INeS Studie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kiki123, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, daar ben ik ook weer eens! Lekker luie zondag, dus na een drukke week met veel werken weer even tijd om hier rond te neuzen (wel lekker meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren!).

Ben je lekker weg geweest Donna? Waar ben je heen geweest?

Jantienn, dat is inderdaad schrikken...bleodverlies. Pfft! Gelukkig dat je meteen bij de gyn langs mocht en het hartje hebt gehoord.
    Wij vliegen ook naar Malaga maar gaan begin april. We zitten in het plaatsje Nerja. Ben d'r nog nooit geweest, dus ben benieuwd!

Prulleke, het wordt steeds spannender!! Ik hoop zo dat jullie kleintje lekker warm zit! Hoezo moet je eigelijk nog pregnyl prikken na de tp?

Zou echt gaaf zijn he Blondy, als je nu zwanger zou zijn. Zou zo heerlijk zijn als je het ziekenhuis kunt afbellen omdat het gewoon niet meer nodig is :)

Hier gaat alles lekker. We wat moe, maar dat komt denk ik vooral door de drukke week. De kleine is lekker druk in mijn buik. Morgen weer lekker naar het hartje luisteren bij de vk, 3 maart een echo in het ziekenhuis, 12 maart de pretecho. Kijk er naar uit om haar weer te zien :)

2. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Hey hoi,

gisteravond nadat ik getypt had dat bloeden was gestopt, was het weer begonnen. Meer bloed en de kleur was helder. Dus vandaag verloskundige gebeld, zij was heel aardig, al kan niemand echt iets doen als het mis gaat. Maak me wel een btje zorgen. Ik ga veel liggen en weinig rechtop, want dan voel ik meer druk op mijn buik. En ik ga me deze week ziek melden. Hoop dat alles zo wat kan herstellen en aansterken. Sommigen zeggen dat liggen niks helpt, maar ik wil er alles aan doen wat ik kan om kindje te houden, dus ik ga gewoon een week plat. In belgie en zwitserland adviseren de artsen dat trouwens wel meer dan in nederland, vaag he, dat dat zo verschilt.

Ondertussen duim ik mee voor jullie hoor!

Groetjes!

3. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Hoi Jantienn,

Wat erg meid! Hoop voor je dat alles goed gaat!
    Heb je deze week nog een echo?
    Ben je mal om nu voor ons te duimen, duimen doen we nu voor jou meid, sterkte!

4. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve allemaal,

Als 1e Jantienn wat afschuwlijk meiske..
    Ik ben pas net terug maar loop alleen maar aan je te denken..
    Hoe gaat het nu? Kunnen ze niks voor je doen? Kan er geen echo gemaakt worden, of kunnen ze aan je bloed niks zien?
    Hele dikke knuffel, Donna

Kiki, krijg je een meisje?
    Spannend allemaal he?
    Pff ik wil ook zo graag... X

Blondy, ik ben even vergeten wat je getypt hebt
    Volgens mij dat je het spannend vind om te beginnen he? Wie weet schieten we raak op eigen kracht ;) X

Prulleke, weet jij ) of iemand anders of je 's ochtends of 's avonds moet spuiten? Vind het zooooooo spannend.. X

We hebben een heerlijk weekendje Maastricht gedaan, waren lekker op familie bezoek. Fijne stad, lekker geshopt, gegeten en gewandeld! Ik zat/zit in mijn goeie dagen, dus we hebben er gebruik van gemaakt. Hoevaak vreeen jullie normaal in die dagen? Ik gebruik geen ovutesten meer, maar we doen het om de dag en soms een keertje meer/minder. Weet nooit precies wanneer ie springt natuurlijk, al heb ik wel meer zin in sex, kleed ik me mooier aan, en heb ik extra slijm. Soms ook steken, maar dat verschilt.. Vandaag dag 14 van een cyclus tussen 26 en 28 dagen. Vanaaf misschien nog keertje? Dag lieve allemaal, een extra kus voor Jantienn X

5. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Donna,
    Goed dat je het zo leuk hebt gehad! lekker he even weg!
    Volgens mij is het spuiten 's avonds.maar het ligt misschien aan je werkschema?? Bij mij zeiden ze het beste is tussen 1700 en 1900u en altijd ongeveer dezelfde tijd aanhouden.

