hoi prul, nou ik ben nu al bijna 2,5 week zo ziek dat ik niks meer kan behalve slapen en overgeven mn banden staan in de fik, ik heb me ziek moeten melden op mijn werk, krijg geen hap of slok naar binnen en spuug de hele dag ben dus ook al afgevallen dinsdag weer naar het ziekenhuis, ze willen me in de gaten houden en anders opnemen ik krijg te weinig voeding binnen nee, ik ben onwijs dankbaar dat ik zwanger ben maar had niet verwacht dat dit ging gebeuren.. x blondy hoe gaat het met jou? hoever ben je nu? moet je nog spuiten? sorry ben het kwijt, de dagen zijn hier heel raar om over de nachten maar te zwijgen x
Hey meiden, Ik zit hier idioot vroeg voor een zondag. Ons hondje wat we uit het asiel haalde in oktober is vanacht overleden. Ze was zaterdag al anders, ze wilde niet eten, wel drinken. Ze liep heel raar als of ze pijn had dus ik liet haar lekker liggen op haar kussen. 's nachts slaapt ze naast ons bed op haar kussen en we werden wakker van een heel hard hoest geluid. Ik pakte haar vast om even mee te nemen naar beneden voor wat drinken en een plasje maar liet haar meteen weer liggen, ze voelde helemaal slap en bewoog niet. Mijn vriend heeft haar vast gehouden en ze is toen overleden. waaraan weten we dus eigenlijk niet. Mijn lieve kleine hondje, ik ga haar echt heel er missen..
Ah Blondy, wat zielig! Heel veel sterkte meis! Kunnen ze nu nog wel achterhalen wat het geweest is of kom je daar nu niet meer achter.
Haar net naar de dierenarts gebracht. Door het rare lopen gisteren wist hij zeker dat ze hartfalen had. Weetje, het klinkt misschien gek, maar dat kleine hondje wilde ik zo graag verzorgen... Misschien een soort vervanging van.. Hoe gaat het met jullie meiden? Balen Donna, dat je nog zo ziek bent. En als je opgenomen moet worden helemaal, maar dan wel het beste voor jou en je kindje..sterkte! En meiden, allemaal een fijne (bijna) moederdag..!
Oja Donna, wat je vroeg: Ik hoef geen hormonen te gebruiken. Omdat mijn eigen cyclus niet stilgelegd is, zou het nu gewoon verder vanzelf zijn werk doen.. En testen kan ik op 16 mei, nog 8 dagen..
He Blondy, wat naar. Heel veel sterkte! (Net terug van een weekendje weg. Ga eerst even uitpakken en eten en dan later even op mijn gemakje verder bijlezen!)
Hoe is het Blondy? Testdatum komt nu wel heel dichtbij, spannend hoor! Mijn duimen draaien heel hard voor je!
Ja het begint spannend te worden. Mag van mijn vriend dit weekend geen test doen.. pfff..ik weet niet of ik het kan laten.. Dinsdag bloedprikken, ben benieuwd of ik dan nog niet ongi ben. Fijn weekend meiden x
Hoi meiden, Het is nog erg ongelooflijk, maar ik heb net twee testen gedaan en er is een licht streepje ontstaan. Morgenvroeg ga ik nog een test doen, heb gewoon het besef niet dat het waar kan zijn..
Blondy, wat een ontzettend geweldig nieuws! Ik hoop dat het streepje doorzet. Je krijgt ook een bloedtest toch. Ben echt ontzettend blij voor je!
Blondy, wat een heerlijk nieuws. Haha toch maar niet naar je vriend geluisterd!! Ik kon het ook niet laten om zelf te testen hoor!! Heb je vanochtend nog een test gedaan? Morgen mag je bloed laten prikken toch? Jeetje wat spannend, ik hoop het zo voor jullie, blijf nog flink duimen, maar een streepje is een streepje dus alvast een voorzichtige felicitatie...
Heb nu drie testen gedaan. Gisteren twee met licht streepje. Vanmorgen al een donkerder streepje. En ik ben echt zo misselijk, krijg bijna niks door mijn keel. Of zouden dat de zenuwen zijn? Als ik naar de wc ga ben ik toch steeds aan het loeren of er geen bloed is...Morgen bloed prikken. toch nog zeer spannend hoor, zo onwerkelijk. Hoe is het met jullie meiden? Donna, gaat het al wat beter meis? liefs en x
Hoe laat mag je komen voor het bloedprikken Blondy? Wat super spannend zeg...ik leef helemaal met je mee. Hoop zo vandaag hier een positief berichtje te lezen!
uitslag was positief van het bloedprikken. 7 juni eerste echo, spannend. We zijn heel gelukkig maar ook een beetje bang. Stel dat het mis gaat... Hoe gaat het met jou Kiki? het kindje kan al bijna komen he?
