje. Daarin schrijf ik bepaalde dingen op en plak ik iedere maand een foto die ik maak op de 11e (Emiel is op 11 juli geboren). Zo kun je in het kort zien hoe hij is gegroeid. En natuurlijk het "gewone" fotoboek waarin al heel veel foto's zitten (maar ja, wat wil je ook met een mama die fotografie als hobby heeft).

7. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wij houden een blog bij op internet ook met foto's. Ook leuk voor familie en vrienden om steeds even op te kijken.
    Maar kwam laatst wel in een tijdschrift een heel leuk boek tegen dat ik wilde hebben: Mam en Pap vertellen over jou! (oa bij bol.com) daar kun je vanaf je zwangerschap tot aan de puberteit van alles in bijhouden. Meer dus dan een babydagboek eigenlijk.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben er een gehaald bij een fotospeciaalzaak.

9. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

ik heb een boek van anne geddes mijn eerste 5 jaar :) is een leuk boek.

10. Anique

Anique Niet meer actief

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik ga binnenkort eens op jacht!

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik heb ook een babyboek gekregen, in mn 10 dagen mand, bij prenatal

Deel Deze Pagina