"Dit kan eeeeecht niet!"

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Melrose, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    #1 Melrose, 27 jul 2012
    Laatst bewerkt: 27 jul 2012
    Hoi,

Ben benieuwd of jullie wel eens situaties omtrent je kleintje meemaken, waarbij je denkt: "waaat, dit kan gewoon
    niet!" Of: "Dit wil ik niet!"
    Mijn voorbeeld, van gistermiddag:
    Sta ik in een winkel in de rij bij het toilet om m'n meisje te verschonen. Komt de toiletjuf een brabbeltje met haar maken. De toiletjuf was de
    sanitaire ruimte rustig aan het schoonmaken. Pakt ze opeens het speeltje van m'n kleine en geeft ze die aan haar.
    Ik stond met grote ogen te kijken en vroeg me af hoe ze het in haar hoofd haalt eerst de toiletten en wasbakken te schrobben en vervolgens de bijtring van
    m'n baby op te pakken. Uiteraard had ik iets moeten zeggen, maar ik stond nogal perplex. Heb het speeltje ook van mn meisje afgepakt en grondig
    gewassen/gespoeld. enZal me geen 2e keer gebeuren in ieder geval!!

Heeft iemand nog een grappig/vies verhaal?

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Mijn beste vriendin ging - voordat ik het doorhad - bij mijn pasgeboren dochter haar oogje schoonmaken met haar vinger. En bedankt voor de ontstoken oogjes! Achteraf vond ze het ook wel stom van zichzelf.
    Dat mensen verzinnen dat een kind van 4 maanden best een chocoladekoekje mag, vind ik ook zo ongelofelijk (mijn eigen moeder nog wel!).

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik was in de supermarkt en moet wat uit een stelling pakken ik draaide me om (liet heel even de kinderwagen los) pakte het pakje uit de stelling draai me terug en me kinderwagen was weg. Kijk rond duwde een andere vrouw haar naar de andere kant van het gang pad (dus niet naar de overkant maar naar de andere einde van het pad). Ben me toch uit me plaat gegaan. Je doet dat toch niet zomaar dan vraag je het toch even en ik kreeg nog een grote mond terug ook!!

4. dekilene

dekilene Niet meer actief

me zoontje was net geboren...
    wanneer mag hij fruit??!!!

....

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    oma die zegt "oja, ik heb hem vanmiddag een stukje ananas gegeven, hij vond het superlekker!"
    Grrrr kind was nog geen 4 maanden, nog nooit vast voedsel gehad en jij geeft 'm ANANAS UIT BLIK? zonder met ons te overleggen ook nog?:$

6. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hier ook in de supermarkt dat iemand mn wagen vasthield.terwijl ik hem ook vast had en niet echt los wilde laten en maar bleef kletsen. Wist niet zo goed wat ik moest doen.

En op een verjaardag ging tie ineens de hele kamer rond terwijl ik zn spulletjes bijelkaar aan het zoeken was om hem te verschonen. Ging heel snel.

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.976
    3.989
    113
    Mijn broer kwam onverwachts even langs met z'n vriendin. We waren net uren bezig geweest de kleine meid in slaap te krijgen en ze sliep toen eindelijk. Zegt m'n vriend; willen jullie de kleine nog even zien ik kan haar wel even ophalen? NEEEE! Even heel duidelijk gezegd dat het nu dus even niet kon dat ze een andere keer maar weer kwamen. En daarna even een duidelijk gesprekje gehad met pappie dat dit dus niet zo handig was!

8. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland

Wat erg! Ik weet niet eens hoe ik zou reageren, waarschijnlijk ook uit m'n plaat. Al ben ik niet altijd even "hard", ook niet wanneer het m'n kindje betreft. Maar wat erg dat die persoon er gewoon mee vandoor ging! Hoe haalt ze het in d'r hoofd?

Lekker dan, zo zonder overleg. Vast voedsel met 4 maanden is idd errug vroeg, en dan ook eens uit blik oftewel niet bepaald het gezondste. Hoop dat je oma er stevig op hebt aangesproken!

9. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Een vage collega van mn vader kroelde onze.zoon in de maxicosi. Echt.facetoface.Ik stond zo perplex dat ik niets.kon zeggen. Achteraf voel.ik me daar ook erg schuldig over tegenover mijn zoontje. Ik.moet echt assetiever zijn, maar het was.vooral het perplexe moment dat me aan de grond deed.nagelen.

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    We waren in januari op het familiefeest van mijn vriend en waren met sm meegereden. Om 8 uur had David het helemaal gehad en was heel erg overprikkeld, ik stond al een half uur met hem in de mc in de gang. Dus ik gaf aan dat David nu echt moest gaan, dit ging zo niet langer. SM vond dat niet nodig, we konden echt nog wel een uurtje langer blijven...

11. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik liep met mijn 6 weken oude dochter over de markt. Komt er een ouderr vrouw naar me toe, trekt de kap naar beneden en zegt: Zo, laat mij dat kind nu eens zien! Ik stond ook perplex en kon daardoor niks zeggen, maar ik vond het zo raar! Ik ken dat hele mens niet!

12. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Yup, oma heeft het wel te horen gekregen ja... Toen we begin deze week heeeeeel voorzichtig wilden gaan proberen om groentehapjes te geven (paar hapjes per keer) kreeg hij bij oma ineens TIEN HAPPEN FRUIT. grrrr... Dus een duidelijk gesprek gehad, voortaan zorgen wij voor de potjes en geven aan hoeveel hij daarvan mag hebben. Eigen initiatief op eten-gebied wordt even niet gewaardeerd door ons, hoe goed ze het ook bedoelt. (oma past een paar dagen per week op).
    Nu gaat het weer prima.

13. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wat een verschrikking! *gaat stuk*

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik liep met mijn oudste dochter door de supermarkt, komt er een vrouw op ons af, "ohhhh wat een prachtige krullen!" en ze kust mijn dochter gewoon twee keer op allebei de wangen :$ een wildvreemde....Dus :(

15. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn oppas heeft dit voor mij een keer heel goed geregeld gelukkig haha

Ze was in de stad met mijn toen 9mnden oude dochter en toen kwam er een hheel viezig onhygiënisch oud vrouwtje die haar vast wou pakken (waarom weet ik niet ze kende dat vrouwtje ook helemaal niet) maar gelukkig zei mijn oppas snel: nee doe maar niet hoor ik heb smetvrees!! :D was ik wel blij mee haha

16. babyproject

babyproject Niet meer actief

Schoonouders waren laatst bij ons thuis. We hadden chips op tafel en onze dreumes van 20 maanden zat er nog bij. Mijn schoonvader dacht even leuk en grappig te zijn ((hij is dol op onze meid en stoeit vaak met dr) en stopt zo 2 chipjes in z'n neus. Heel grappig, opa ;) echt een heel goed voorbeeld! En inderdaad binnen een paar seconden had m'n dreumes dit al nagedaan.... Zucht ;)

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Oja, hier ook van die opmerkingen van mijn schoonmoeder.

Mn zoontje was nog geen 3 weken oud.
    Uhm, hij krijgt straks wel als eerste een frikandel van ons!
    :$ Nee, dat dacht ik niet!

Jawel, zodra hij 8 maanden is dan krijgt hij dat van ons.

Nee, dat dacht ik niet!

Ja, en waarom dan niet? Onze eerste kleinzoon kreeg dat ook, dat mocht ook van zijn ouders.

Uhm, omdat het slecht is? Mijn kind hoef met 8 maanden nog geen vettigheid te eten! Mn darmen zijn dan net een maand of 2 gewent aan fruit/brood/avond eten en dat wil jij een frikandel in zn mond duwen?! Nee hoor, gebeurt niet!
    En tja, dat de eerste kleinzoon dat kreeg en dat zijn ouders dat willen is hun pakkie an.

Doordat opa en oma ( en ouders ook) hem altijd vet eten en veel zoetigheid hebben gegeven, eet het kind nu niets anders dan chocopasta op brood en friet enz...
    Brood met kaas/smeerkaas/vlees lust hij niet en normaal avond eten gaat er ook amper in.
    Het kind drinkt niets anders dan taksi al vanaf zn 2e jaar. Hij wordt in maart 4
    Die tandjes zullen er straks spontaan uit vallen, door de zoetigheid.

18. prettymum

prettymum Niet meer actief

Een vrouw liep met haar loslopende hond door het park waar ik met mijn baby van vier weken was. Springt dat beest zo tegen de wagen op. Ik heb het beest een mep gegeven (terwijl ik zelf bang ben voor honden vooral als ze tegen mensen opspringen). Hele wagen zat onder de blubberpoten, laat staan wat er gebeurd was als hij mijn kind eens even lekker had afgelikt ofzo. Bah!

Eigenaresse geeft geen boe of bah. Ik denk dan, als je hond zich niet kan gedragen, laat hem dan niet loslopen. En al helemaal
    niet ergens waar het verplicht is je hond aan te lijnen...

19. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    #19 kiki1986, 27 jul 2012
    Laatst bewerkt: 27 jul 2012
    hahah sorry moet er wel een beetje om lachen ik zou ook echt uit me plaat gaan zoiets doe je toch niet
    ik heb ook wel zoiets meegemaakt vanochtend ik wou ook iets uit de stelling pakken wat waarschijnlijk niet snel genoeg ging blijkbaar duwt een vrouw geirriteerd me kinderwagen met me dochter 2 meter opzij waarop ik zeg mevrouw wilt u voortaan van me kinderwagen afblijven

20. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.610
    1.063
    113
    Hier
    toen onze dochter nog geen 1,5 was waren we op de verjaardag van opa. het ging prima en om 20.30 gingen we pas naar huis. ik had me dochter op de arm en was nog wat aan het praten. kijk ik achterom is er een tante koffie aan het geven!!!!!!!

Deel Deze Pagina