Leuk uitje met dreumes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door engeltje23, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wie heeft er een leuk idee om vandaag te gaan doen met m'n binkie van anderhalf? Ben een beetje inspiratieloos omdat we al zoveel gedaan hebben de laatste tijd hihi.
    Strand, bos, kinderboerderij en de zandspeeltuin hebben we nu wel gezien ondertussen en de indoor playground of een zwembad vind ik nu zonde van het lekkere weer!
    Iemand leuke tips om te doen in zuid Holland?

2. Cabb

Cabb Niet meer actief

Geitenboerderij t geertje in zoetermeer is super leuk! Kunnen de kindjes de geitjes voor een euro flesje melk geven. Ijsje eten. Ze hebben een winkeltje, paar speeltoestelletjes, rondje pony rijden voor een euro. En je kan er ook ern bootje huren. Eij gingen er zowat ieder weekend heen toen we klein waren.

3. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ik weet niet waar je woont maar in Noord Holland hebben we nog de geitenboerderij in het Amsterdamse bos.Kunnen ze alle dieren aaien en de geitjes melk geven in het aangrensende bos kan je leuk wandelen ook is er een grote speeltuin.

En in Enkhuizen Sprookjeswonderland is zooooo leuk alle sprookjes figuren en huisjes op dreumes niveau ze kunnen overal in en uit lopen en de entree prijs is ook goed te doen.

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Hele goeie tip!. Ik kom zelf uit Enkhuizen en is voor kindjes van die leeftijd ook super om te zien. Wij gaan er zodra onze kleine groot genoeg voor is ook heen en gelijk in combinatie met familie bezoek haha ;)

Maar ik geloof dat de TS tips vroeg voor in Zuid Holland ;) Tenzij dat TS het niet erg vind om naar Noord Holland te komen? :)

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dit is echt zoooooo leuk met jonge kinderen !!!!
    Echt gaan hoor!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Geitenboerderij t geertje is idd heel leuk, maar komen we ook al zo vaak!
    Bedacht me net ineens dat ik nog kortingkaarten had liggen voor de Efteling dus daar zijn we nu naar onderweg... Op naar de eerste keer sprookjesbos voor meneer!

Sprookjeswonderland klinkt ook wel heel erg leuk! Goede tip voor de volgende keer, thnx!!

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik wou precies hetzelfde antwoorden , toevallig .
    Wij komen er nu ook ieder weekend . Echt geweldig !! Ook leuk om te zien dat de biggetjes gewoon bij hun moeder liggen te drinken enzo . Allemaal heel diervriendelijk . En als we er toch zijn gaat er altijd gelijk wat kaas mee naar huis , biologische kaas van de koeien die daar staan . Je weet dus dat je diervriendelijke producten koopt .

8. Cabb

Cabb Niet meer actief

Haha wij wonen er nu op een uur rijden vanaf maar over 2 weken daar een verjaardag in de buurt dus we gaan er overdag nog even langs met zn tweetjes zo leuk vind ik het.

Ts: Veel plezier in de efteling!

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Die geitenboerderij in Zoetermeer ziet er leuk uit zeg! Ik was op zoek naar een leuk uitje met mijn peuter van 2,5 voor morgen, dit lijkt me super. Maar ik heb nog een baby van 5 weken. Wat denken jullie, is dat te doen? Kan ik er bijvoorbeeld een flesje warm maken en ergens rustig voeden, verschonen, kan ik er een kinderwagen mee naar toe nemen? En hoe veel tijd ben je gemiddeld kwijt?

10. Cabb

Cabb Niet meer actief

Kinderwagen gaat volgens mij wel, volgens mij zijn de meeste paden heel hard aangestampt zand of gewoon klinkers. Er zit een restaurantje bij en er staan geloof ik op verschillende plekken wel bankjes. Weet even niet of er verschoongelegenheid is... Ik zou een baby zo meenemen daarheen maarja ik ben wel altijd makkelijk in dat soort dingen.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja hoor de paden zijn goed te doen alleen bij de bootjes niet zo, daar moet je een beetje langs het water lopen. Maar ik neem aan met een kleine ga je daar niet lopen. Er is een klein restaurantje en ook buiten bankjes inderdaad om even een ijsje te eten. Genoeg ruimte om je kleine te verschonen dus.
    Hoeveel tijd je kwijt bent ligt aan jezelf Ik zou zeggen hoelang loop je op de kinderboerderij? Zo ongeveer...
    Ligt er ook aan of je alleen bij de dieren kijkt of dat je ook het mini speeltuintje in gaat en even in het restaurantje duikt.

12. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Oeps niet gezien :)

13. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Heeft er iemand ook leuke tips voor het zuiden van Nederland? Woon in de omgeving van Weert.
    Zie echt hele leuke dingen voorbij komen zoals sprookjeswonderland maar ik vind 2 uur rijden toch echt te ver.

Deel Deze Pagina