INeS Studie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kiki123, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jantienn, wat een super fijn nieuws! Ben helemaal blij voor je. Doe lekker rustig aan!

2. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    jantien kijk even snel op mn werk; gefeliciteerd!!!!!
    mijn nod is volgende week zondag 6 maart

moet weer door xx

3. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jantienn,

Wat fijn dat alles goed was...maakte me wel een beetje zorgen hoor.
    Ik voel nog steeds van alles maar weet niet waar het van komt. Durf bijna niet te hopen...het kan ook zomaar van de pregnyll zijn.
    Heb jij gewacht tot de bloedtest of heb jij daarvoor zelf al een test gedaan? Ik ben aan het twijfelen om zondag een test te doen. Dan is de pregnyll toch wel uit mijn lichaam?

4. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nooit een bloedtest gehad, maar moesten 14 dagen na de tp een thuistest doen. Alleen heb ik maar 1 keer pregnyl gespoten, ongeveer 36 uur voor de tp. Volgens mij ligt het ook aan de hoeveelheid pregnyl wanneer het uit je lichaam is. Wanneer zou je de bloedtest hebben?

5. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Thanks meiden!!!

En prulleke, de pregnyl maakt dat je je zwanger voelt, waardoor je niet onderscheid kan maken tussen of je echt zwanger bent of dat het alleen door de pregnyl komt. Als je te vroeg een test zou doen, komt daar uit dat je zwanger bent doordat de pregnyl nog in je lichaam zit! Ik had op een woensdag de terugplaatsing en ik mocht 2 weken later op vrijdagochtend zelf thuis een test doen. Daarna ging ik voor de zekerheid nog naar het ziekenhuis voor een bloedtest, omdat ik het echt zeker wilde weten dat het niet toch nog door de pregnylspuiten kwam dat mijn test positief was... Een bloedtest geeft helemaal zekerheid.
    Op welke dag had jij de terugplaatsing ook al weer?

6. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn terugplaatsing was vorige week maandag (valentijnsdag).
    En ik mag dinsdag bloed laten prikken. Maar ze hebben niets gezegd over een thuistest!!

7. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hoi meiden,

allereerst Jantienn!! gelukkig is alles goed!! Doe rustig aan meid!

Donna, heb je al een afspraak voor de spuitinstructie??

Kiki, hoe gaat het met jou en je meisje?

Ik weet nu dat ik ongesteld word want heb al zeer licht bloedverlies dus morgen of vrijdag is dag 1...dag 3 eerste spuit zetten,,spannend!

8. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Prulleke, bij het ez doen ze toch altijd een bloedtest op dag 14 na tp?
    en anders zou ik nu nog geen test doen hoor, maar even wachten, hoe vreselijk moeilijk ook. succes..

9. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Blondy! Jammer dat het toch stiekem niet gelukt is, maar wel lekker dat je nu bijna weer gaat beginnen!

Hier gaat alles goed. Het kleine meisje is vandaag weer lekker druk :). Merk ik wel vaker, dat als ik een dagje vrij ben dat ze lekker van zich laat voelen. Volgende week donderdag hebben we weer een echo, zin in...luisteren is leuk, maar kijken nog leuker!

Ik zou ook niet eerder testen als aangeraden wordt. Inderdaad moeilijk, maar valse positieve testen wordt je ook niet blij van (en eigelijk ben je dan nog steeds in de onzekerheid of het gelukt is). Nog een krap weekje doorzetten...mijn duimen blijven draaien hoor!

10. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Thanx dat jullie zo meedenken.
    Het is denk ik idd beter om gewoon nog even geduld te hebben maar ik ben daar niet zo heel goed in haha.
    Heb last van buikpijn, zoals ongesteldheidspijn, maar ik hoop zo dat dat niet zo is. Durf bijna niet naar de wc, haha.

Jammer Blondy, dat het niet nog snel zo gelukt is. Maar wel fijn dat je nu echt kan gaan beginnen. Wanneer heb je de eerste echo?
    Je mag 14 dagen na de TP bloed laten prikken en dat is dinsdag.

Donna, morgen mogen jullie weer naar het ziekenhuis toch? Of is dat nog niet deze donderdag?

Wat heerlijk Kiki dat ze zo lekker beweegt. En binnenkort mag je haar weer bewonderen. Is dat niet snel na de 20 weken echo of is dat altijd?

Jantienn, Doe het rustig aan. Laat je maar lekker in de watten leggen door je mannetje!! Wanneer heb je nu weer een echo?

