hallo, sinds een paar dagen is mijn zoontje altijd aan het huilen en krijsen. met alles wat ik doe is het niet goed,zitten niet,liggen niet,de box niet,relax niet,grond niet... hij zwijgt alleeen maar als ik hem vastneem en rechtsta. zelf als ik ga zitten is het niet goed. dit doet hij echt 24/24 en is al een paar dagen aan de gang. ook zit hij zijn lichaam constant te overstrekken. als hij in de box ligt en ik geef zen tutje en streel zen gezichtje zwijgt hij,maar voor het moment ik wegben begint hij terug. we zijn dit echt niet gewoon van hem..het is anders zon braaf kindje dat zich goed kan bezighouden,echt een lachebekje. dus ben dan ook wel heel ongerust..? dacht eerst aan tandjes(hij heeft er al 2)maar daar had hij toch niet veel last van. heb al gevoeld,maar voel niks,zie niks. kheb wel het gevoel dat hij terug meer zevert. wat kan ik doen? zou ik naar de dokter gaan? kan die mij wel helpen? vind het echt heel vermoeiend en heel zielig voor hem. men lief ventje...
Als hij zo overstrekt en echt veel verdrietiger is dan anders zou ik morgen toch met hem naar de HA gaan.
ik persoonlijk ben niet zo iemand van "sprongetjes" en vindt dit toch wel iets waarvan ik zeg zoals pendrag ook al aangeeft, dat ik er zelf mee langs de ha zou gaan... ligt de kleine misschien te veel in de wipstoel of maxi cosi of schommelstoel? ik weet van kindjes die best veel in een maxi cosi zitten of wipstoel dat ze zich op een gegeven moment kunnen gaan "overstrekken" weet ff niet meer waar dat mee te maken heeft....geloof dat het ruggetje dan teveel "krom" staat waar ze dan last van krijgen vandaar dat "overstrekken" .....dan voelen ze zich enkel goed wanneer ze weer "recht" liggen-hangen.... hoe dan ook zou een bezoek aan de ha niet overbodig zijn meid... succes met de kleine kan me heel goed voorstellen dat je het heel erg zielig vindt, als hij verder niets wil behalve "hangen" bij jou.... gr.smoekie
Tja ik geloof wel erg in sprongetjes, maar zie dit dan toch als iets heftiger gedrag dan dat wat bijvoorbeeld mijn dochtertje bij sprongetjes heeft (en heftiger dan wat me normaal/ goed lijkt..24/24 zo krijsen en huilen lijkt me absoluut géén sprongetje) Misschien heeft je kindje last van maagzuur/terglopende voeding/buikpijn/kramp/diaree/griep/werveltjes/zn nekje/te warm oid..Krijsen duidt wat mij betreft toch vaak op echt pijn..Maar ik weet natuurlijk niet hoe je kindje normaliter is.. succes en laat je het weten zodra je meer weet?
Misschien dat hij iets wilt wat hij nog niet kan zoals kruipen oid? en dat het een soort frustatie is?
drinkt hij wel nog goed en hoe gaat het slapen? Als dat ook allebei niet goed gaat dan zou ik voor de zekerheid even langs de HA gaan als dat wel goed gaat, dan idd misschien sprongetje?