thanks meiden... liefje is net de deur uit arme schat was ook een beetje nerveus om de neus straks mag/moet ik ben wel bang dat dat stomme ei straks al verdwenen is zeg. dat zou wat zijn!!! dan gaan we iui doen maar daar zijn we vast te laat voor nou ja niet aan denken ik merk dat ik deze week heel positief was en sinds gisteren is het ineens voorbij en heb ik weer die doemscenario's in mn hoofd. nou ja.. willen jullie voor me duimen zometeen? x
Heb voor je geduimd hoor! Hoop dat het is meegevallen, en nu duim ik door voor een mooie bevruchting!
lieve blondy en kiki (en de rest natuurlijk) de punctie is geslaagd het eitje lag klaar om aangeprikt te worden; thank god!!! alles ging goed, ik ben wel erg misselijk en moe weet niet wat voor goedje ze me gaven maar tjongejonge.. ik kan amper mn ogen openhouden, net lekker liggen slapen mn vriend is ook opgelucht! pijn was te doen, en er is een prachtig eitje gevonden nu wachten of het bevruchten lukt.. spannend he? het zou toch wat zijn als het gewoon lukt zeg... x
Wauw goed gedaan Donna! Fijn toch dat je een beetje suf bent, heb je denk ik ook minder pijn gehad. Nu spannend of het bevrucht, ik denk aan je. Wanneer weet je het?
Mooi Donna!!! Stap 1 'eitje groeien' en Stap 2 'eitje eruit' zijn gelukt! Nu gaan we met z'n allen heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor Stap 3 'bevruchting'! Ik had trouwens niks gekregen voor mijn punctie, geen pijnstiller/zetpil en niks rustgevends. Rust maar lekker uit van alle spanning en vroeg opstaan en hectische tijd. Fijn weekend meid!
lief van jullie!!! we gaan voor stap 3 en daarna stap 4 ik voel me alweer behoorlijk goed, hele middag op de bank geslapen mijn vriendje is nu lekker aan het koken alles is goed gegaan.. jantienn kreeg je niks voor je ivf? niet eens een pilletje? jeetje dat is wel heftig zeg.. had je niet onwijze pijn? x kiki, fijn dat je mee blijft schrijven.. jullie verhalen geven mij hoop x hoi blondy, we mogen maandagochtend bellen.. grappig dat ik steeds dezelfde vrouwen daar zie zitten geeft wel een "ik ben niet alleen gevoel" ik was nog een beetje nerveus over het zaad mn vriend had 2 dagen koorts gehad, vandaar vorige keer was het 50 miljoen, nu maar 13 miljoen is dat erg? de arts zei dat het goed was, maar ik realiseerde me pas thuis dat het veel meer was vorige keer... je zou toch denken dat het moet lukken? miljoenen zaadjes .. 1 ervan moet toch dat eitje kunnen binnendringen? x
En Donna, dat je wat minder positief was/bent en dat er doemscenario's door je hoofd gaan, dat kan ook komen door bijwerking van de pregnyl. Bij mij hielp af en toe mijn angsten uitspreken, soms even huilen en daarna me op iets anders (proberen) te richten in die tijd wel. We duimen voor stap 3, de eerste 2 zijn goed gegaan!
Tja Donna, ik kreeg niks en ik vond de punctie idd niet zo fijn. Ik schrok ook van dat gevoel van 'stomp onder in je maag'. Ze hadden het bij de voorlichting wel verteld hoor, maar ik was erg gespannen en vond het best eng allemaal. Nu ik weet hoe het gaat en voelt, zal ik de volgende keer (bij evt 2e kindje) vast wel minder gespannen zijn en ik ga echt wel een zetpil en/of rustgevend iets vragen. Ach, het is maar heel even dat het echt pijn doet, maar toch.... Fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat je vriend aan het koken is! Lief hoor!
he lieve jantienn ja idd als een stomp in je maag werd bij jou ook je buik zo ingedrukt? ik raad je echt aan een prik en een pil te vragen mocht je het nog eens nodig hebben.. ik was er heel prettig suf van. overigens spuit ik heel weinig pregnyl moet nog 3 keer spuiten vanaf dag 5 na de punctie gelukkig maar, vind het rotspuiten heb blauwe buik ervan, bah beetje stom misschien maar waarom spuiten we ook alweer pregnyl? xx
Ik spoot in mijn bil en heb geen enkele blauwe plek of last gehad... Pregnyl spuiten we voor de zekerheid, om er zeker van te zijn dat je lichaam genoeg baarmoederslijmvlies maakt/laat zitten. Het kan zijn dat je lichaam een btje in de war is door alle spuiten, en daarom doen ze dat soms voor de zekerheid, sommige ziekenhuizen doen het trouwens niet... verschilt een btje. En die baarmoederslijmvlies is zodat je bevruchte eitje een lekker plekje kan zoeken om zich in te nestelen, wat zou dat mooi zijn he!!! Je hoort maandagmorgen of bevruchting gelukt is he... spannend...
fijn jantienn dat je het zo lief uitlegt ik mag alleen in been of buik spuiten... nou ik ga lekker voor de buis hangen.. x
dank je wel kiki... vind het zo spannend.. de kans lijkt me heel klein want waarom zou het nu wel ineens lukken? en is het niet koud in zo'n glaasje? ik hoor het morgen op mn werk, weet niet of ik het dan kan laten weten, anders morgenavond xx
Donna, ik ben zeer benieuwd of het allemaal goed verlopen is en of je een terugplaatsing hebt!? xx van mij
hoi lieve schatten! wat fijn dat jullie zo benieuwd zijn.. ik heb inderdaad een positief berichtje gekregen! morgen een tp, om 15u. weet nog niet hoeveel cellig de emmy is, hebben jullie daar verstand van? ben zo blij en zo benieuwd of het goed gaat aflopen. oh stel je voor dat het in 1 keer raak is....? hoe gaat het met jullie? lees graag jullie verhalen xx
Hoihoi Donna, Goed nieuws meid, veel succes vanmiddag en dan kan het vreselijke wachten beginnen. Ik ga voor je duimen. Prulleke, hoe gaat het met jou? Nog veel kwaaltjes? Kiki en Jantienn, hoe gaat het met jullie? Nog leuke dingen meegemaakt? Ben nog in afwachting van mijn menstruatie. Het bloeden is gelukkig gestopt, wat heel fijn is. Ben blij als het weer kan beginnen, vandaag even naar de apotheek om de hormonen weer op te halen. Heb er weer zin in. Waar ik alleen minder zin in heb, om steeds weer naar het ziekenhuis te moeten. Bleh, na een paar keer heb je dat toch helemaal gehad?! Fijne dag meiden, xx van mij