Wat een goed nieuws Donna! Weer een stapje verder. Succes vanmiddag. Inderdaad fijn dat het bloeden is gestopt Blondy.Straks weer positief beginnen aan de nieuwe poging. Mijn duimen draaien in ieder geval voor je! Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Twijfel of ik een blaasontsteking heb dus net mijn urine maar even weggebracht. Kwam er vanochtend achter dat ik voor mijn vakantie nog maar 2 weekjes hoef te werken en dan na mijn vakantie nog 4 voordat ik met verlof ga. Het gaat ineens best snel (al gaat het mij niet snel genoeg )
Fijn Kiki, jij kunt echt gaan aftellen. Wel baken van die blaasontsteking. Wat gaan ze er aan doen? Als je het hebt dan...misschien is het de druk van je baby op je blaas?? xx
Het is gelukkig geen blaasontsteking. Moet veel drinken (ben niet zo'n drinker dus best lastig!) en als de klachten aan houden het nog een keer laten testen. Vervelende is dat de klachten bij een zwangerschap anders zijn dan normaal (minder herkenbaar, heel fijn als je al zo lekker onzeker over alles bent ). Maar ben blij dat het niks is, anders krijg je volgens mij antibiotica en dat wil ik liever niet nu. Zal dus inderdaad de druk van de baby op mijn blaas wel zijn (volgens mij gebruikt ze hem wel eens als trampoline ), en de buikpijn zal wel komen van het groeien.
ow wat fijn blondy!!!! jee je gaat weer beginnen!!!!! volg je graag meis... x kiki kus op die mooie buik van je x prul ik mis je berichtjes..? hoe gaat tie? moe? x hier alles goed vanmiddag terugplaatsing gehad om 15u net liggen slapen ben zo moe van alles het was best pijnlijk eigenlijk, maar nu is het wachten geblazen... spannend he? xx
Jaaah, Donna....emmy aan boord! Laat dat lieve kleintje van jullie zich maar lekker bij zijn mama innestelen. Ik duim ervoor!!
Donna gefeliciteerd met de goede bevruchting en terugplaatsing!!! Super zeg!!! Bedoel je dat je de terugplaatsing pijnlijk vond? Ik voelde daar niks van. Maar dat kan voor iedereen en ook voor elke keer weer anders ervaren worden denk ik. Dus nu begint het wachten ook voor jou meid!!! Gaaf hoor!!! Succes!!! Lekker toegeven aan je moeheid en lekker ontspannen voor zover dat kan Blondy, lastig dat je niet weet wanneer je ongesteld wordt he... Wel fijn dat de bloeding opgehouden is! Hopelijk kan jij snel beginnen met de hormonen! Kiki, lekker zeg, dat het aftellen begonnen is! Niet te geloven toch, over een paar maandjes je dochter in je armen!!! Prul, je hebt morgen toch je 1e echo!!!??? Spannend hoor! Hoe gaat het met je? Laat je weten hoe het was? Met mij gaat het wel goed, wel nog steeds vaker wel dan geen hoofdpijn... Heb babymeubeltjes op marktplaats gekocht, van donker riet, weer eens wat anders dan standaard. Staat in de garage, hopen dat het leuk staat in de toekomstige babykamer! X
Kiki, ik ging laatst ook urine wegbrengen omdat ik dacht blaasontsteking te hebben. Toen zagen ze niks in mijn urine, en moest ook veel drinken en vaak plassen en goed uitplassen. Maar later werd ik opgebeld dat ik toch voor de zekerheid antibiotica moest nemen. Dit heb ik niet gedaan, omdat ik ook liever geen antibiotica wil slikken 'voor de zekerheid'. Ik heb later nog een keer urine laten nakijken en alles was nog steeds goed. Dus ben blij dat ik niks genomen heb, was niet nodig. Mijn baby springt ook af en toe op mijn blaas, grappig he, of trappelt tegen mijn darmen, hihi. Ben zo benieuwd of het een jongen of meisje is... Bij een meisje doen ik misschien wel knalroze in de babykamer in combi met donker riet... bij een jongen misschien groen of blauw ofzo? Hebben jullie al een naam voor jullie dochter?
