INeS Studie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kiki123, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hey prulleke, ben benieuwd of je al gebeld bent? Met hopelijk goed nieuws? Please please...nou we horen het wel, weet dat we aan je denken.

Donna, ik weet zeker dat je het zelf kunt, het spuiten. Je had mij moeten zien, tranen over mijn wangen, lachen en huilen tegelijk van de zenuwen en gillen dat ik het niet kon, en toch gedaan en echt na 1 a 2 keer gaat het makkie.

Ben ook heel blij met dit forum, lekker je hart luchten en elkaar steunen, hebben we allemaal weleens nodig,

Fijne zondag meiden,

xx Blondy

2. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben net gebeld van het ziekenhuis...
    Mijn eitje is bevrucht...dus ik mag morgen komen voor de terugplaatsing!
    En dan begint het wachten pas echt! Maar ik ben hier iig al heel blij mee.

Fijne zondag allemaal

3. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaah, wat een supergoed nieuws Prulleke!! Mijn duimen draaien de komende 2 weken heel hard voor je door!

4. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hey Prulleke, wat goed! Heel fijn meid, mijn
    duimen draaien voor je!Succes!!!

5. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow prulleke!!!!!
    wat goed...
    ik heb de hele dag gewerkt maar nu net thuis!!!
    gefeliciteerd...
    wow wat spannend...
    snel gaan halen dat eitje, kan ie lekker in jouw warme buik verder groeien ;) xx

6. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hoi Prulleke,
    Fijn dat de punctie goed gegaan is. Ik ben zo benieuwd of de bevruchting is gelukt... Hoop zo voor jullie dat jullie gisteren een leuk telefoontje hebben gekregen!!!

Donna, de punctie doet maar eventjes pijn, alsof je een stoot in je maag krijgt. Daarna nog wat zeurderige buikpijn had ik. Gewoon echt rustig aan doen daarna, vrij plannen na de punctie lijkt me het beste. Ik had geen verdoving, doen ze meestal niet met eigen cyclus ivf dacht ik, omdat het maar eventjes duurt. Je kan wel iets krijgen dat je rustiger voelt??

Blondy, fijn dat alles goed is, dat klust net nog even leuker lijkt me ;) Hopelijk wordt het deze keer raak! En anders gaat het vast wel binnenkort lukken met een btje hulp in een van je volgende cyclussen!

Ik begin nu aan mijn 12 week :D En na deze week kan de baby de navelstreng vastpakken, duimzuigen en met de voetjes trappelen, zo schattig als ik dat lees op internet.

Kiki, ga jij nog op vakantie? Omdat het laatst niet doorging? En zo ja, waar heen?

Ik ga in april naar zuid spanje in een hotel, luxe he, haha. Dan ben ik 22 en 23 weken zwanger, hoop dat ik me dan wel goed voel.

Groetjes!!!

7. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    OOOHHHH Prulleke, ik had blijkbaar nog niet helemaal genoeg bijgelezen, want lees nu dat de bevruchting idd gelukt is!!! GEFELICITEEEEEEERD!!! Weer een stap dichter bij!!!! Nu is de kans al wel echt groter dat het goed gaat he! Nu je dichter bij bent wordt het wachten wel lastiger, vond ik, maar ik hoop het zo voor je!!!

8. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Donna,

Ik snap goed hoe je je voelt, en dat alle erge mogelijkheden door je heen gaan, zoals ALs ik een leeg eitje heb... ALS ik geen goeie baarmoederslijmvlies heb enz. enz. Dat deed ik ook, het is zo moeilijk, omdat je graag zwanger wilt worden en niet kan begrijpen waarom het nog niet is gelukt. Probeer erop te vertrouwen dat het binnenkort wel gaat lukken, dat de artsen jullie een handje helpen en dat het wel goed komt.

Na de punctie mag je volgens mij 24 uur ofzo niet vrijen, niet in bad/zwembad enz vanwege infectiegevaar. Dat zal de arts je dan nog wel een keer vertellen. Als het eitje gesprongen is en ze dus geen punctie kunnen doen, gaan ze vaak over op iui, zodat het eitje niet helemaal verloren gaat. Dan heb je dus ook nog een kans!

9. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    En Prulleke, hoe is de terugplaatsing gegaan?
    Nu is het grote wachten aangebroken, heel veel sterkte meid!

10. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    De terugplaatsing is goed gegaan. Mijn embryootje was maar lieft 10 cellen, wat blijkbaar best goed is. Ik vind het zo'n raar idee....probeer er niet mee bezig te zijn maar dat wil nog niet zo lukken haha. 1 Maart mag ik bloed laten prikken, tot die tijd hopen,bidden,duimen!!
    Had gisteren helemaal gepland om een grappige dvd aan te zetten n.a.v. het clinicclown verhaal maar ben sinds gisteren grieperig dus ben maar op tijd mijn bed in gedoken.

