Spelen baby 9 maanden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by AnnK, Jan 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnK

AnnK Lid

Feb 29, 2012
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben even benieuwd wat jullie baby/kind van 9 maanden zoal doet overdag.
    Onze zoon speelt voornamelijk met alles wat hij ziet in huis, behalve speelgoed:). Zoals de kinderstoel, het gordijn, de stofzuiger, de stoelen.
    Ik leg altijd wel ongeveer 2 verschillende soorten speelgoed bij hem neer. Maar hier doet hij eigenlijk niets mee. Hoe is dit bij jullie?

Is dit opmerkelijk?
    Hebben jullie tips voor speelgoed?
    Hebben jullie adviezen hoe ik hem kan leren spelen met speelgoed?

Ik hoor het graag!

2. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    En in de box? Speelt hij dan wel met speelgoed? Waarschijnlijk vind hij alle dingen die hij buiten de box ziet veel interessanter omdat dat juist niet van hem is. Denk dat je er niet zo veel tegen kan doen (behalve in de box laten spelen). Ze willen alles ontdekken...

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    gordijn, ini mini pluisjes die ze op de grond vind, waterbak van de hond ;) inderdaad dus vanalles!

qua speelgoed vind ze nu little people leuk, en de ark van playmobil 123.
    de dieren vind ze heel interessant en kan ze zich goed mee vermaken ook al is het eigenlijk nog niet voor haar leeftijd
    zolang er geen hele kleine onderdelen bij zitten en ze vind het leuk, kan het prima! :)

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    de box vind onze dochter trouwens echt niet meer leuk haha
    ze wil vrijheid :D

5. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Nou die van mij is net 1 geworden die heb alles van toet toet auto's gehad van ons en hij speelt liever met de lade vd kast dan met zijn speelgoed, liever een pollepel als een activitycenter hahaha , ik denk dat dat vanzelf komt, hij is zo bezig met alles ontdekken, kastdeuren open dicht.

6. noensje

noensje Bekend lid

Jul 25, 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hahahahaha die waterbak vd hond zo herkenbaar

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#7 MMarianne, Jan 9, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 9, 2013
    Waterbak honden, hondenluik, laadjes/kastje open en dicht doen, lege flessen, aankleedkussen, billendoekjesbakje, wasgoed 'sorteren', klimmen op mama ;) ...maar z'n bal en toet toet auto zijn ook best leuk.

8. AnnK

AnnK Lid

Feb 29, 2012
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Aha het is heel herkenbaar dus! Gelukkig maar.
    In de box, tja dat is inderdaad ook niet zo'n succes. Ongeveer tien minuten/kwatier wil het nog wel, maar daarna is het helemaal op..

Nou ja het zal vanzelf wel komen inderdaad!

9. adi

adi Niet meer actief

Dat is heel normaal hoor, je baby wil de wereld ontdekken. Ik gaf ze hier simpele plastic schaaltjes, een pollepel ( lekker trommelen haha), kartonnen glazen onderzetters enz. Ze vonden alles leuk behalve schreeuwige speelgoed. Een leeg plastic fles met een beetje macaroni erin was hier een hit.

zet ook een plastic bak op de grond met allerlei interessante dingetjes erin, en laat hem zelf dingen uit en inladen. Dat vinden ze ook geweldig.

Share This Page