INeS Studie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kiki123, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Donna,Jammer dat hij er vandaag nog niet helemaal klaar voor was. Maar het kan best zijn dat het dan morgen wel goed is hoor. Dat je eiblaasje ineens een groeispurt heeft vandaag.
    Succes en laat je morgen weer even weten hoe het was?

Blondy, gaat het een beetje met je?
    Vind het zo jammer voor je...heb je toch niet stiekem een beetje het stoute idee om een keertje te sexen zonder condoom. Ik kan me dat tenminste wel voorstellen.
    Maar ja een zesling is natuurlijk ook weer wel wat teveel van het goede....
    Hopen dat je maar snel ongesteld wordt....

Kiki, heel veel plezier vandaag bij de echo. Kun je al een beetje kijken op wie jullie prinsesje gaat lijken?
    Hoe was je koopavond gisteren gegaan?

Jantienn, hoe is het met je??

Ik ben vandaag voor het eerst een beetje misselijk. (hihi daar ben ik blij mee) en ik moet eerlijk bekennen dat mijn naaste vrienden en familie het allemaal al wel weten. Zoals je al zei Donna, ik ben zo blij ik kan het gewoon niet geheim houden.

Meiden, een heel fijn weekend!!!

2. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ladies

morgen heb ik weer een echo dus dan zien we weer meer
    omdat we maar 1 eitje hebben willen ze zeker weten dat het goed gaat..

blondy kijk je uit meis?
    zou het wel heel erg vinden als je straks je gezondheid in gevaar brengt.. of maakt prulleke zich voor niks zorgen?

prul; leuk toch? lekker vertellen tegen iedereen ;)

en jantien; hoe ga jij meis? xx

3. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was gaaf! Ze was wel weer eigenwijs, ze lag de hele tijd met een arm voor haar gezicht en later zelfs met 2 armen en een been voor haar gezicht :). Maar we hebben wel wat mooie plaatjes en een dvd. Opa's en oma's vonden het ook helemaal geweldig!

4. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Wauw gaaf hoor Kiki!
    Leuk dat je een dvd er van hebt en dat je familie erbij was!

Donna en Prul,

Wij kijken wel uit het hoor, deze week geen s.e.x.
    Durf het niet.

Donna, succes morgen bij de echo!

5. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind prulleke echt een grappige naam
    vergeet ik steeds te zeggen hahaha x

kiki wat fijn om te lezen!
    het is dus een meisje? x

blondy; goed zo
    op naar de volgende
    hoeveel maanden heb je nog? x

6. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad een meisje, maar dat weten we al sinds de 19 weken. En na de eerste keer is het nu nog 3 keer bevestigd, dus het zal wel kloppen :)

7. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Kiki, dat zal dan toch wel he, dat het nu een meiske blijft, haha, leuk hoor!

Prulleke, is een leuke naam ja, dat wordt nu het prulleke in haar buik!

Donna, ik mag nog 5 keer via INeS studie proberen.

Fijne avond verder meiden!

8. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    o wat goed blondy!!!!
    en hoeveel maanden heb je nog?
    wij willen na iedere poging een maandje rust..x

kiki, wat leuk zeg
    hebben jullie al namen? x

prul; stel dat je 2 embryo's hebt en er wordt er 1 teruggeplaatst
    de poging mislukt dus in de volgende cyclus gebruiken ze de ingevroren cryo. maar hoe gaat dat in z'n werk? je hebt in die cyclus dan toch ook weer een nieuw eitje dat rijpt? moet je dan aan de pil ofzo? x

9. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Volgens mij Donna wachten ze bij een cryopoging totdat je eitjes gesprongen is en plaatsen ze dan het embryo terug.
    Dan is je bms ook het beste he voor innesteling.

10. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja... dat is een goeie!
    nou wij gaan zo weer naar het ziekenhuis
    benieuwd hoe het er vandaag voor staat ;)
    ik laat nog we even wat horen, ga vanmiddag gezellig met een vriendinnetje fietsen. tenminste... als het weer het ziet zitten x

11. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Donna, hoe was het bij het zh?

Ik heb vandaag mijn eisprong gehad, denk ik. Heb licht bloedverlies...ik weet niet wat het anders zou kunnen zijn.

fijne dag meiden!

12. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet echt niet meer reageren via mijn mobiel...zodra ik inlog op mijn laptop zie ik elke keer dat ik berichten heb gemist en weer half gereageerd heb :).

Donna, ik ben benieuwd hoe het vandaag was in het ziekenhuis! En is het fietsweer bij jullie? Hier regende het vanmorgen behoorlijk! Bij een cryo poging wachten ze inderdaad tot je eitje gesprongen is. Je krijgt gewoon de echo's die je met een gewone poging ook hebt, dan spuit je op een gegeven moment de pregnyl en dan een aantal dagen later heb je de tp. Dit is net zoveel dagen later als dat je de tp normaal na je punctie hebt.

Blondy, heb je wel vaker licht bloedverlies bij je eisprong?

Jantienn & Prulleke, hoe is het met jullie?

13. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Kiki,

hoezo werkt het niet goed via je mobiel?

Donna, ik ben ook benieuwd??

Kiki, normaal heb ik nooit bloedverlies bij mijn eisprong, maar op dit moment kan ik geen andere reden bedenken waarom ik bloedverlies heb...

14. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Donna, hoe was het in het ziekenhuis? Zie dat de andere dames al antwoord hebben gegeven op je vraag. Maar er was nu maar 1 eiblaasje aan het groeien toch? Of zijn het er twee?

Blondy, Het is nu natuurlijk ook wel een hele heftige eisprong (veel eitjes) dus misschien dat je daar idd wat bloedverlies van hebt.
    Heb je er ook veel last van?

Kiki, ook bij mij werkt het niet als ik iets via mijn mobiel wil typen. Wat vonden de opa's en oma's van de echo?? Zie net op je banner dat je nog maar 99 dagen hoeft te wachten...dat schiet al op!!

Met mij gaat alles goed. Zijn vandaag lekker gaan zwemmen. Heb het alleen heel de dag zoooo koud dus ook in het zwembad was het het brrrrr maar gelukkig was het bubbelbad lekker warm ;)

15. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar he, dat het niet goed op een mobiel werkt! Nou ja, dan de laptop er maar bij :).

Lekker, zwemmen. Hier is het er nog steeds niet van gekomen... Vraag me ook af of ik mijn tankini nog een beetje normaal aan kan!

De opa's en oma's vonden het helemaal geweldig! Waren echt ontroerd om het zo te zien. Maakt het voor hun ook net weer wat echter! Inderdaad nog 'maar' 99 dagen :). Begint nu inderdaad op te schieten! Nog 8 weken en dan heb ik verlof (maar omdat ik normaal alleen op maandag en dinsdag werk heb ik waarschijnlijk dinsdag over 7 weken al mijn laatste werkdag. En tussendoor nog een weekje op vakantie...haha, als ik het zo neerzet gaat het best snel (eindelijk ;))

Blondy, ik zat ook al te denken dat het misschien komt door de vele eitjes. Hoop dat je er niet te veel last van hebt!

16. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Hey Kiki, grappig zeg, dat je zo;n eigenwijs meisie in je buik hebt! Hahaha. Maar jullie konden zo te horen wel genoeg zien om er heel blij van te worden :D

Donna, je mag vast binnenkort beginnen met spuiten hoor, ik moest ook 1 dag langer wachten dan dat gemiddeld normaal is. Het gaat echt snel beginnen hoor!

Blondy, tja, denk ook dat het eisprong(en) zijn... heb je al meer duidelijkheid over wanneer je ongesteld gaat worden?

Prul, gefeliciteerd met je zwangerschapskwaal! Hihi, ik snap heel goed dat je er blij mee bent! Toch ook genieten van fitte dagen hoor! Je hebt 23 maart toch echo? Leuk leuk!!!

Ik heb al vaker een reactie getypt maar dan kan ik 'm niet plaatsen en is mijn tekst ook weg, grrrr.. Ben benieuwd of het nu wel lukt.

Ik was vrijdagavond wat later (1 uur) naar bed gegaan, en daardoor is mijn hele weekend moe/misselijk/hoofdpijn/rot-stemming... Sjongejonge, ik doe denk ik nog maar 30 tot 40 procent van wat ik anders deed. Hoop dat het snel beter gaat, dat zeggen ze wel na 16 weken, dus heb goede hoop. En ik wil niet zeuren hoor, ben superblij dat ik zwanger ben, maar zo snel hoofdpijn hebben als ik even iets te veel doe is wel vervelend.

Slaaplekker allemaal!!!

17. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    hey meiden,

Fijn dat het goed gaat met de zwangeren onder ons.
    Kan me wel voorstellen Prulleke dat je blij met kwaaltjes, dan heb je weer bevestiging he.

Denk inderdaad dat het bloedverlies van de eisprong is. heb wel wat kramp gehad vandaag hoor..Maar het brengt zo'n verwarring dat ik nu nog bloedverlies heb.
    Nou ja, het zal wel horen bij zoveel eitjes. in eiblaasjes zit ook bloed dus.
    Dan zal ik over 2 weken ongesteld worden.
    Dinsdag heb ik een telefonische afspraak met de gyn, zal ik het even zegen.

Fijne (werk)week weer dames.

En Donna, succes!

18. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Jantienn, dat je je zo vervelend hebt gevoeld het hele weekend. En je mag best af en toe even 'klagen' hoor, we weten hoe blij je bent met je zwangerschap :)! Hoop voor je dat je na de 16 weken beter voelt. En nu lekker rustig aan doen, niet er mee zitten dat je minder doet dan anders! Kleintje kost je tenslotte veel energie!

Fijn dat je dinsdag een telefonisch consult hebt Blondy, kan je het inderdaad even zeggen. Hopen dat het bloedverlies in ieder geval snel stopt!

19. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi sorry het loopt allemaal beetje anders dan gedacht
    het eitje groeit erg langzaam en ik spuit nog steeds niet!!
    verder is het prive even erg onrustig door een plotseling overlijden van een dierbare..
    ik houd jullie op de hoogte grt donna

20. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee Donna, wat vervelend zeg!!Gecondoleerd!

Maar over dat eitje zou ik me niet teveel zorgen maken hoor als ik jou was. Dat is bij mij ook een keer geweest.
    Alleen ze hebben bij mij ook een keertje niet goed gemeten (het eiblaasje was toen zelfs gekrompen) omdat ze het echoapparaat toen in een ander hoek moesten draaien ofzo, dus als je het zelf niet vertrouwd gewoon vragen of ze het nog eens na willen meten hoor.

Veel sterkte

Share This Page