Blondy, wanneer gaan jullie weer beginnen?
    Welke arts hebben jullie eigenlijk?
    Jantienn, kreeg jij voor deze periode nog instructies?
    Want heb ergens gelezen dat het het beste is om de eerste 6 dagen geen seks/hoogtepunt te hebben.
    Dat het beter is om zuinig aan te doen met cafeine.
    Maar gisteren in het ziekenhuis zeiden ze dat dat allemaal niet nodig is dat ik gewoon goed voor mezelf moet zorgen.
    Zo ontzettend leuk om te lezen ja..hoe snel ze veranderen die weekjes in je buik.Geniet er maar van hoor.
    Heb je nog veel last van de kwaaltjes en de aambeien of wordt het al wat minder?

Donna, wat fijn dat je altijd iemand achter de hand hebt als je zelf niet durft te spuiten. Zelf had ik het ook aan mijn broer gevraagd maar het was gelukkig niet nodig. De eerste keer heb ik ook heel hard gegild "DAT DURF IK NIET" maar toch maar gewoon gedaan. En geloof het of niet, het went zelfs een beetje.

Kiki, hoe is het op jouw roze wolk?? Heb je al veel spulletjes gekocht of valt het mee? Ga je nog iets doen voor de bevalling zwangerschapsgym/yoga ofzo?

Nou dames, ik ga verder met "er niet mee bezig zijn ;0) "

11. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Prulleke, moeilijk he om ér niet mee bezig te zijn'...
    Ik duim met je mee hoor!
    Als het goed is wordt ik volgende week donderdag/vrijdag ongi en dan moet ik beginnen met spuiten op dag 3.
    Heb er zijn in!
    Wij zitten in Tilburg bij het Elisabethziekenhuis.
    Eerst bij de vooronderzoeken had ik dr Smeets.
    Bij de eerste echo's en iui had ik Dr Geenen.
    Nu had ik bij het gesprek laatst dr Benrnards, nogal wisselend dus! En jij?

Succes meid, xx

12. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal even een snelle knuffel!!!

ben net pas uit mn werk, maar lees nog steeds mee ;) xx

13. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hoi heb weinig tijd, maar prulleke, als je grieperig bent, zou ik als ik jou was wel bijhouden of je koorts hebt, want dat is niet zo goed voor het kindje. Dan kan je beter een paracetamol nemen met als doel de koorts te verminderen en idd rustig aan doen. Een hogere temp in je lichaam zou de celdeling nadelig kunnen beinvloeden, zegt mijn zus die wetenschapper is en zich verdiept had in onderzoeken hierover.
    En zoals je zelf ook zegt prulleke, iedereen zegt weer wat anders, maar ik wilde je dit toch even laten weten voordat ik naar mijn werk ga. Kijk zelf wat je ermee wilt doen of niet, en ik had denk ik idd 5 dagen ongeveer geen seks en hoogtepunt, omdat ik heel voorzichtig wilde doen, haha. Doe gewoon lekker waar JIJ je GOED bij voelt!! Veel succes met afleiding zoeken en rustig aan doen en beter worden.

X

14. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn duimen draaien ook hoor Prulleke. Vervelend hè, die wachtweken. Je kunt niks doen, maar bent er zo mee bezig (al wil je dat niet). Voel je je al beter, of ben je nog steeds grieperig? Ik ga bij de verloskundige een cursus doen, daar zit ook een cesartherapeute bij. Ben benieuwd, zal binnenkort wel te horen krijgen wanneer ze beginnen.

Jantienn, wij gaan begin april naar zuid spanje, inderdaad ipv de vakantie naar Egypte. Heb er zin in! Rond de periode in je zwangerschap dat jij op vakantie gaat schijnt de beste te zijn! Ben je nog steeds misselijk?

Nou meiden, ik ga het huis maar eens doen. En dan op de bank ploffen en Wie is de Mol kijken. Dikke knuf voor jullie allemaal!!

15. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    prul, hoe voel je je? x

kiki lekker zeg op vakantie... mag ik mee? ;)

jantienn een knuffel..

sorry meiden ben poepiedruk
    we gaan dit weekend even lekker weg..
    weekendje uitwaaien mmm
    allemaal veel liefs xx

16. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo!

tis stil he hier?
    hoe gaat het met jullie?
    ook zo druk op het werk?
    wij gaan dus even lekker paar daagjes weg mmm
    ik hoop zo dat het misschien deze ronde nog even zelf lukt
    maar misschien is dat ijdele hoop ;)
    we hebben een heel informatiepakket gekregen, heb het snel weer weggelegd. pff wat een verhaal!
    denk dat we ons er maar aan over gaan geven
    er is ook een envelop met een overeenkomst over eventuele embryo's.. voelt zo ver weg om daarover na te denken..

nou, lees graag weer jullie verhalen! xx

17. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe is het met iedereen?
    Kiki, lekker op vakantie..veel plezier!!
    Donna, ook een paar daagjes weg, lekker opladen meid en straks met nieuwe energie beginnen!
    Jantienn, hoe gaat het met jou?

