INeS Studie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kiki123, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    neem de tijd om alles een plek te geven en natuurlijk blijven klussen!
    Je hebt gelukkig je kansen nog bij je eigen verzekering, toch?
    Succes meid!

2. Igor73

Igor73 Lid

Jul 12, 2010
    21
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Hee hoi,
    Heb vandaag een dagje vrij genomen om lekker niets te doen... Heb op 1 september een gesprek in het ziekenhuis, dus genoeg tijd om dingen op een rij te zetten en te bedenken wat we willen en vragen tijdens het gesprek.

X Igor

3. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    He Igor, goed gedaan. Even rust lijkt me ook heel prettig. je hebt toch weer zo veel om over na te denken. Ik hoop dat je er uit komt met je man en nog kunt genieten van de leuke dingen in het leven. Ik weet dat we iets missen, maar de hoop niet opgeven. Heel veel succes meid en laat nog eens wat van je horen. Binnenkort (twee weken ga ik beginnen met de hormonen en als ik er over nadenk, slaan de zenuwen toe. Probeer er niet aan te denken..

4. linda778

linda778 Lid

Oct 22, 2007
    18
    0
    0
    Groningen
    Hallo Dames,

Allereerst sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar kom zelden goed ingelogd binnen. Mijn laptop blijft steeds op de geschiedenis hangen waardoor ik jullie berichten niet kan lezen...echt vervelend!

Igor wat ontzettend vervelend voor je, ik hoop dat je ondanks alles een beetje afleiding kunt vinden en steun aan elkaar hebt....maar ik weet dat dit loze woorden zijn. Ik leef met je mee!

Inmiddels hebben we besloten mee te doen aan het onderzoek en zijn we ingeloot op ivf natuurlijke cyclus... 24 augustus hebben we het intake gesprek. Spannend.
    We hebben net de info folder in huis gekregen en ik schrok nogal van het slagingspercentage. 6 ivf man. pogingen zijn vergelijkbaar met 1 ivf poging!!!! My god!!!!! wat moet ik hier nu van denken? Zijn er mensen in de zaal die na enkele pogingen zwanger zijn geraakt???? Geef me een beetje hoop aub!!!!

Jullie merken vast dat ik nog een beetje in de opstandige fase zit.....ben inmiddels ook bij de acupunctuur geweest! was erg interessant, maar omdat zij ook niet weet waar de oorzaak ligt zal ik iedere week heen moeten om de cyclus te bepalen...Helaas ben ik nog niet aanvullend verzekerd dus dat word wel een erg duur grapje. Dat is dus het eerste wat aangepast moet gaan worden, die verzekering van mij! Alles voor het goede doel niet waar!

Ik vind het wel leuk om te lezen hoe iedereen er weer anders, maar ook veel hetzelfde mee omgaat....allemaal individuen in hetzelfde schuitje, dat we maar steun mogen hebben aan elkaar!

groet Linda

5. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Hoi Linda, even een tip, ik sla deze bladzijde op bij mijn favorieten, zo ben ik met een klik op de juiste blz.
    Zo spannend hoor, ivf mnc. Ik had, toen ik de formulieren las en zou mogen kiezen, daarvoor gekozen.
    Dat slagingspercentage is idd een beetje vreemd. Zou me er niet teveel op vastpinnen. Het is toch een onderzoek en aan het eind kunnen ze het pas met zekerheid zeggen. Je gaat er gewoon voor en natuurlijk is het beter om niet te verwachten dat het in een keer lukt ( zo denk ik tenminste ) maar blijf positief en geloof er in dat het gaat lukken! Ik begin met iui en had daar ook gemengde gevoelens bij, maar nu ben ik blij dat we ervoor gaan.

Liefs Blondy

6. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    He meiden, Hoe gaat met jullie allen?
    Ik begin zenuwachtig te worden, mijn nod komt dichterbij, 15 augustus. En dan beginnen met de lucrin. Ik ben beetje bang hoor voor die spuiten. Ik begin hem behoorlijk te knijpen...

7. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend als het dichterbij komt he Blondy! Gaat vast helemaal goed komen.

Ik zit vandaag op dag 31 van mijn cyclus, normaal gesproken mijn nod maar het ziet er niet naar uit dat er iets gaat gebeuren. Zodra ik ongesteld ben, begint de eerste cryo poging. Pp dag 10 is dan de eerste echo. Er is al een plekje gereserveerd maar ben nu een beetje bang dat dat plekje straks weg is als mijn ongie veel later komt. Testen durf ik ook nog niet, daar heb ik iets te vaak negatieve testen voor gehad...Pffft, heb vandaag echt mijn dag niet helemaal, maak me om allerlei dingen druk waar ik toch niks aan kan veranderen!