Liefs

11. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hey prulleke,
    het is zo moeilijk... maar ik zal echt wachten als ik jou was... ik weet nog hoe moeilijk ik het vond, ik had met mijn vriend afgesproken dat HIJ de dag voordat we mochten testen de test ging kopen, en dat ik dus helemaal geen test mag kopen of in huis hebben. Dat hielp me wel een btje.
    Elke dag dat je niet ongesteld wordt, maakt de kans dat je zwanger bent groter. Dus als je zondag en maandag en dinsdag nog steeds niet ongesteld bent, is de kans echt groooot hoor!
    Ik hoop het zo voor jullie!!!!!!

Jammer blondy, maar wel fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt over wanneer je kan starten. Het gaat dan echt beginnen he, eindelijk!!! Spannend hoor!

Donna, 6 maart... nog een poosje afwachten dus... succes!

Als jullie willen kunnen jullie een banner (staat boven in de balk) maken, en dan kun je bij persoonlijke instellingen bij handtekening het knippen en plakken, wijst zich vanzelf. Dan kunnen we allemaal zien waar je bent in je cyclus, wat voor soort behandeling je hebt, hoeveelste poging enz. Die tekst kun je eronder schrijven. Hoeft allemaal niet natuurlijk, maar voor wie het leuk vindt...

Kiki, leuk zeg, je meisje dat lekker contact met je maakt! Supper!! Bij hoeveel weken voelde jij je kindje voor het eerst bewegen? Bij 14 weken?

12. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, geduld is ook nooit mij sterkste punt Prulleke. De keer dat het bij mij raak was durfde ik het echt niet te geloven en heb ik pas 4 dagen nadat ik mijn menstruatie verwachtte getest (dat was ook de dag dat het mocht van het ziekenhuis). Ben nog verbaasd dat ik het vol gehouden heb ;). Overigens hoeft buikpijn zoals ongesteldheidspijn geen slecht teken te zijn hoor!

Het is inderdaad een extra echo die ik volgende week heb. We moeten bij de gyn langs omdat ik zelf met een hartafwijking ben geboren. Als ik een keizersnede zou krijgen moet ik waarschijnlijk preventief antibiotica krijgen en de verloskundige wil dat even checken en ook hoe het zit als ik natuurlijk beval, zijn we maar voorbereid. Daarnaast wil ze dat ik in het ziekenhuis al 'bekend' ben, mocht ik antibiotica moeten krijgen. Nu blijkt het zo te zijn dat ze in het ziekenhuis altijd een echo maken als je zwanger bent en daar voor het eerst komt. En dat vind ik natuurlijk prima ;). 12 maart hebben we dan een pretecho, gaan de opa's en oma's mee en dan pas rond de 36 weken hebben we weer een officiële echo voor de ligging.

13. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?
    Prulleke, hou je het nog vol het wachten? Vreselijke dagen he, die laatste...sterkte en ik duim voor je hoor!

Donna, hoe is het?

Kiki, alles goed met jou?

Jantienn, gaat het weer een beetje? na alle spanning van vorige week hoop ik dat het weet goed gaat!!

Vandaag ben ik ongesteld geworden! Balen natuurlijk, maar het is nu zover: maandag beginnen met de gonal-f, geeft me wel rust nu dat het weer zo ver is.

xx Fijn weekend iedereen

14. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Hallo meiden,

Jammer Blondy dat de ongesteldheid heeft doorgezet. Ik herken trouwens dat gevoel van rust wel bij mezelf, toen bij mij mijn laatste cyclus voor de behandeling niet gelukt was, zo van, en nu gaan we echt beginnen, duidelijkheid, en frisse moed omdat het met wat hulp van het ziekenhuis vast binnenkort WEL lukken!! Het is na een periode van steeds teleurstellingen dat ik toen weer nieuwe hoop had bij het starten van de behandelingen, alsof we opnieuw begonnen met zwanger willen worden. Je bent een stapje verder richting zwanger worden nu de behandeling start, toch? Zo voelde dat voor mij in ieder geval. En je kan dan eindelijk ook iets concreets doen he, zoals spuiten, naar de echo gaan om ei te kijken enz. Ik zal heel hard voor je duimen Blondy!

En Prulleke, hoe gaat het met jou dan??? Het is nu zaterdag... hoop zo dat je niet ongesteld bent geworden!!! Wat vond ik dat moeilijk en spannend, die laatste dagen... Hou je ons op de hoogte? Dan duim ik nog een paar dagen verder voor jullie!!!

Kiki, alles nog steeds goed? Hoeveel kilo ben jij aangekomen als ik het vragen mag? Ik ben een btje afgevallen omdat ik moeite had met eten, maar ik ben nu wel weer bijna op mijn begin gewicht denk ik.

