binnenkort vertrekken we voor het eerst naar Mallorca. Ik ken de Spaanse keuken niet zo heel goed dus wat kan je er zeker niet eten/drinken? Zoontje eet mee met de pot vandaar dat ik het graag wilde weten.
Wat bedoel je, wat kan je er zeker NIET eten en drinken? Mallorca is hartstikke toeristisch dus de friet en pizza's vliegen je om de oren . Als je geen Spaans (zonde!!) wil eten, hoeft dat ook niet. Als je dat gerust stelt...
Vooral veel Duits eten en veel bierstrasses, eigenlijk net Duitsland maar dan met lekkerder weer 😀
Haha nee bedoel eigenlijk betreft het drinken met ijsblokjes ofzo. Mijn zoontje is gek op tomaten en komkommers, en dat zal met kraanwater gewassen worden denk ik. Als je in een restaurant zit eet je dat dan?
het is idd gewoon maar spanje.. je kunt daar met een gerust hart gewoon alles eten hoe je het hier in nederland ook doet
Zijn net terug en kan allemaal al was ik wel weer een tut bij dochter haar drinken om ijsblokjes eruit te halen haha.
Ben er ook geweest en je kan er gewoon lekker eten, mijn zoontje at het meest spagetthi bolognese haha, ik bedoel maar. Prijzen zijn een beetje gelijk aan de nederlandse prijzen. Duitsers niet al teveel gezien maar we zaten heerlijk in een dorpje in een prachtig spaans appartement tussen de spanjaarden. Het is een leuke bestemming met mooie strandjes, veel plezier!
Wat ik wel meenam kn de caravan cevitam. De eerste keer weigerde mijn dochter na een paar dagen al die zoete sapjes en water (was 1 1/2) toen ze ook ziek werd heb ik hem wel geknepen. Dus de limonadebus gaat nu mee.
Je kunt veilig alles eten en drinken. Als je een leuke tent zoekt, in het centrum van Palma de Mallorca zit Tast. En tapastent en het is daar echt heerlijk eten. Er eten daar ook veel locals en dat betekent in de meeste gevallen dat het goed eten is CARTA - Tast Unión- Restaurante Tapas Mallorca