Nou hehe, nog een weekje ongeveer dan moet mijn ongi komen, en dan beginnen, kan bijna niet meer wachten!

x liefs Blondy

18. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Voel me gelukkig weer een beetje beter.
    Jantienn bedankt voor de tip, heb er extra goed op gelet dat ik geen koorts had. Maar dat was gelukkig niet zo.
    Verder voel ik nog niet zo veel, had vd week wel wat steken onderin mijn buik wat doortrok naar mijn lies maar weet verder niet wat ik daarvan moet denken.
    Spuit nu natuurlijk ook de pregnyll nog dus het zou ook daarvan kunnen komen.
    Verder probeer ik lekker veel afleiding te zoeken.

Blondy nog even volhouden dan mag jij ook weer beginnen!!
    Wij zitten ook bij het elisabeth maar hebben ook heel de tijd wisselende artsen hoor. Wij zijn begonnen bij Smeenk geloof ik.

Een heel fijn weekend allemaal!!

19. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hey dames,

Dat je wat in je liezen voelt soms prulleke, kan een goed teken zijn! Hoop het zo voor jullie! Knap dat je veel afleiding probeert te zoeken.

Donna, lekker een weekendje weg, heerlijk hoor! Ik duim voor je dat je deze keer zwanger wordt! De laatste cyclus voor de start van de behandeling heb je extra hoop he, dat je toch wel ineens op een natuurlijke manier zwanger kunt worden... Ik hoop het voor jullie en anders is er goede hoop en goede kans dat het met behulp van een behandeling gaat lukken!

Kiki, heerlijk zeg, naar zuid spanje! Wat grappig trouwens, ik ga ook naar zuid spanje, van 20 - 30 april (is verzet vanwege mijn vriends werk). Misschien komen we elkaar wel tegen, haha! Wij vliegen naar Malaga. Daar ten oosten van is een natuurpark ofzo en tussen dat natuurgebied en de zuidkust in gaan we naar een hotelletje. Dan heb ik trouwens ook de 20 weken echo gehad, dus weet ik ook of alles goed lijkt te zijn en of het een jongen of meisje wordt...

Ik heb gister wat bloedverlies gehad en btje buikpijn alsof ik ongesteld ging worden. Ik schrok er erg van. Gelukkig mocht ik naar de gyn en die heeft hartje geluisterd en die klonk regelmatig en snel genoeg, dus ik heb geen reden om me zorgen te maken. Waarschijnlijk komt het omdat mijn baarmoedermond nog niet helemaal goed is. Maar niks ernstigs, gewoon pas in dec weer een uitstrijkje. Dus geen zorgen, alles lijkt goed, gelukkig zeg!!! Was even zo bang dat die bloeding het begin van het einde zou worden. Terwijl ik ook wel weet dat het niet gek is als je een keer wat bloed verlies hebt... toch was ik wel bang! Bloeden is nu gestopt dus ik heb er nu wel vertrouwen in.

Ik had afgelopen dagen veel last van migraine, erg vervelend en paracetamol helpt weinig.... maar ja. O mijn mijn aambeien (als het aambeien waren???) zijn vanzelf weer verdwenen, dus dat is mooi, hihi.

Nou wel erg veel over mezelf... sorry hoor. Ben wel blij dat ik even mijn verhaal hier kwijt kan :)

Fijn weekend verder allemaal!

20. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hoi meiden,

Prulleke, ik hoop dat het een goed teken is! Succes met de laatste loodjes, ik vond de laatste week zelf erg zwaar, dus goed dat je afleiding zoekt!

Jantienn, oef ik zou me denk ik ook zorgen maken hoor, fijn dat je het hartje meteen weer kon luisteren, ben je weer gerustgesteld.

Donna, ik heb ook zeker nog een klein beetje hoop dat het nog spontaan lukt, dus aan de ene kant wacht ik heel erg op mijn mensturatie zodat ik kan beginnen, maar nog beter als ie niet komt natuurlijk.
    Fijne dagen gehad?

Kiki, hoe gaat het? Lekker vooruit zicht naar Spanje! Lekker pronken met je buik, zou ik zeggen haha

x van mij

Deel Deze Pagina