Ik hoor morgenochtend 9 uur of ik een blaasontsteking heb. Het zou me verbazen als het niet zo was. Ik plas me een ongeluk (lees: elk kwartier een flinke hoeveelheid). Ik heb geen brandend gevoel (was normaal volgens verloskundige), naar wel lage rugpijn en mijn hele blaas/baarmoeder/darmregio voelt zwaar en is gevoelig. Omdat ik vanwege eerdere miskramen toch al onzeker ben, maakt dat gevoel het er niet beter op. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik geen menstruatieachtige krampen heb, maar dat zware gevoel is ook niks. Herkenbaar? En een geruststelling wellicht?
Ik heb inmiddels al 2 blaasontstekingen achter de rug. Ik had een krampende pijn in mijn buik, beetje zeurderig zwaar gevoel. Verder had ik geen symptomen die je normaal wel zou verwachten maar blijkbaar zijn die er niet of weinig bij zwangeren. Ik zag het ook aan mijn urine, was heel troebel. Heb je al uitslag?
Geen blaasontsteking maar wel wat cellen die zouden kunnen wijzen op een beginnende blaasontsteking. Moet veel drinken, veel plassen en veel vitamine C. Heb voor het weekend voor de zekerheid antibiotica gekregen. Mag dat gebruiken als ik het idee heb dat het erger wordt. Vind dat moeilijk in te schatten.
Oké, dan zou ik die gewoon nemen, anders heb je kans dat de infectie hoger gaat, richting je nieren. Beter voorkomen dan genezen zou ik denken. En idd veel water drinken en extra vit c nemen! Dan komt t vast goed, succes!
dat gevoel ken ik wel, heb veel blaasontstekingen gehad (lees 8) tijdens de zwangerschap. Je kunt wel een schimmelinfectie krijgen van de antibiotica dan voelt het ook wat raar in je buik. Ik zou het ook nemen en na een dag of 3/4 na de laatste pil weer testen als controle.