Laat je weten hoe het prikken is gegaan?

8. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Hoi Kiki,

Ik snap het van dat testen...vreselijk...naderhand denk je: waarom doe ik dat nou steeds...
    Te hopen dat er nog plek is, maar eh, zorgen ze daar niet gewoon voor? Als je een fm hebt bijv. hebben ze toch ook altijd wel tijd.
    Ik wens je veel succes, maar we spreken elkaar nog van te voren, denk ik.

Liefs Blondy

9. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies! En het is maar goed geweest ook...want ik denk dat de ongie gaat komen. In ieder geval niet weer die teleurstelling van een nagatieve test gehad. Het gaat om de fm meting, maar dat is niet zo het probleem. Ze kunnen maar een bepaald aantal cryo behandelingen in de week hebben. Maar goed, als ik morgen ongesteld wordt dan gaat het wel goed komen want dan zit ik nog precies in de week dat we ingeplanned waren.

10. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Kiki, laat je weten hoe het verder gaat? Succes ermee en het zou natuurlijk het mooiste zijn als de ongi wegblijft.

11. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk! Jij ook laten weten hoe het allemaal gegaan is hè!

12. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Goedemorgen,

Paniek slaat toe, heb net bloed gespot. Kan dus vandaag of morgen zijn dat ik ongi wordt. Dan gaan we beginnen. Ik moet blij zijn dat het zover is, maar ik vind het wel zo spannend.

13. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen paniek!! Je kan het!! (Maar ik kan het me heel goed voorstellen. Ben echt blij dat ik mijn eerste echte prik in het zh heb gezet en toen in een keer door ging).

Bij mij nog steeds niks op een mini beetje spotting na en knallende hoofdpijn.

14. Igor73

Igor73 Lid

Jul 12, 2010
    21
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Hallo allemaal,

Spannend hoor Blondy die eerste spuiten, zal aan je denken! (...maar komt goed hoor!)

Lastig he, had ik ook, eigenlijk wil je juist niet ongesteld worden, maar voor de voortgang en de terugplaatsing kan t niet snel genoeg zijn. En meestal ben je keurig op tijd, behalve als je erop zit te wachten! Helaas doet ons lichaam gewoon waar zij zin in heeft.

Ik zal de komende tijd druk duimen voor jullie allemaal!

Liefs Igor

15. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is gekomen vandaag....zondag 22 augustus dus de eerste echo.

Inderdaad vervelend Igor. Eigelijk wil je helemaal niet ongesteld worden maar als het dan toch niet gelukt is, laat het dan ook maar lekker snel komen (in ieder geval niet te laat!)

Hoe is het verder met jou Igor?

16. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Dank je wel meiden voor jullie medeleven! Doet me goed!
    Mijn ongi zet nog niet door, dus nog even rust...Zal morgen of zondag wel gebeuren.

Kiki, in ieder geval geen twijfels meer..Die echo, waar is dat precies voor?

Igor, hoop dat het goed met je gaat en dat je weer moed hebt verzameld voor een nieuwe poging?

17. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo is om te meten hoe groot de eiblaasjes zijn. Net als bij een normale IVF behandeling dus!

18. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb het gedaan, de eerste spuit gezet! Ben blij dat de kop eraf is. Het was wel een beetje vreemd dat er een beetje vloeistof op mijn buik zat naderhand. Het bloedde ook een heel klein beetje en nu is het net een muggenbult en een beetje rood er om heen. was het bij jullie ook zo? Ben een beetje onzeker.

19. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blondy, wat goed!! Viel het een beetje mee?

Ik had ook meestal een klein rood plekje dat meestal ook wat jeukte als de prink er net in zat (inderdaad een beetje muggenbult achtig). Was over het algemeen na een uurtje wel weer weg. Heb trouwens ook een aantal keer een grote blauwe plek gehad. Maar toen ik dat zei in het ziekenhuis zeiden ze dat dat heel normaal was :).

20. Blondy30

Blondy30 Actief lid

Apr 18, 2010
    432
    0
    0
    Vandaag tweede keer gespoten. Ging al beter, al was ik weer zo nerveus. Morgen moet ik niet vergeten dat het me wel mee valt, achter af.

Hoe is het verder met jullie meiden?

Share This Page