GEFELICITEERD Blondy!! Wat een super nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je bang bent. Ik vond het zo'n onzekere tijd, dat begin, was ook bijna blij dat ik elke dag misselijk was. Ik heb wel een stuk of 15 testen gedaan de eerste paar weken...haha! En ik moet eerlijk zeggen dat ik heel lang onzeker/bang ben gebleven. Zelf als ik haar nu wel eens voor mijn gevoel al even niet heb gevoeld ben ik bang dat er iets niet goed is. Nu lekker naar 7 juni toeleven en proberen te genieten van het gelukkige gevoel! Mijn duimen blijven draaien dat die kleine lekker blijft zitten hoor! Hier gaat het wel lekker. Ben inmiddels bijna 2 weken met verlof en merk dat ik ook echt rustiger aan moet doen. Mijn lijf protesteert echt als ik te druk ben, dus probeer er nu maar aan toe te geven (best moeilijk). Hou inmiddels wel behoorlijk wat vocht vast waardoor ik geen schoenen meer pas. Gelukkig is het redelijk slipperweer . Maar verder heb ik niks te klagen. Over 5 weken is de uitgerekende datum, dus over maximaal 7 weken is ze er . Morgen hebben we weer een echo om te kijken of ze goed ligt, kunnen we eindelijk weer eens kijken!
Even ego, maar ik heb een ontzettend baalmoment. Net te horen gekregen dat de kleine in een stuit ligt . Morgen bellen om een afspraak te maken om een poging te doen om haar te draaien (we moeten even bedenken of we het in het ziekenhuis of bij de verloskundige willen laten doen). Pffft, had zo gehoopt na alle extra onderzoeken en dingen rustig de laatste weken in te gaan, komt dit er weer bij....
Kiki, dat is balen voor je! kans op een keizersnede is dus aanwezig? Hoop voor je dat er eventueel gedraaid kan worden, suuces morgen meis! Ik snap dat je baalt, probeer je zo rustig mogelijk te houden.. xx liefs
Als het draaien niet lukt is er inderdaad kans op een keizersnede, maar soms kan je ook met een stuit bevallen, maar ik denk niet dat ik dat wil (dus ik duim heel hard dat het draaien lukt). Het is allemaal alleen nog wat spannender geworden. We hadden de knoop vanmiddag al door gehakt dat we het bij de verloskundige wilde laten doen dus ik dacht ik bel ze maar meteen, dan weet ik ook maar wanneer het gaat gebeuren. Ze is ook aan de kleine kant, dat hadden we vanmorgen al gehoord maar toen moest de groeicurve er nog naast gelegd worden. Toen ik belde zei de vk dat ze het even met haar collega wilde overleggen, dat ik wellicht nog een groeiecho in het ziekenhuis krijg. Ze zit aan de onderkant van de groeicurve (dus eigenlijk nog net goed, de meting van haar hoofdje en buikje waren 33 wk en een paar dagen, benen waren wel netjes 35 weken). Als er een groeiecho in het ziekenhuis komt en ze zien daar dat ze nog steeds in stuit liggen gaan ze daar draaien, en heb ik dus geen keus meer. Had de hoop dat we er vandaag over terug gebeld zouden worden, maar ik denk niet meer dat dat gaat gebeuren. Pffft, maak me nu echt zorgen... Hoe is het met jou Blondy? Ben je nog misselijk of is dat echt van de zenuwen geweest toen?
Kiki, ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te zenuwen en dat ze je morgen vroeg meteen terug bellen. Het maakt toch niet uit dat je meisje wat klein is? Of is dat slecht? Met mij gaat het goed, wel een beetje nerveus of alles wel goed is, maar over het algemeen zijn we gewoon heel blij. 7 juni heb ik de eerste echo in het ziekenhuis. Mijn schoonzusje is verloskundige en in opleiding voor echoscopiste, dus mag ik bij haar op de parktijk komen op 31/05 Volgens haar berekening is er dan een hartje te zien. Dus nog twee weken..!
Nee, in principe kan het geen kwaad dat ze wat klein is. Ze zit ook op de ondergrens van wat het moet zijn dus wel nog aan de goede kant van de curve. Ze is niet extreem klein dus. We moeten het fijne er nog van horen, was redelijk overdonderd aan de telefoon. Nu vertelde ze tijdens de 20 weken echo bij het WKZ dat IVF kindjes vaker wat klein zijn, maar de vk had dat nog niet eerder gehoord. Wat fijn dat je bij je schoonzusje al wat eerder mag komen voor een echo zeg!! Elke week eerder is er 1