Ik heb geen bloedverlies meer gehad de laatste dagen, dus daar ben ik heel blij mee. Wel ontzettend moe en nog steeds wat hoofdpijn. 's ochtends misselijk, maar dat is wel te overzien. Ik viel gisteren bijna flauw in de supermarkt, ik kan nog niet zoveel aan, lig vooral ook op de bank of in bed. Maar probeer weer steeds meer dingetjes te doen, zodat ik weer wat kan opbouwen. Wel rustig aan natuurlijk. Volgende week ga ik wel weer werken, kijken hoe dat gaat. Toch nog wel spannend elke keer als ik naar de wc ga. Maar dat zal Prulleke nog wel erger hebben nu!!!

Groetjes en fijn weekend!

15. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Donna, hoe gaat het met jou dan? 6 maart je nod... nog ruim een week wachten dus.... Ook jij succes met wachten, zou zo mooi zijn he, als jij je onnodig op dit inesforum aangemeld zou hebben, dat je dus toch op een natuurlijke manier zwanger bent geworden. Ik gun het je van harte meid! Fijn weekend!

16. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo lieve allemaal

wij hebben donderdag een hele uitleg gehad over de studie
    2 uur... we waren erg onder de indruk van alle termen, spuiten en dingen die mis kunnen gaan en wat dan blablabla brrrr...
    we gaan het echt per moment bekijken.
    mn lief was een beetje verdrietig na afloop
    deze week gaan we bloedprikken, volgend weekend verwacht ik mn ongi en dan gaan we beginnen. heb de afgelopen dagen weer die zeurpijn die ik vaker had na mn ovu. is dat nou innestelpijn? een verkleving? ik blijf het moeilijk vinden dat er niks gevonden is en toch niet raak geschoten... soms hoop ik dat ze iets vinden bijv een schilletje rond mn eitje, en dat we dat door icsi kunnen oplossen. ik ben nu heel erg moe en ga tukken... morgen verder? x

17. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Hey,

Even snel een kort berichtje van mij.
    Haha ik word er gek van, heb buikpijn, mijn buik is wat opgezwollen, ben 's avonds erg moe, soms een beetje misselijk, mijn borsten doen pijn en ik ben nog niet ongesteld (mijn NOD was donderdag)...maar dat kan natuurlijk ook nog allemaal van de pregnyl zijn. (of door het eraan denken)
    Dus we blijven hopen en duimen!! Kan niet wachten tot het dinsdag is.
    I'll keep you posted...

Kus

18. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow prul wat spannend...
    dinsdag boedtest? durf je zelf niet te testen? xx

19. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Prulleke, ik ben zeer benieuwd, pfff..hoe hou je het vol? zonder testen, ik vind het heel knap meid. Succes!!!

Donna, Raar idee he, er is niks 'mis' en toch lukt het niet.
    Vind het ook erg vreemd en word er verdrietig van.
    Mijn gyn zei dat dat het vaakste voorkomt, dat een stel niet zwanger word en de reden word nooit gevonden.
    laten we daar niet aan denken, alles doen om ons doel te bereiken en hoop houden en doorgaan, hoe moeilijk ook.

xx van mij

20. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh, Prulleke wat ontzettend spannend! Ik hoop het zo voor jullie!

Blondy, voor jou gaat het dus weer beginnen. Ook spannend hoor. Balen dat je ongesteld bent geworden maar wel lekker dat er nu weer wat gaat gebeuren!

Donna, wat een hoop krijg je over je heen hè. En in elk stadium kan er inderdaad wat mis gaan, dat vond ik ook zo frustrerend. Er is nooit echt een periode van rust, maar je leeft van het ene spannende moment naar het andere. Blijft inderdaad ook lastig dat er niks gevonden is. Zo dubbel gevoel is dat!

Jantienn, wat ontzettend fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad! Kan me voorstellend dat het spannend blijft. Ik heb dat ook nog steeds hoor, als ik een tijdje niks voel of wat last van mijn buik heb. Zou zo graag onbezorgd willen genieten...maar het lukt gewoon niet helemaal. Ik ben trouwens inmiddels ongeveer 5/6 kilo aangekomen. In het begin ben ik ook afgevallen, maar de laatste 2 weken gaat het echt hard, zowel met de buik als de kilo's. Gelukkig zitten ze nog niet op vreemde plekken!

Verder gaat hier alles goed. Een heerlijke luie zondag vandaag :). Had vrijdagavond ook even een ultiem geluksgevoelmoment toen ik in bed lag en de kleine super druk was. Was echt even fijn om te voelen!

Deel Deze Pagina