ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het met Donna is, al heel de week niks gehoord... Kiki, maak je niet te druk meis, alles komt vanzelf op zijn pootjes terecht en over een paar weken heb jij je meiske in je armen.. x
Meiden mag ik zomaar even midden in jullie topic vallen en een vraag stellen? Vandaag de keuze gekregen IUI of deelnemen aan de INeS studie. Nu duizelt het uiteraard een beetje van alle info, maar ik lees aan het begin van jullie topic dat als je IVF krijgt, je je eigen pogingen uit de verzekering nog houdt? Is dit nu nog steeds wel zo? Onze gyn heeft er namelijk niks over gezegd, en het is toch wel een belangrijk punt om mee te wegen in onze beslissing. Ik kan het natuurlijk gewoon even vragen in het ziekenhuis, maar ik dacht ik waag een gokje in jullie topic Alvast bedankt voor jullie reacties
Hoi Lief, uiteraard duizelt het je een beetje. Zelf moest ik ook even na denken hoor. Ben wel blij dat ik mee doe met de INeS studie. je houdt inderdaad je pogingen bij je eigen verzekering en dit geeft je dus meer kansen en dus (voor mijn gevoel) wat gerust stelling. je kunt altijd afwachten tot de loting en dan altijd nog `nee`zeggen. Baas over eigen lichaam he? Succes met je keuze en laat je het ons weten? Liefs Blondy
Dankje voor je bericht! Ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapen en dan zien we verder, ga in elk geval wel even neuzen in jullie topic
We zijn al gebeld! Maandag gaan ze proberen te draaien. Over de groei hoeven we ons geen zorgen te maken, ze is kleiner dan gemiddeld maar de verloskundige zei ook al, gemiddelde worden gemaakt door minima en maxima. Er duidt verder niks op dat de stuit of groei op iets afwijkends duidt (we hebben ook al een extra uitgebreide 20 weken echo gehad, en toen was er ook niks aan de hand). Sommige kindjes vergeten gewoon te draaien. Hoop inderdaad dat het goed gaat met Donna, dat ze niet toch in het ziekenhuis is opgenomen... Lief, het is inderdaad een moeilijke keuze. Bij ons waren destijds ook de extra pogingen een belangrijk punt om mee te doen, maar ook dat er speciale plekken waren gereserveerd voor ines mensen (ik weet overigens niet of dat overal is, maar ze willen binnen (volgens mij) 1 jaar 3 pogingen hebben gedaan dus ik denk het wel). Vond ik erg fijn, we hebben ook wel eens gehad dat ze eigenlijk vol zaten die maand maar doordat we in de ines zaten we toch door konden. Daarnaast ben ik er in gegaan met het idee dat ik altijd kon stoppen als ik het niet meer zag zitten en dan het gewone traject weer in kon, dat gaf mij wel rust. Ben uiteindelijk heel blij dat we met de ines studie mee hebben gedaan. Heel veel succes met de keuze maken!
Hey Kiki, Hoe is het gegaan? hebben ze de baby kunnen draaien? Ben benieuwd hoe het met je is? Ik had gisteren licht bloedverlies. Meteen totaal in paniek ziekenhuis gebeld, die kunnen niks doen. Tis nog te vroeg. Nu zeggen veel mensen dat als het maar een beetj bloed is het niet kwaad kan. Was wel echt zo geschrokken. Nu gaat het weer, maar hoop het niet nog eens mee te maken. 7 juni eerste echo, ben blij als het zover is!
He Blondy, wat zal jij geschrokken zijn... Was het rood of bruin bloedverlies. Hele dikke knuffel voor je meis. Ik leef met je mee en duim dat die kleine lekker bij zijn of haar mama blijft zitten. Je hoort inderdaad vaker dat mensen wat bloedverlies hebben maar dat er niks aan de hand is (had Jantienn dat ook niet?) Draaien gaan ze maandag pas doen, gisteren moesten we de knoop doorhakken waar we het zouden laten doen maar dat hadden we al een dag eerder gedaan. We zijn nu wel met Moxa therapie begonnen, komt uit de chinese geneeskunst. Heel apart (je moet met een soort kruidensigaar 15 minuten langs beide kleine tenen), maar het is bewezen dat het kan helpen en ook bij een vriendin heeft het geholpen dus wie weet... We zijn er alleen vrij laat mee, maar het kan ook helpen dat de kleine maandag makkelijker draait. Het is al bizar om te merken (je partner doet het bij je thuis) dat de kleine er wel op reageert als we er mee bezig zijn. Blondy, nogmaals een knuffel. Hoop echt dat het allemaal goed gaat!
Hey Kiki, . Wat apart joh, je voelt dus echt dat je baby reageert? Hopen dat het helpt, des te beter voor jou, want volgens mij is dat draaien best akelig. Heb ik ooit eens op tv gezien.. Suuces met de kruidensigaar, ik hoop echt dat het helpt Jantienn, had dat geloof ik ook ja, maar dan wat later?? Ik ben echt geschrokken ja en ben nu beetje over de schrik heen, maar ik blijf toch vaak naar de wc gaan.. Veel helder bloed is niet goed, maar het waren maar een paar druppels, De rest was bruine afscheiding, waarschijnlijk laatste beetje bloed..? Ik hoop echt dat het hierbij blijft. Kiki, succes meid, ik duim dat het goed gaat! Laat je het maandag weten? Zou je het kunnen voelen als je baby uit zichzelf zou draaien? Misschien heb je geluk wat dit betreft dat de baby wat klein is.. liefs Blondy
Pfft, kan me voorstellen dat je vaak naar de wc gaat...dat deed ik al zonder bloedverlies. Gelukkig dat het vooral bruin was. Sommige vrouwen voelen inderdaad dat de baby draait, andere niet. Ik heb geen idee of ze al gedraaid is, soms voel ik hele heftige bewegingen maar of dat nou draaien is...echt geen idee ! We wachten morgen af. Het draaien schijnt inderdaad soms niet heel fijn te zijn. De verhalen verschillen er een beetje over. Maar ja, van een keizersnede wordt ik denk ik ook niet blij. Is toch een open buik operatie waarbij je best lang herstel kunt hebben. We zullen zien, kan er helaas weinig aan doen behalve wat we nu al doen.
