INeS Studie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kiki123, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hey Lilli,

Wat een tegenvaller zeg!
    Telt dit nu wel als een poging?
    In ieder geval kun je gelijk weer eeb nieuwe poging doen, nieuwe
    kansen meid, houd je daar aan vast!
    Is het bij jullie ook zo na twee keer geen bevruchting dat dan icsi toegepast wordt?
    je zou eens op de site van de INeSstudie kunnen kijken, er zijn nl wat wijzigingen geweest.
    Sterkte met verwerken van deze tegenvaller en op naar de nieuwe poging, ik wens je veel succes!

liefs en dikke knuf van mij

2. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Dank je wel meiden. Ik ga weer voor de volgende ronde. Ik kan in totaal 6x ivf mnc doen bij dit ines onderzoek dus nu nog 4x. Misschien is het per ziekenhuis anders? Wel vreemd.
    Liefs

3. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Lili, Wat ontzettend jammer zeg. Ik heb ook twee pogingen IVF MNC gehad waarbij allebei geen bevruchting opgetreden was en daarna idd een icsi maar de eerste poging was er bij jou geen eicel gevonden bij de punctie toch, dus dat is dan toch anders.
    Heel veel liefs en succes met de nieuwe poging!!

Blondy, vandaag weer een echo toch? Wat spannend!!Laat je weten hoe het was, of ze al een hartje konden zien?

Kiki, wat fijn dat je meisje toch nog is gedraaid (met wat hulp dan wel). Dan ligt ze nu helemaal klaar om geboren te worden. Ben heel benieuwd hoor naar het eerste "topic-prinsesje".

Begin zelf een beetje zenuwachtig te worden voor morgen. We hebben morgen de pretecho en ik ben zo nieuwsgierig of alles goed is en of ze kunnen zien of we een jongetje of een meisje verwachten!!

Liefs

4. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Hallo,

Heb toch even gekeken naar de site van Ines onderzoek. Maar ik kon niets vinden over ICSI na twee mislukte pogingen ivf mnc. Ik zal het eens navragen de volgende keer.
    Wat spannend dat jullie een echo hebben meiden. Kon je al wat meer zien Blondy?
    Prulleke; de 20 weken echo vond ik echt geweldig om te zien hoe compleet het kindje is (van mijn dochter van inmiddels 5). Ben benieuwd of het een jongen of meisje is!

5. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Lilli,

ben even gaan kijken want ik wist zeker dat ik het gelezen had±
    Hier staat het;

[FONT=Century Gothic, Arial]Voor patiënten die MNC-IVF loten houdt dit het volgende in: [/FONT]
    [FONT=Century Gothic, Arial]1. Indien zij meerder embryo’s hebben, zal slechts één embryo worden teruggeplaatst ongeacht de embryo kwaliteit, en kunnen de resterende embryo’s gecryopreserveerd worden. Deze worden vervolgens per stuk teruggeplaatst. [/FONT]
    [FONT=Century Gothic, Arial]Verder: Na 2x Total Fertilisation Failure mag er worden overgegaan op MNC- ICSI. [/FONT]
    [FONT=Century Gothic, Arial]Dit zal ook aangepast worden in de PIFS[/FONT]

Het staat op de bladzijde waar je opkomt zodra je de site opgaat en dan wat meer naar onderen, bij de datum 18/02/2010

6. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Morgen heb ik de tweede echo, please nu wel met kloppend hartje!
    Prulleke, veel plezier morgen!
    Kiki, hoe gaat het met jou?
    Donna, laat eens wat horen meid!
    Jantienn, hoe gaat het met jou?

7. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Blondy, hoe was het. Hoop echt dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!!

En prulleke, hoe was het bij jou? Alles in orde en hebben ze kunnen kijken wat het wordt?

Wij hebben vandaag de groeiecho gehad. Ze is aan de kleine kant maar zit net op de grens dat we wel nog bij de vk onder controle mogen blijven en dus niet meer naar het ziekenhuis hoeven. Volgens de gyn hoeven we ons nergens zorgen over te maken. Haar geschatte gewicht met 40 weken is nu 6 pond. Ook kunnen zien dat ze nog steeds goed ligt. Het draaien is dus echt niet voor niks geweest!

8. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Goed nieuws Kiki!
    En dat ze klein is, is dat nu zo erg?
    Misschien wel iets makkelijker met bevallen;)
    Maar 6 pond is toch prima trouwens?

Hier alles oke, Kloppend hartje gezien. wat prachtig zeg.
    Ben nog steeds zeer ontroerd!

9. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Blondy, een kloppend hartje!! Geweldig om te zien he!! Heb je een mooi fotootje meegekregen? Wanneer heb je nu de volgende echo? En ga je nu ook een afspraak maken bij een vk of blijf je in het ziekenhuis onder controle?

Nee, is niet erg gelukkig. Inderdaad misschien makkelijker met bevallen ;). Ze zit aan de onderkant van de groeicurve maar nog precies aan de goeie kant van de onderkant, vandaar dat we ook gewoon weer naar de vk mogen. Ze is nu rond de 500 gram lichter dan gemiddeld, en dat is die 6 pond geloof ik ook als ik zo de gewichten op internet zie. Maar goed, dat zijn ook maar gemiddelde en die ontstaan natuurlijk ook uit grote en kleine kindjes!

10. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Heyhey, snelle reactie!
    heb 29 juni weer een echo in het zh, daarna mag ik naar de verloskundige. Heb een foto, echt leuk!

Hoop voor jou Kiki, dat je meisje snel komt!

11. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was toevallig net online :).

Leuk, kan je nog even lekker nagenieten bij de foto!

12. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Ja dat is leuk, ben ook benieuwd, 29 juni zal het al een echt mensje zijn he?
    Hey Kiki, we hebben al bijna 100 blz volgemaakt met zijn allen. Vind het alleen heel jammer dat jantienn en Donna zich niet meer hebben gemeld..

13. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dat hebben we goed gedaan :). Inderdaad jammer dat ze niks meer hebben laten horen. Ben wel benieuwd hoe het met ze gaat.

Je bent dan ruim 10 weken toch? Ik had mijn 2e echo bij 11 weken en 4 dagen en toen was er inderdaad al behoorlijk echt mensje te zien, hoofdje en handje waren goed te zien. Echt een heel verschil met de echo die ik met 7 weken had gehad. Zo gaaf is dat!

14. prulleke2001

17 nov 2010
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Blon, wat fijn een kloppend hartje!! Hier heb je zo naar toe geleefd!!! Gefeliciteerd, ben helemaal blij voor je!

Kiki, Wat fijn dat je meisje nog goed ligt en wat kleiner is idd niet erg vooral niet voor een meisje. En misschien wel makkelijker ook ja met de bevalling.

Wij komen net terug van de pretecho en we krijgen ook een klein prinsesje. Ben helemaal in de roze wolken...vind het zo leuk.
    Alles was helemaal goed en dat is natuurlijk het allerbelangrijkste en een jongen was ook super geweest natuurlijk maar vind een meisje ook wel heel erg speciaal!!

Fijne avond

15. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super Prulleke! Heel fijn dat alles er helemaal goed uit zag, dat is inderdaad uiteindelijk het allerbelangrijkste. En een meisje, leuk!!! Had je al een gevoel en klopte dat?

16. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Wat leuk Prulleke dat je een meisje krijgt.
    Fijn dat alles er goed uit zag. Gefeliciteerd!

17. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Lilly, ben je al bezig met echo´s, hormonen enz?
    Dan wil je heel veel succes wensen meis, ik hoop voor je dat het deze keer beter verloopt!

Kiki, voor jou beginnen de dagen te korten, al erg nieuwsgierig?
    Of zit je nog lekker op je gemakje te genieten?

Prulleke, hoe gaat het met jou? Helemaal happy met je meiske?
    Al wat leuks gekocht in het roze? leuk hoor al die mooie babypakjes!

Hier gaat alles oke, be nu 8 weken zwanger, heerlijk, van mij mag het wel sneller gaan hoor, wil heel graag naar de 12 weken toe! Ben wel veel misselijk en moe, maar dat vind ik helemaal niet erg.

Fijne dag dames, xx van mij

18. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Blondy!
    Best een fijne bevestiging he, dat misselijk zijn. Vond ik tenminste wel. Maakt het een stuk dragelijker, dat je weet dat het komt doordat er zo'n lief klein frummeltje in je buik groeit! Ik vond de eerste paar maanden ook echt voorbij kruipen...

Ben inmiddels enorm nieuwsgierig. Van mij mag ze echt komen, ben d'r aan toe! Nog een weekje tot de uitgerekende datum dus binnen nu en 3 weken komt ze zeker! Spannend!!

19. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Kiki, ik vind het erg spannend! De eerste Ines baby van ons forum binnen drie weken, snap dat je het nu wel graag wilt..
    Succes met de allerlaatste loodjes!

20. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Heyhey,

Hoe is het meiden?
    Dit jaar eerste vaderdag voor jou man Kki? Of toch nog niet??
    Ben be nieuwd hoelang je meisje nog blijft zitten.

Liefs Blondy

Deel Deze Pagina