Op eigen kracht zwanger worden zou mooi zijn!!

Jantienn, hoe gaat het intussen? Hoop zo dat het goed is! Denk aan je!!

Kiki, leuk hoor een meisje, ik droom er van elke nacht...

Prulleke, je eerste week zit erop volgens mij,,sterkte met je tweede week, houd de moed erin!

Knuffel voor iedereen, x van mij

6. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Dank jullie wel dat jullie zo met me meeleven! Fijn om jullie steun te voelen!

Ik weet niet hoe het gaat met mij, lig dus de hele dag zo veel mogelijk plat. Ik ga dinsdagochtend naar de verloskundige voor een echo, wel spannend hoor. Bloedverlies was vandaag minder en het was vooral oud bloed, maar ik durf dit bijna niet te typen, want ga zo naar de wc en hoop dat het niet ineens weer erger is...

Ik hou jullie op de hoogte!

Thanks meiden!

7. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Jantienn, ik duim voor je dat alles goed is!! Sterkte!

8. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Jantienn, Jeetje wat heftig. Wat zal je geschrokken zijn. Maar probeer positief te blijven. Blijf gewoon lekker liggen als je,je daar beter bij voelt moet je dat gewoon doen want dat is nu toch het belangrijkste. Hoe voel je, je nu??
    Ik zal hier een kaarsje voor je (jullie) aansteken!!

Kiki, ik spuit nog pregnyll omdat dat extra helpt bij het innestelen.
    Ik moest dat nog 3x spuiten afgelopen woensdag, zaterdag en komende dinsdag de laatse keer.
    Lijkt me ook zo leuk, die echo's om je kleintje te kunnen horen en zien!!
    Heel veel plezier en geniet er lekker van.

Donna, wat fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad. En wie weet wat daar allemaal is ontstaan ;)
    Ik moest 's ochtends spuiten rond 08.00 en dan elke dag op dezelfde tijd. Alleen de pregnyll spuit je 's avonds maar dat is afhankelijk van de tijd van de punctie.

Blondy, nog een paar dagen en dan mag je beginnen...of niet dat zou natuurlijk helemaal super zijn.

Jantienn, ik duim voor je...hoop dat het mee valt.

Liefs

9. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, Jantienn...wat een onzekerheid allemaal! Bah! Hoop zo dat de echo morgen helemaal goed is en dat het bloedverlies stopt.

Donna, fijn dat je een heerlijk weekendje weg hebt gehad. Volgens mij zat het weer ook nog best mee toch? We krijgen inderdaad een meisje, we hebben haar net weer gehoord. Soms zo tegenstrijdig om er hier over te vertellen. Ben er zo blij mee, maar kan me ook zo goed voorstellen hoe jullie je voelen.

Prulleke, nooit geweten dat Pregnyl ook hielp bij de innesteling! Prikken voor zo'n goed doel is een stuk minder erg hè!

10. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en mag 'sochtends spuiten. dan heb ik het over gonal f en dat andere... ben de naam ff kwijt, haha. we hebben een heel informatiepakket gekregen maar hebben het lekker weggelegd. we zullen der straks genoeg mee bezig zijn tenslotte.. donderdag horen we alles, vandaag dag 15 van mijn cyclus en ik heb gemiddeld tussen de 26 en 28 dagen.. we gaan het zien. zo te voelen is mn ei gesprongen. gek dat ik na mn ei direct een puist krijg, die verdwijnt en komt weer terug voor mn ongi haha! x

jantienn sterkte morgen meis... heb vandaag veel aan je gedacht!
    kiki jij weet hoe we ons voelen he?
    prulleke, ik slik tarwekiemolie vh innestelen ;)
    blondy waar zit jij in je cyclus?

11. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jantienn,
    Ben benieuwd hoe het met je gaat?
    Heel veel succes vandaag....laat je even weten hoe het is gegaan??

12. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Jantienn,

denk aan je en hoop dat het goed is, laat je het weten?

Donna, Ik zit op cd 24, meestal cyclus van van 27 a 28 dagen..
    kun jij nog wachten tot het zover is?
    Heb je de spuitinstructie al gehad?

13. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi blondy, tis heel dubbel..
    wil graag beginnen maar ben ook bang
    heb vandaag weer die gekke diepe pijn na mn ei..
    ben altijd weer bang dat dat verklevingen zijn..
    maar goed daar is nooit bewijs voor gevonden!
    spuitinstructie krijgen we nog, weet niet of we die donderdag al krijgen.. hoe voel jij je? xx

14. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Donna, begrijp heel goed dat het dubbel is.
    Je vind het eng, maar wilt wel heel graag verder toch?
    Ik weet nu al wat het is en ik vind het wel weer spannend hoor.
    Maar heb er wel zin in!

15. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jantienn, ben ook benieuwd hoe het met je is. Hoop dat het allemaal positief was bij de gyn... duim voor je!

16. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Jantienn, ik hoop echt dat geen nieuws goed nieuws is!!! ik duim nog even voor je en denk aan je

liefs van mij

17. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil alleen maar even zeggen dat ik dit zo'n fijn forum vind
    dank je wel dat jullie met me mee kletsen/leven..

welteruste x donna

18. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    donna en andere meiden: ik ben ook heel blij met jullie!

19. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me too :)

20. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Hey lieve meiden,
    dank jullie wel voor het meeleven! En jullie duimen hebben het goed gedaan, want op de echo gisteren was, na 3 minuten zoeken....!!! het hartje goed te zien. Doordat het hartje snel en regelmatig klopt, kan ik ervan uit gaan dat alles goed is, zeggen ze. Dus dat is mooi!!! Ben heel blij!!! Was wel even spannend. Aan de ene kant dacht ik, ja ik ben nu 13 weken zwanger, dat is al best lang,en er kan een adertje ofzo geknapt zijn... en aan de andere kant toch een btje bang dat er iets niet goed is met de baby. Was fijn dat ik weer een echo mocht, nu ben ik gerustgesteld. Ik lig nog steeds erg veel, ben zoooo moe, hoofdpijn en voel me 'op'. Ik heb geen nieuw bloedverlies gehad, dus dat is erg fijn! Al durf ik dit bijna niet te typen... blijft spannend, naar de wc gaan. Mijn baarmoeder schijnt wat naar achter gekanteld te zijn, waardoor ze met een uitwendige echo het kindje (en het hartje helemaal) moeilijk kunnen vinden en ze krijgen ook geen scherp beeld. Ze kunnen wel zien dat de verhoudingen enzo kloppen, maar het beeld blijft wazig. Dat is wel een btje jammer, maar ben vooral zo blij dat het hartje nog klopt en geen nieuw bloed meer, komt het toch wel allemaal goed!

Prulleke, heb je last van de pregnyl? Ik had zo rond de 2e en 3e prik wel dat mijn borsten echt groter werden, ik had een opgeblazen buik en wat misselijk.
    Die 3 keer Pregnyl doen sommige artsen voorschrijven om het baarmoederslijmvlies goed te laten groeien, wanneer de cyclus toch wel anders dan anders loopt omdat de eisprong eerst tegengehouden wordt en daarna gepland worden.

Donna en Blondy, wanneer weten jullie meer? Op welke dag willen jullie NIET ongesteld geworden zijn?

Kiki, ik herken dat ook, dat ik zit te zeuren over onzekerheid of alles goed is met mijn babytje terwijl anderen graag een bevrucht eitje of goede innesteling willen... Ik hoop ook zo dat Blondy, Prulleke en Donna heel snel kunnen klagen over moe en misselijk zijn en de spanning voor de 1e echo!

We gunnen elkaar gewoon het allerbeste, en iedereen zit in een ander stadium. Ik ben blij met jullie!

Nou ik ga weer plat liggen, een luisterboek luisteren :)

Share This Page