Kiki, ik denk idd dat je toch beter een gewone bevalling kunt hebben. En dat draaien, wieweet is ze al gedraaid. Mijn schoonzusje is verloskundige en daar was ik gisteren even, ze zei me dat het wetenschappleijk bewezen is dat die sigaar kan helpen! Vandaag weer bloed verloren. het ergste is dat niemand mij kan zeggen of het nog goed gaat daar binnen. moet wachten op de eerste echo. Geen krampen is een goed teken, maar ik ben zo bang dat dit het begin van het einde is van mijn zwangerschap...
Wat ontzettend vervelend dat je weer wat bloed hebt verloren. Wat een onzekerheid zeg... Mijn duimen blijven draaien dat het niks betekend!
Kiki, veel succes morgen met het draaien van je meisje. Andere meiden, hoe is het met jullie?? Het bloeden is weer gestopt. De schrik zit er goed in. Ben eigenlijk een beetje aan het voorbereiden op het ergste.. Hoop zo dat dat niet nodig is. Morgen ga ik bellen naar het ziekenhuis of ik echt niet een paar dagen eerder kan komen.. liefs Blondy
Hopelijk houdt het bloeden gauw op. Dit bloedverlies hoor je inderdaad wel vaker. Heb ik zelf ook gehad toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik dacht dat ik ongesteld was, dus geloofde niet eens dat ik zwanger was. Maar uiteindelijk dus wel. Maar dit is al 6 jaar geleden. Hopelijk krijgen we gauw ons tweede kindje. Deze week gaan we weer voor 2e poging ivf mnc! Heb woensdag weer echo/bloedprikken. Vanmorgen ook gehad, maar eiblaasje was nog te klein. Mijn dochter lag ook in een stuit tot kort voor de uitgerekende datum. We zouden een afspraak voor een keizersnede maken, maar uiteindelijk is ze zelf nog gedraaid en ben ik natuurlijk bevallen. Dus dat kan ook nog. Succes allemaal.
Het draaien is niet gelukt . Ze werkte op zich wel mee maar ligt met haar rug verkeerd waardoor ze de draai gewoon niet kan maken nu. Ze willen nu nog een poging in het zh doen, ergens deze week omdat de vk het wel een goeie kans geeft, als ze maar haar rug iets draait. We horen vandaag of morgen wanneer. Pffft, zit er eventjes een beetje doorheen... Hoe is het vandaag bij jou Blondy? Spannend Lili, 2e poging! Succes!
Hey Lily, succes met je nieuwe poging ivf mnc. Doe je mee met de ines studie? Of wordt in het ziekehuis al ivf mnc gedaan? Dat wist ik niet. Welke behandeling heb je ondergaan toen je zwanger werd van je dochter? kan het zijn, meiden, dat je de ene dag geen zwangerschapsklachten hebt en de andere dag wel? Kiki, wat balen dat het draaien niet gelukt is! Hopelijk heb je deze week meer geluk in het ziekenhuis en lukt het wel. Ik duim voor je. Vandaag weer minder stress om het bloedverlies, heb ik ook niet meer gehad. Heb gebeld naar het ziekenhuis en mag eerder komen, volgende week maandag 30/5 al. Dan ben ik net 6 weken, ik hoop dat er dan al wel een hartje te zien is. liefs Blondy30
Wat fijn dat je eerder mag komen Blondy! Hoop ook voor je dat er dan al een hartje te horen is. Wat betreft de ene dag meer klachten als de andere dag. Dat had ik ook wel hoor. Kon dagen elke ochtend overgeven en dan ineens een dag niet en verder ook nergens echt last van hebben. Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt, maar ik geloof dat het wel normaal is!
Hoi Blondy, ik doe inderdaad mee met de Ines studie. Van mijn dochter ben ik spontaan zwanger geraakt en zelfs direct na het stoppen van de pil. Nu, na 2,5 stoppen met de pil, nog steeds niet zwanger van de tweede. Aangezien ik over de 35 ben, kwam ik in aanmerking voor behandelingen. Ben heel benieuwd of dit de komende periode gaat lukken. Zwangerschapsklachten kunnen inderdaad veranderen. Zelfs had ik weinig klachten, behalve vermoeidheid. Fijn dat je volgende wk een afspraak hebt. Kiki, ben jij na ivf set zwanger geraakt?
Lili, ik hoop voor je dat het gewoon in 1 keer raak is voor je! Succes vandaag bij het ziekenhuis. Hier blijft het helaas rommelen. Weer wat bruin bloedverlies. ik word er zo bang van en zo verdrietig. probeer het van me af te zetten, maar dat gaat niet. liefs Blondy
Kiki, heb je al iets gehoord van het ziekenhuis? Het is wel spannend he? Hoop voor je dat het snel kan en lukt natuurlijk! Lilli, hoe gaat het met de groei van je eitje? Hier gaat het goed, nog wat bruine afscheiding, maar zolang het zo blijft, be ik niet zo ongerust meer. Wel blij als het maandag is hoor, liefs en knuf Blondy