INeS Studie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kiki123, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Hoe is het hier? Het is wel heel rustig!

Hier gaat alles zijn gangetje. Manlief is sinds maandag weer echt aan het werk en ik begin aardig in het ritme te komen, en heb ook weer even wat tijd om dit soort dingen te doen :).

Blondy, volgens mij kan je bij een privebericht geen foto doen :(. Heb er nu wel een in mijn fotoalbum staan, volgens mij als wij nu elkaar als vriend toevoegen kan je dat album zien. Heb je net uitgenodigd, ben benieuwd of het werkt! Laat maar weten!

(en ik zal ook eens even een nieuwe ticker maken ;))

2. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Meiden, hoe gaat het met jullie?

Lili, hoe is het afgelopen? Hoop dat je punctie hebt gehad en een tp natuurlijk...!

3. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Kiki, ik zie je berichtje nu pas!
    Stond op de volgend blz vandaar...
    Fijn dat het goed gaat!
    hier ook heel goed.
    Zal eens kijken of we vrienden kunnen worden, ben benieuwd naar je dochtertje!

4. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Hier even mijn echo en mijn buikje.
    ben zo trots!

5. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    echo 10 wk en 2d

6. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    buikje 11 wk

7. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat een mooie foto Blondy! Al een echt mensje in te herkennen hè. Echt geweldig! Mag je zeker trots op zijn :)

8. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, en ook een foto van je buikje. Leuk!! Pas je je kleren nog of wordt dat al lastig?

9. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Het is al een positiebroek,
    ik heb heel veel skinny jeans en dat gaat echt niet meer..
    Voel me soms wel een dikkerd hoor.
    Weet jij nog wanneer heb bij jou ect ging opvallen?

10. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gevoel had ik in het begin ook hoor, dat ik vond alsof het leek dat ik gewoon was aangekomen. Ik weet het niet meer precies maar ik denk dat je het bij mij rond week 18 in wel kon zien dat het een zwanger buikje was. Nu heb ik mijn hele zwangerschap een best bescheiden buikje gehouden maar vanaf toen groeide hij wel redelijk hard. Op mijn werk hebben we trouwens niet echt charmante kleding en er waren dus klanten die pas 2 weken voor mijn verlof zagen dat ik zwanger was....echt erg...haha! Moet zeggen dat ik wel redelijk snel weer van mijn echte buik af ben nu, heb het bij vriendinnen wel erger gezien. Hij is nog niet zo plat als ie was, maar het valt me mee! (maar die laatste kilo's zullen wel het ergste worden)

Zag trouwens dat het gelukt is om vrienden te worden. Kan je mijn foto album nu zien?

11. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Wat een mooie foto's Blondy! Wees trots op zo'n bescheiden buik. Had ik ook van mijn dochter. Mooie echo hoor.
    Ik heb afgelopen maandag de punctie gehad en ben vanmorgen gebeld.. Er zijn maar liefst 11 van de 15 eicellen bevrucht! Dus goed resultaat. As vrijdag de terugplaatsing. Eindelijk een stapje verder!! Ben heel erg blij.
    Hoe zit dat eigenlijk met de terugplaatsting. Moet je dan blijven liggen of kan je gelijk weer van alles doen als de emmy teruggeplaatst is? Lijkt me megaspannend de komende paar weken. We gaan wel binnenkort op vakantie. Daar weet ik dan of het is gelukt of niet. Duim voor me!
    Liefs

12. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Ik weet dat je na een iui 10 minuten mag blijven liggen.
    Misschien is dat nu ook bij jou zo.
    ik ga in elk geval keihard voor je duimen hoor.
    Wanneer kom je terug van vakantie??
    Wel heel fijn zo´n goede oogst meis, je had het verdient na de pech van de laatste twee keer.
    Duim voor je!

Kiki, ik heb je foto´s gezien en een reactie geplaatst bij je knappe meid!!

13. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed resultaat Lili! Ik hoefde niet te blijven liggen. Er werd volgens wel aangeraden de eerste dag even rustig aan te doen maar daarna mag je alles weer. Ik ga ook voor je duimen!

Dank je Blondy! Ik ben inderdaad supertrots. Over een paar maanden heb jij ook zo'n klein schatje in je armen!

14. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Lilli, veel succes morgen!! Ik zal voor je duimen hoor!

15. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Lilly, hoe is het gegaan? mooi embryo teguggeplaatst??

16. Lili23

Lili23 Actief lid

2 mei 2011
    182
    0
    0
    Heb de tp gehad en er waren 4 cryo's over, waarvan een van redelijke en 3 van goede kwaliteit. Hele bijzondere ervaring. Moest inderdaad 10min blijven liggen, kreeg zelfs een foto mee... je ziet alleen een stipje (zijn luchtbelletjes, zei ze). Durfde bijna niet naar de wc daarna, maar moest zo nodig hihi. Maar fijn dat de emmy nu in me zit. Wel heel raar omdat het nog zo onzeker is..
    Over 1,5 week gaan we op vakantie. Dus (als in niet ongi ben geworden) kan ik daar mijn eerste test doen... spannend hoor.

17. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Lilly, zou gaaf zijn als je straks van vakantie terug komt met goed nieuws. ik hoop het voor je meis, en ik ga voor je duimen.
    Spannend..!

18. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hallo,
    Ik had al een nieuw topic geopend en zie nu dat er al een bestaat.
    Wij gaan namelijk rond augustus starten met IVFmnc volgens de INeS studie...
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen, ennn of jullie ook zwanger zijn geworden..??

Liefs Jo

19. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Welkom Jo1984.
    Wat spannend voor je dat je gaat beginnen met IVFmnc.
    Zelf heb ik iui geloot.
    Had er geen vertrouwen in maar was toch na de tweede poging zwanger. Er zijn hier ook meiden die ivf mnc hebben gedaan en
    ze zijn ook zwanger geraakt. Lili is aan het wachten op de uitslag en is nu even op vakantie.
    De andere meiden schrijven bijan niet meer, dat is erg jammer,
    Maar ik wil graag lezen hoe het met je gaat.
    Heb zelf veel steun gehad aan het forum,
    ik wens je veel succes meid en laat maar weten wanneer je begint.

Liefs Blondy

20. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Meiden, wij gaan vrijdag op vakantie, dus druk hier met inpakken enzovoorts. Tot na de vakantie!

Deel Deze Pagina