INeS Studie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kiki123, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben wel onzeker want met een cyclus van 27 dagen had ik toch al een groter ei moeten hebben?
    ze hebben idd bij mij ook het apparaat gedraaid, de kop dan he? ;)
    maar goed.. we zien het wel ik kan niks anders doen dan gewoon doorgaan. tis wel zwaar iedere dag al om 8u in het ziekenhuis..
    hoeveel dagen moest jij spuiten voor je punctie? x

2. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    Gecondoleerd Donna! Wel heftig zeg, een dierbare overleden en elke dag om 8 uur naar het ziekenhuis...
    Het eitje kan ineens wel harder gaan groeien, het is fijn dat ze elke dag meten, dan houden ze 'm goed in de gaten:)
    Sterkte meid!

Hey kiki, hoef je vanaf nu niet meer op koopavonden in de winkel te staan? Dat lijkt me echt heel zwaar!

3. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel jantien..
    ben zo benieuwd naar hoeveel dagen ik moet spuiten tot de punctie
    om toch een beetje te kunnen voorspellen waneer ik de punctie heb..? x

4. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd Donna...

Niet te druk maken over je eitje inderdaad...ik heb het ook wel eens een cyclus gehad dat het net wat langer duurt. Kan ook met de spanning te maken hebben werd mij toen verteld. Dan kan je cyclus wat in lengte verschillen.

Waarschijnlijk hoef ik geen koopavond meer te doen, Jantienn. Het zijn gelukkig niet mijn standaard uren, was nu even invallen. Het is me uiteindelijk meegevallen, het was gelukkig rustig! Hoe is het met jou vandaag? Voel je je al wat beter?

5. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Donna, gecondoleerd meid!

vreemd he, ik heb nog steeds bloedverlies, best wel genoeg voor een maandverband. ben blij als ik morgen mijn gyn spreek.

6. Jantienn

Jantienn Actief lid

Aug 27, 2010
    232
    0
    0
    En blondy, wat zei de gyn? Kon die je wat duidelijkheid geven?

Fijn kiki, dat je niet meer 's avonds hoeft te werken! Met mij gaat het wel weer. Het blijft heel rustig aan doen...

Donna, ik snap de je de datum van de punctie het liefst zou willen voorspellen/uitrekenen... heb je nog nieuws over je ei?

Prul, hoe gaat ie?

X

7. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Hai meiden,

Hoe is het hier? beetje rustig geloof ik..

Donna, is je ei al flink gegroeid en de spuiten al gezet?
    Ben heel benieuwd hoe het met je is..

Kiki, minder werken of alleen andere uren? Lijkt me op den duur best zwaar hoor om volledig te werken..

jantienn en prul, hoe gaat het met jullie?

Gister heeft mijn gyn gebeld. bloedverlies is waarschijnlijk doordat mijn lichaam in de war is doordat ik plots gestopt met de hormonen. ik weet niet hoor...vind het toch gek..en nu heb ik nog steeds licht bloedverlies..als het na het weekend nog is ga ik even bellen hoor.
    Nieuw voorstel is 37,5 eenheden Gonal-F spuiten, dus de helft van de vorige dosis. Nog even wachten tot mijn ongi echt begint.

Liefs en xx van mij

8. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi lieve meiden

sorry het is even heel hectisch hier
    maar we staan nog ;)
    ik ben idd ah spuiten en dat gaat goed
    wel veel hoofdpijn, maar dat is een bijwerking als ik het goed heb..? ik spuit 150 gonal f en cetrotide. ei groeit goed, slijmvlies ook. morgen weer checken hoe en wat... ik vind het heel erg spannend en kan bijna niet geloven dat de punctie al zo dichtbij komt.. zal het gaan lukken? ik zou een bevruchting al prachtig nieuws vinden... x

9. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Spannend he donna,

Ben ook benieuwd hoe je de punctie gaat ervaren..ben je niet bang?

10. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee nu nog niet eigenlijk blondy..
    ik probeer het per moment te bekijken
    eerst nu weer naar het ziekenhuis
    we zijn er iedere dag al om 8u pff
    eitje groeit goed, ik verwacht dat ik misschien morgen al pregnyl moet spuiten. benieuwd wat de medicijnen doen qua groei van alles. de punctie zal pijnlijk zijn, maar dat was mn hsg ook. en een bevalling zal ook geen pretje zijn ;) dus kom maar op. ;)

hoe gaat het met jou? x

11. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffff het gaat snel ineens!!!
    ze bellen me straks of ik al vanavond de pregnyl mag spuiten of morgen! punctie morgen of zaterdag..
    ik hoop zaterdag haha, komt beter uit ;)
    hoefde vanochtend dus ook niet meer te spuiten!!
    houd jullie op de hoogte.

hoe gaat het met de rest? kiki? blondy? jantienn?
    ik heb julllie nodig!!!!! brrrrrrr ;) x

12. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Donna! Komt goed meis, ik weet zeker dat je het kan :). Punctie is mij destijds echt meegevallen. Het was zeker niet fijn, maar ik had het veel erger verwacht. Heb overigens wel van te voren nog een extra pilletje gehad omdat ik ontzettend zenuwachtig was. Moet je ook gewoon aangeven als je dat bent hoor, hebben ze altijd wel wat voor! Je zit wel in een hele hectische tijd, je eerste IVF en dan ook nog alles daarnaast in je priveleven. Lijkt met niet makkelijk!

Blondy, balen zeg dat je nog steeds licht bloedverlies hebt. Je lichaam is even goed van slag. Inderdaad gewoon bellen als je je er niet zeker bij voelt. Ik werk niet fulltime maar als ik een hele dag werk dan sta ik meteen 10 uur en dat begint nu echt zijn tol te eisen. Ik heb een aantal vaste uren maar verder ben ik oproepkracht (waar goed gebruik van wordt gemaakt, dus ik werk bijna elke week meer dan mijn vaste uren). Voordeel daarvan is dat ik ook nee zou kunnen zeggen als ik het niet zie zitten (alleen kan ik dat dan weer niet zo goed...).

Hier gaat alles zijn gangetje. Eigenlijk weinig bijzonders te melden :)

13. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Donna,

Bij mij hebben ze bij de 1ste iui twee eitjes moeten lekprikken omdat ik er vier had. dit gaat ook met een punctienaald en ik jankte van angst. Maar het viel echt mee, de hsg was veel en veel erger.
    ik weet niet of het bij jou lang duurt, maar als het ook een prikje is dan valt het jou ook mee, denk ik en hoop ik!
    Het eerste wat ik ook zei was: de hsg was veel erger, dit viel mee. haha toevallig he.
    Succes hoor, laat je weten hoe het gaat?

14. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

ik moet vanavond pregnyl spuiten en heb zaterdag de punctie
    superspannend dus...
    ben onwijs meo van deze week spuiten en steeds echo's

blondy hoe gaat het met jou?
    hoe gaat het bloedverlies?
    ja tuurlijk houd ik je op de hoogte...x

kiki fijn dat je zo gezellig meepraat met ons wanabees ;)
    al leuke weekendplannetjes? x

15. prulleke2001

Nov 17, 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Donna,
    Wat spannend!! Is alles goed gegaan met de pregnyll??
    Hoe laat heb je morgen de punctie?
    Niet te zenuwachtig zijn hoor, heb ik geen pretje maar het valt best mee. Heb je ook een zetpil meegekregen? Heel veel succes! Laat je weten hoe het is gegaan?

Blondy, hoe is het met je. Heb je nog steeds last van bloedverlies?
    Las dat je de volgende keer minder Gonal F krijgt, heb je er vertrouwen in?

Hier op dit moment ook weinig nieuws. Nog steeds vol spanning aan het wachten op woensdag.

16. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij zit er (als het goed is ;)) in Donna!! Weer een stapje verder. Nu op naar zaterdag. Hoe laat moet je?

Hier een best druk weekend voor de boeg. Zaterdag en zondag komen er vrienden eten (beide keren gaan we het lekker makkelijk houden) en zondag ook nog op verjaardag. Allemaal heel gezellig, maar eigenlijk ook iets te veel. Jullie allemaal al plannen? Wordt geloof ik wel lekker weer! Laat die lente maar komen :)

17. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb een rotdag
    ben zo zenuwachtig voor morgen
    mn vriendje moet om 8u inleveren
    ik word om 11u geholpen
    gisteren om 1u de pregnyl gespoten
    dinsdag tp als het bevrucht is
    ben zo bang dat het misschien niet gaat lukken
    pfff....
    of dat het eitje al gesprongen blijkt..
    willen jullie voor me duimen? xx

18. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah, Donna...hele dikke knuf voor jou!! En natuurlijk draaien mijn duimen super hard voor je. Heel veel sterkte morgen, weet zeker dat je het goed gaat doen. Laat je even weten hoe het gegaan is?

19. donna33

donna33 Actief lid

Jan 31, 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe ik kiki....
    pffff x

20. Blondy30

Blondy30 Actief lid