hoi ladiesssss! de spreider voelde ik niet echt maar het katheter waardoor ze daarna met dat rietje het embryootje mee inbrengen deed erg zeer.. deed me een beetje aan de hsg denken was ook zo'n ramp.. maar goed het zit erin!! raar idee hoor, ik ben eigenlijk zwanger nu! wij zagen vandaag weer hetzelfde stel als bij het prikken ze kwamen naar buiten toen wij naar binnen gingen het schijnt dat zij een bekend iemand is van tv, maar ik kende haar niet.. hoorde andere mensen erover praten. was alleen te nerveus erop in te gaan. zo zie je maar; dat zijn ook maar mensen.. x
Hey Donna, gek he, ik vond hsg veeeeeeeeeeel erger dan terugplaatsing. Met hsg hadden ze moeite om door mijn baarmoedermond te komen, bij terugplaatsing voelde ik echt helemaal niks. Nou ja, jouw kindje zit lekker in je buik!!! Je bent nu idd zwanger !!!! Bijzonder he!! Hoe gaat het met je? Nog moe van alles? Ik deed na mijn terugplaatsing rustig aan, lekker ontspannen, cabaret en andere leuke grappige dingen kijken, 5 dagen geen seks en geen hoogtepunt en niet in bad en niet zwemmen. Ik weet niet of het helpt, maar misschien wel een heeeeel klein beetje? Als je koorts hebt een paracetamol nemen (die verlaagt de koorts) en niet te heet douchen, want je lichaam moet niet warmer worden want sommige studies denken dat dat slecht is voor de celdeling. Goed foliumzuur blijven slikken. Het zijn gewoon wat tips hoor, je moet zelf weten of je er iets mee doet. Maar ik wil gewoon graag het best voor je en misschien heb je er iets aan. Ik hoop zo dat je kindje zich lekker innestelt!!!
hoihoi, ja ik douchte vanochtend al een stuk koeler maar ja.. in warme landen worden vrouwen ook zwanger toch? ik neem het risico niet hoor.. vrijen doen we maar even niet, ik mis het wel altijd is toch iets wat je alleen met hem doet foliumzuur slik ik al maanden, verder eet ik altijd al gezond dus dat komt wel goed.. wanneer zou ik weer in bad mogen? morgen weer pregnyl spuiten geeft me wel een goed gevoel zo van; dan gebeurt er tenminste iets had jij voor je nod klachten? en kreeg jij ook een bloedtest? hoe gaat het met jou? gaan jullie nog op vakantie? xx
Jantienn, gelukkig dat je niks genomen hebt voor de twijfelachtige blaasontsteking. Ik zou er echt van balen als ik het wel gedaan en het achteraf niet nodig bleek te zijn. Grappig he, dat je de kleine soms echt trampoline voelt springen. Kan je hem of haar al heel goed voelen? Ik vind het echt nog een bijzonder idee hoor, dat ik over 3 maandjes die kleine in mijn armen heb. Maar die 3 maanden kunnen niet snel genoeg voorbij gaan . We hebben al een naam (voor de zekerheid ook voor een jongetje) en het kaartje is ook al klaar (heb ik zelf ontworpen). Donker riet met roze of blauw kan inderdaad heel goed. Je zit alweer op de 17 weken! Gaat echt snel! Heb je al een afspraak voor de 20 weken echo, of laten jullie die niet maken? Donna, balen dat de tp pijnlijk was. Ik heb er alle keren weinig van gevoeld. De HSG vond ik echt vreselijk...mijn man hoorde me op de gang gillen vande pijn . Ik ben echt maanden niet in bad geweest...haha. Puur mijn eigen onzekerheid hoor! Denk dat ik rond de 20 weken pas weer voor het eerst relaxed in bad ben gaan liggen.
Hey meiden, De hsg hoop ik ook echt nooit meer mee te maken. Mijn vriend was erbij en voelde zich rot omdat hij mij zo'n pijn zag lijden. Ik viel zelfs bijna flauw, maar ik was dan ook erg zenuwachtig. De inseminatie was niet prettig, maar ik had al last doordat een paar uur eerder mijn eierstok was aangeprikt. Toch vond ik de inseminatie bijzonder..het geeft je wel meer hoop. Donna, succes! Heb je weleens gehoord van het mediterraan dieet? dit zou de kans op zwangerschap verhogen..Klik op het volgende om het stukje te lezen: .Mediterraan dieet vergroot kans op zwangerschap | Gezondheid Bij mannen is trouwens de hollandse kost het beste, voor de zwemmers. xx fijne dag!
Dat van de mannen en de hollandse kost hoorde ik laatste inderdaad ook. Dat bij vrouwen een mediterraan dieet zou kunnen helpen kende ik nog niet! Wel intressant! Ik zou het het proberen waard vinden...baat het niet dan schaad het niet (denk ik!)
Ik herken het Donna, heb het echt altijd als de lastigste en zwaarste weken van de behandling ervaren. Positief blijven denken, het kan echt! Dat frummeltje is nu heel hard zijn best aan het doen om in te gaan nestelen.
denk je kiki? ik moest net zo huilen ben zo bang, kan er niks aan doen sorry als ik zo ongezellig overkom morgen weer pregnyl spuiten; schijnt te helpen bij het innestelen.. hoe gaat het met jou? x
Geeft niet joh! Daarvoor zijn we hier toch ook voor elkaar? Al die hormonen ook die door je lijf heen gieren...ik herken het helemaal hoor, heb ook echt mega huilbuien gehad. Het is ook allemaal zo onzeker, en helaas duurt dat nog wel even . Mega dikke knuffel voor je!