Ik moest ook voor elke echo bloed laten prikken en dat was soms idd meerdere dagen achter elkaar, twee keer per dag naar het ziekenhuis. Het bloedprikken is om de waarde LH in je bloed te bepalen. Bij mij zeiden ze wel elke keer de waardes en dan zag je echt een stijging (zelfs met de cetrotide) als je eiblaasje rond de 18mm was. Bij een gewone IVF is het natuurlijk ook niet gewenst dat er een eiblaasje springt maar bij de IVF MNC zou het helemaal erg zijn omdat dat de enige eicel is. Vandaar dat we voor elke echo bloed moeten laten prikken. Donna, als je eiblaasje nu 11mm was, dan zou het best kunnen dat je zaterdag mag gaan beginnen met prikken idd. Want in het ziekenhuis vertelden ze dat een eiblaasje gemiddeld 1,7 mm per dag groeit. spannend.
Hey meiden, Vraagje: als mijn eitjes gisteren rond de 16 mm zaten en nog een heleboel kleine tussen de 13 en16 mm en nog kleinere onder de 10 mm, wanneer kan ik dan mijn eisprong verwachten? Weet iemand van jullie hoe snel ze groeien nu ik geen hormonen meer spuit? Of werken de hormonen nog door? Wil zo graag weten wanneer ik mijn ongi kan verwachten, dan kan ik weer beginnen..
eitje springt vanaf 18mm geloof ik groeien gemiddeld 1 mm per dag maar gaan er nu meerdere springen bij jou? knuffel xx
Bij mij is mijn cyclus vorig jaar een paar keer bekeken, hoe mijn eitje groeide, dat was dus voordat ik iets van behandeling of hormonen kreeg. Bij mij sprong een ei een keer na 21 mm en een keer na 22/23 mm. Het is misschien voor iedereen verschillend? Volgens mij houden ze de 18 mm aan om er 'zeker' van te zijn dat ei dan nog (net) niet is gesprongen, dacht ik. Nu je meerdere eitjes hebt blondy weet ik niet precies hoe dat zal gaan... pffff... dan moet je al wachten en dan is nu onduidelijk hoe lang je moet wachten tot je ongi, vervelend hoor, die onduidelijkheid. Misschien is er een iui-forum waarop meiden misschien antwoord kunnen geven??? Maar misschien wil je wel helemaal niet naar zo'n forum, want dan lees je weer succesverhalen en ook verdrietige verhalen en misschien zit je daar nu helemaal niet op te wachten. Ik hoop voor je dat je binnen 2 weken ongesteld wordt, dan kan je daarna met de goede soort en dosis hormonen en frisse moed weer starten!
Hey meiden, Tja ik denk dat er zeker meer eitjes springen, daarom mag ik alleen veilig vrijen...en wanneer, misschien kan ik het wel voelen.. Donna,als je naar boven gaat op deze pagina, zie je banners staan, daar maak je je banner, code kopieren en in je handtekening zetten.
jaaaaaaaaaaaaaa!!!! nou... laten we hopen dat het me geluk brengt dag lieve allemaal, ik ga slapen ben moe zzzzz x
hihi dank je wel blondy hoe voel je je vandaag? kun je niet aan het ziekenhuis vragen wanneer je een ongi kunt verwachten? misschien komt ie op het normale moment zoals altijd? ik heb gemiddeld tussen 26 en 28 dagen.. fijn dat jullie weer door kunnen straks; houd moed hoor meis! wij worden ook zwanger binnenkort! hoeveel maanden mag je nog meedoen met het onderzoek? xx prulleke hoe gaat het met jou? heb je klachtjes? en kun je het een beetje geheim houden allemaal? lijkt me best moeilijk, het zou van m'n gezicht stralen...x en hoe voel jij je kiki? nog leuke plannen dit weekend? ik zie uit naar zaterdag, oei oei spannend moet wel voor ogen houden dat het natuurlijk niet gezegd is dat het in 1 keer lukt.. het is ook wel eng omdat er nu ook iets gevonden kan worden. misschien lukt het bevruchten niet, of gaat het delen steeds mis. of het innestelen.. en is er eigenlijk aan alles iets te doen? weten jullie dat? moet mezelf een beetje beschermen anders reken ik me al zo rijk.. x
Leuk al die banners, en uiteindelijk worden het natuurlijk nog leukere banners Als het bevruchten niet goed gaat kunnen ze over gaan op ICSI, maar het delen en innestelen weet ik eigenlijk niet. Probeer je niet nu al te druk te maken en het stap voor stap in te gaan, het is allemaal al zo heftig...elke keer dat wachten op het telefoontje of je weer een stap verder bent. Hier alles goed. Moet alleen straks koopavond doen op mijn werk en daar die ik behoorlijk tegenop aangezien ik de laatste dagen 's avonds best op ben...zelfs op de dagen dat ik vrij had. Nou ja, we zullen zien hoe het gaat! Weet ik meteen dat ik het de volgende keer niet meer doe als het gevraagd wordt!
hoi blondy, dank je wel voor je lieve berichtje we gaan straks naar het ziekenhuis erg spannend en ook zin in beetje dubbel laat je straks weten hoe het was eerst even eten X
en daar was ze weer... alles goed gegaan alleen mn eitje groeit een beetje langzaam dus nog geen spuit. jammer wel, want ik was er klaar voor voor de zekerheid morgen weer een echo, maar alles zag er goed uit. een mooie dominante, alleen nog te klein... ik zie overigens steeds dezelfde dames echt grappig hebben/hadden jullie dat ook? nou... op naar morgen ben wel een beetje teleurgesteld want ik was graag begonnen wie had gedacht dat ik ooit nog "zin" had om mezelf te injecteren? hoe gaat het met de rest? tis stilletjes hier ik heb jullie hulp nodig meiden xx
Jammer dat je nog niet mag beginnen Donna. Als je er klaar voor bent dan wil je ook maar zo snel mogelijk, heb je die eerste spuit er maar inzitten! Maar ik weet zeker dat je het kan meis!! Wij zagen inderdaad ook vaak dezelfde mensen! Grappig he! Wij gaan zo met de opa's en oma's naar de pretecho. Ben zo benieuwd!
Hey Donna, Moet je een paar dagen wachten met spuiten? Weet je al wanneer dan wel? Succes meid. je kunt het, even verstand op nul, zeg maar.. Kiki, veel pret gewenst bij de pretecho! en iedereen een fijn weekend!