INeS Studie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kiki123, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Was wel echt een tegenvaller hoor, de eerste keer dacht ik nog...dat kan gebeuren maar deze keer had ik echt goede hoop. Maar ben ook wel blij want dit is misschien dan wel hetgene wat bij ons altijd mis is gegaan en dan komen we daar op deze manier wel achter!
    Ach ja drie maal is scheepsrecht dan maar....
    Maar daarvoor heb ik volgende week woensdag nog een gesprek, ben ook heel benieuwd wat ze gaan zeggen.

Oh wat spannend Kiki, maandag de 20 (nou ja nu 19)-weken echo. Het is inderdaad wel fijn dat je hem voor de vakantie hebt dan kun je op vakantie lekker nagenieten ipv zenuwachtig zijn.

Jantienn, fijn dat je je weer wat beter voelt. En jij hebt woensdag weer een echo toch? Kan me voorstellen dat het in het begin toch wel erg spannend is. Heb je toch weer even die bevestiging dat alles goed gaat.

Als ik dat zo bij jullie lees kan ik niet wachten (echo's, MvM, kwaaltjes, DAT WIL IK OOK) maar dat komt hopelijk wel goed. Blondy, dat zul jij vast ook wel hebben? Hoe voel je je? Geen gekke dingen?

Moeders in spé, heel veel succes en plezier bij jullie echo's. Geniet er maar lekker van..

2. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Heel veel plezier en succes morgen Kiki!!!!!

3. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, mag ik vragen waar jullie deze studie hebben gedaan? Lijkt me interessant om er ook aan deel te nemen...

4. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Hoi vrouwtje,

Ik zat bij een gyn in Sneek vanwege slechte uitslagen van uitstrijkjes en daar hebben we ook besproken dat we niet zwanger werden. Toen is alles bij ons allebei onderzocht en alles was in orde. Nog een jaar weer zelf proberen was het advies. Een jaar later kwamen we dus weer bij de gyn en toen vertelde ze over de studie. De lootjes ivf eigen cyclus en de gestimuleerde ivf worden in het umcg uitgevoerd (groningen) en lootje iui kan in Sneek. Maar er zijn meer ziekenhuizen die mee doen hoor, weet ik van deze site.

Zit je al in het behandeltraject?

5. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Jantienn! Vind het zooo spannend! Hoe is het bij jou? Bijna je 2e echo toch?

Wij hebben het traject in het UMC Utrecht gehad.

6. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Hoi Vrouwtje,

De ines studie is een onderzoek waarbij gekeken word welke behandeling nu het beste is voor stellen die onbegrepen verminderd vruchtbaar zijn. Dus als er geen oorzaak is gevonden, je kunt volgens mij alleen mee doen als je nog geen behandelingen hebt gehad.
    Je kunt een aantal behandelingen doen, je wordt ingeloot en mag niet kiezen, de verzekeraar van de studie betaalt alles. Op mijn blog heb ik er ook over geschreven. en anders kun je het aan je gynaecoloog vragen misschien, succes..

7. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag de 20 weken echo gehad! Alles zag er helemaal goed uit, we moeten alleen morgen even terug komen omdat ze de ruggenwervel niet goed konden meten omdat de kleine op de rug lag en geen zin had om anders te gaan liggen (eigenwijs!!!). Maar het ruggetje zag er goed uit, dus niet iets om ons zorgen over te maken.

En mijn gevoel was goed, het is een meisje!

8. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Wat fijn zeg, Kiki! Gefeliciteerd!!! Zou wel een opluchting zijn he!!! Kunnen jullie straks lekker relaxed op vakantie! En leuk dat je voorgevoel goed was dat het een meisje is! Vandaag dus even terug voor de ruggewervelmeting, zou ook wel goed zijn lijkt me. Laat je dat nog even weten? En wanneer gaan jullie op vakantie? Komend weekend?

9. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    De meting was helemaal goed. Deze man vond het ook maar onzin dat we terug moesten komen omdat ze ook aan de vorm van het hoofdje, en de grootte van de hersentjes en afstand van de hersentjes tot de schedel kunnen zien of het kindje een open ruggetje heeft, dus dat hadden ze gisteren kunnen zien. Ach, ik vond het alleen maar leuk om nog een keer te kijken :). En het is nog steeds een meisje...haha.

10. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga trouwens komend weekend op vakantie! Heerlijk, heb er nu echt zin in!

Wanneer heb jij trouwens je 2e echo Jantienn? Deze week toch?

11. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Fijn dat ook de rug goed was! Heerlijk en helemaal gerustgesteld op vakantie kiki!
    Ik heb morgen de echo, waarschijnlijk kan mijn vriend niet mee want hij is ziek, dat is wel jammer. Ik vind het iets minder spannend dat de eerste echo, maar hoop gewoon zo dat alles goed verder is ontwikkeld en is gegroeid! Ik heb er wel vertrouwen in.
    Waar gaan jullie heen op vakantie? En ben je ook bang voor een zwangerschapsmasker?

12. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hoor, kan je morgen lekker naar de kleine kijken! Jammer dat je vriend waarschijnlijk niet mee kan.

We gaan een weekje naar Egypte. Heb factor 30 klaarstaan en ga niet te veel in de zon, dan zal het wel goed komen!

13. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was de echo Jantienn? Ben benieuwd, hoop dat alles goed is! Had eerder een berichtje willen neerzetten maar we hebben nogal een rotweek. De opa van mijn man is woensdag heel plotseling overleden. En hij was zo blij dat zijn eerste achterkleinkind in aantocht was... De vakantie gaat dus ook niet door, de crematie is maandag (hoewel ik gezien de situatie in Egypte sowieso denk dat we niet gegaan waren maar om die reden was ik liever niet gegaan als waarom we nu geannulleerd hebben). Bizar weer hoe dicht gelukkig en blij zijn weer bij verdriet liggen...

14. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Gecondoleerd Kiki! Ja verdriet en geluk zitten dicht bij elkaar...
    Ik maakte me wel een beetje zorgen dat je naar Egypte zou gaan, maar dat ging dus waarschijnlijk niet door.

De echo was wel goed. Mijn vriend ging toch wel mee gelukkig. Ze kon eerst het hartje niet vinden, omdat de baby op zijn of haar zij lag. Dat was wel spannend dus. De baby is 3 dagen te klein, maar dat kan komen doordat ie een beetje bol lag. Het bewoog goed en we hoeven ons geen zorgen te maken zei ze!

Sterkte de komende tijd Kiki!

15. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

Wat fijn dat het goed is! Lijkt me inderdaad spannend als ze niet meteen het hartje kunnen vinden. Tijdens de 20 weken echo in het WKZ werd er ons verteld dat IVF babietjes meestal iets kleiner zijn. Nou weet ik niet vanaf wanneer dat gebeurd, maar misschien hebben die 3 dagen daar dan ook wel mee te maken.

16. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Hoi meiden,

Het was even stil van deze kant, maar ben er weer!

Kiki en Jantienn, hoe gaat het er mee? Kinderkamer al op orde?

Prulleke, hoe gaat het met je? Heb je al je gesprek gehad?
    Ben benieuwd wat de arts heeft gezegd..

Vrouwtjexxx heb je nog geinformeerd over de INeS Studie?

Hier gaat het goed, nouja, gisteren weer ongi geworden, maar...mijn afspraak bij de gyn is verzet naar 4 feb, dus waarschijnlijk kan ik dan bij mijn volgende cyclus al beginnen, wel weer zin in wat actie!

17. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lekker dat je waarschijnlijk volgende cyclus weer kan starten! Als je verder wilt is duurt al dat wachten altijd zo lang!

Bij ons wordt de kinderkamer half maart geleverd. Leuk!!

18. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blondy,Dat is fijn zeg dat je de volgende ronde waarschijnlijk weer kan beginnen.
    Wij hebben een gesprek gehad en we krijgen nu een ICSI maar wel binnen de studie. Dus dat is wel heel fijn. Zaterdag mogen we weer voor de eerste echo. Ben benieuwd....

19. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Prulleke, wat fijn dat het binnen de studie kan! Dan heb jij meer kansen toch? Ik bedoel vanwege de verzekering.. Succes! Is weer spannend zeg, ben je nu al weer hormonen aan het spuiten?

20. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Wij zijn 1,5 jaar bezig en hebben het aanbod gekregen mee te gaan doen met de Ines studie. Ben er wel onzeker over eerlijk gezegd.. Zijn er ook mensen op dit forum zwanger geraakt na een van deze behandelingen binnen de studie? En hoe werd de hyperstimulatie ervaren? Ik vind het een heftig besluit... we kunnen ook in mei met IUI beginnen nml.. Maar ben wel al 35... Hoe staan jullie erin? Hoor graag meer.. X

Share This Page