succes met alles vasca! en als je tegen een hsg opziet, denk dan maar aan hoe pijnlijk een bevalling gaat zijn kop op meid, je kunt het! xxx lieve blondy, hoe gaat tie? laat ff iets horen xxx
Hoi Donna, het gaat wel hoor. Net de eerste spuit weer gezet We kunnen er weer tegen aan.. Vandaag had ik het wel weer even moeilijk, er zijn zoveel vrouwen zwanger die bij ons in de winkel komen en dan moet ik elke keer even slikken.. Hoe gaat het met jou?
ow lieve schat, ik gun het je zo, en ik blijf hier posten tot je raak schiet. deal? wat goed dat de 1e spuit erin zit. wat spuit je? gonal f? ik ga zo keihard duimen, je weet het niet weet wel dat je bang bent, en dat het lijkt alsof iedereen zwanger raakt behalve jij. dat voelde voor mij ook zo. in de ines verwachten ze dat iedere behandeling evenveel kans biedt. iui is net zo kansrijk als ivf echt!!! xxx zet hem op he?
echt hoor blondy! mijn gyn heeft het gezegd en het stond ook in mn papieren met de uitleg. het komt goed, heus!!! ik spoot volgens mij 150 gonal fmaar maar 2 dagen met mij gaat het wel hoor, ben heel erg moe alleen doe echt maar 1/3 van wat ik normaal doe lig 's middags veel te slapen.. pfff maar ik wil niet klagen, heb zin in de volgende echo en ben blij als de 1e 3 maanden voorbij zijn kunnen we beetje vertrouwen hebben en kamertje gaan doen enzo nou ik ga tukken, spreek je morgen xxxxx
Niet zo heel veel tijd om te reageren, moet zo naar mijn werk (helaas, met dit mooie weer!), maar wilde toch even snel Blondy weer heel veel succes wensen met de nieuwe poging. Wat goed dat je eerste spuit er weer in zit!! Mijn duimen draaien weer heel hard voor je!
Dank je Kiki, alles goed met jou? nu ga ik even genieten van het weekend en dinsdag weet ik gelukkig hoe het er voor staat met mij eitjes. xx
Hier gaat het goed. Kijk enorm uit naar mijn verlof, ben echt aan het aftellen . Morgen gaan we lekker een dagje en nachtje naar scheveningen om onze trouwdag te vieren. Heb ik onwijs zin in, lekker met z'n tweetjes weg. En het is ook zulk heerlijk weer! Hoop dat je dinsdag een goeie echo hebt Blondy! Fijne paasdagen allemaal!
veel plezier kiki!!! wat leuk, klinkt heel erg gezellig.. ik heb donderdag mn echo mn vriend gaat mee, we vinden het heel erg spannend al hebben we al een hartje gezien, ik vind het zo spannend allemaal. kan soms niet geloven dat het echt gelukt is.. x he lieve blondy vandaag weer gespoten? hoelaat heb je dinsdag een echo? en wat ga je met pasen doen? xxx
hey meiden, ook zo aan het genieten van het heerlijke weer? we hebben gebbqd en veel gewandeld, terras gepakt en paasbrunch georganiseerd hier thuis voor mijn ouders. Spuiten gaat goed, nog geen last van stemmingswisselingen. Dinsdag ochtend om 9 uur echo..vind het spannend. Mijn vriend kan voor het eerst niet mee, hij moet naar Dordrecht voor zijn werk. heb al gezegd dat ie moet regelen dat ie de rest van de week en volgende week dat niet kan, stel dat we inseminatie hebben, moet ie toch hier zijn om zijn 'deel' te leveren. Donna, Kiki, Jantienn en Prulleke, alles goed met jullie? xx van mij
he lieve blondy, wat fijn dat het zo goed gaat en dat je positief bent wijffie!! ik ben trots op je hoor, knap wij hebben lekker beetje in de tuin gezeten en ik heb me weer gek gegeten heb geen kwaaltjes en dat is gekmakend... jammer dat er hier geen zwangeren meer actief meepraten om me gerust te stellen. kiki, had jij aanhoudend kwaaltjes? ik ben bijv niet misselijk, geen hoofdpijn meer... zou dat slecht zijn? nou lieverd, dikke zoen en geniet morgen nog even van je vrije dag x
Zo, net terug van een heerlijk weekendje weg! Wat een weer zeg, inderdaad genieten Blondy! Fijn dat het spuiten goed gaat en dat je nergens last van hebt. Morgen de echo, spannend!! Vervelend dat je vriend niet mee kan. Donna, ik ben de eerste 20 weken bijna elke ochtend goed misselijk geweest, met af en toe een goeie dag waarop ik nergens last van had. Waren er niet veel, maar volgens mij is het normaal hoor dat je de ene dag meer last van zwangerschapskwaaltjes hebt als de volgende dag. En er zijn ook legio vrouwen die helemaal nergens last van hebben! Probeer je niet te druk te maken (weet dat dat makkelijke gezegd is als gedaan...maar toch )!!
Hoi! Echo was goed! Rechts een eitje van 14 mm, links drie stuks tussen de 9 en 11 mm. Donderdag terugkomen. Ben blij! Hoe is het met jullie? Kiki, lekker weekendje weg geweest, weer even bijgetankt voor de laatste loodjes? Wanneer ga je met verlof? Donna, maak je niet te druk meid, het zal vast goed zitten, toch? xx
Wat een goed nieuws Blondy!! Echt fijn . Mijn duimen draaien dat dit hem gaat worden hoor! Wij hebben inderdaad even lekker bijgetankt . Begin mei nog een weekendje weg met vrienden en dan is het even gedaan met de vakanties/weekendjes weg . Morgen over een week is mijn laatste dag. Helaas ben ik toch weer overstag gegaan en heb extra uren aangenomen. Baal er eigelijk achteraf een beetje van, maar ja het zijn gelukkig maar 2x een halve dag en 1x 3,5 uur. Ben blij als het volgende week woensdagavond is
gefeliciteerd blondy geweldig!!! ik ben even weinig online maak me enorm veel zorgen en kan weinig genieten droom alleen maar over mk en curretages ga vandaag de gyn bellen wil graag advies hoe ik hiermee om moet gaan, dit houd ik geen 9 maanden vol... sorry het is misschien ongebrijpelijk... x
hoe gaat het met je blondy? x kiki dikke zoen van mij, hoe ging jij met die onzekerheid om? mijn gyn zegt dat het normaal is na een traject... xx
Hey meiden, Hier ben ik (eindelijk) weer. Ben weinig online geweest met dit heerlijke weer!! Blondy, enorm veel succes. Wat fijn dat de eitjes goed waren. Ik hoop en duim zo hard voor jullie!! Mijn man had de derde poging ook een goed gevoel en dat kwam uit dus ik hoop dat dat voor jouw vriend ook geldt. Dikke knuffel Blondy....ben zo benieuwd! Met de andere meiden alles goed?? xxx
he prulleke ik miste je al.. fijn he dit weer? heerlijk.. met mij gaat het ok, ben alleen zo onzeker als ik weet niet hoe de roze wolk is er abslouut nog niet x blondy ik ben zoals gezegd ook benieuwd hoe het gaat en duim me suf schat!!!!!! xx