He Kiki, Dank je voor je belangstelling. Het ging idd stukken makkelijker. Niet stressen enzo, gewoon de naald erin en klaar. Vandaag de gonal-f erbij en dan gaat er wat gebeuren in mijn lichaam. Het is zo raar, je merkt niks en toch gebeurt er van alles. Tenminste, ik hoop dat ik van de gonal-f geen last krijg. We zullen zien. Hoe is het met jou Kiki? Bijna echo he. Dus bij jullie doen ze dat ook op zondag? Ben benieuwd hoe het hier gaat. Ik heb nog niemand in het zh te pakken gekregen om een afspraak te maken. Het loopt een beetje raar vanwege de vakantie . Morgen maar weer eens bellen.
Ja, raar he! Dat er van alles aan het gebeuren is. Hoewel ik het op een gegeven moment wel merkte hoor!! Viel het je ook mee om 2 prikken te zetten? Heb je eigelijk prikpennen of spuiten? In Utrecht gaan ze inderdaad gewoon door op zondag. Wel heel erg fijn hoor. Vervelend dat je ze niet te pakken krijgt. Ik kan daar zo slecht tegen...haha!
He Kiki, Ik gebruik de prikpen en mag de twee stoffen samen in een injectie doen, dus das makkelijk. Ben benieuwd of ik iets ga merken. Ik kan er ook zeer slecht tegen, morgen maar weer bellen, vandaag weer het antwoordapparaat. Ik heb het gevoel dat ze me in de steek laten, terwijl we af gesproken hadden dat ik rond de 15de zou beginnen. kiki, succes zondag, als ik je niet meer spreek, maar ik denk het wel. Dikke knuf Blondy
Oh, dat is wel heel erg fijn dat je ze samen in 1 injectie mag doen. Dat scheelt een hoop! Kan me voorstellen dat je je een beetje in de steek gelaten voelt. Hoop dat je ze morgen wel te spreken krijgt. Dikke knuf terug!
He meiden, hoe gaat het met jullie? Kiki, vandaag eerste echo, succes! Kom je vertellen of er nieuws is? Linda, dinsdag je intake gesprek, spannend he? Succes meid en laat je weten wanneer je gaat beginnen? Igor, hoe gaat het met je? ik hoop dat je genoeg moed hebt verzameld voor een nieuwe poging..ik ga voor je duimen hoor. Morgen heb ik mijn eerste fm. Ben benieuwd of er wat gebeurd in mijn lichaam. In ieder geval ben ik wel erg emo en moe, dus daaraan merk ik dat ik hormonen gebruik. En morgen weer eerste dag werken na drie weken vrij..minder..
Hey Blondy! Lief dat je eraan gedacht hebt! Vanmorgen inderdaad de eerste echo gehad. Mijn bms is 4, moet 7 zijn en het grootste follikel was 8 mm, die moet rond de 16 zijn en dan moet ik de pregnyl zetten. Mijn cyclus zit dus nog echt in de beginfase (dat wordt weer een lange vermoed ik...). Woensdag moeten we weer. Mocht ook donderdag maar omdat het bij de cryo in eigen cyclus erg nauw op de timing aankomt ga ik liever een keer te veel als te weinig! Balen dat je emo en moe bent. Gaat het met het prikken nog steeds goed? Succes morgen met de fm en je eerste werkdag. Zal inderdaad wel even wennen zijn na 3 weken vrij! Laat je even horen hoe de fm was?
Hoi! Totaal niet verwacht had ik al 4 eiblaasjes tussen de 17 en 20 mm. Dat is te veel natuurlijk, dus ik kon kiezen: stoppen en een maand rust en dan op nieuw beginnen of: doorgaan en dan twee eiblaasjes aan laten prikken, zodat die leeglopen (denk ik) en dan dus insemineren met twee eitjes. Dat laatste heb ik gekozen. Mijn baarmoederslijmvlies was ook al goed 7,3. Moet min. 5 zijn. Dus gisteren laatste lucrin en gonal-f gezet. Vanavond 23.00 de pregnyl. Donderdag 8.00 zwemmers brengen. 11.00 terugkomen voor het aanprikken en dan meteen insemineren. Dat aanprikken vind ik eng hoor. Tis het zelfde principe als met een eicelpunctie, maar dan duurt het gelukkig maar twee minuten. Het is zonder verdoving, want het verdoven op zich duurt net zo lang als dat ze nu bij mij bezig zijn. Ik vind het eng hoor, durf bijna niet. gelukkig meteen insemineren erna, dat is weer positief! Zo heel verhaal weer...
Jeetje Blondy, spannend allemaal!! Kan me voorstellen dat je de poging niet wilde stoppen. Misschien kunnen ze je bij het aanprikken wat rustgevends geven. Dat heb ik bij mijn punctie voor IVF ook gehad en dat hielp wel! (je wordt er een beetje licht van in je hoofd, alsof je wat gedronken hebt...hahaha). Wel apart dat je insemineren met 2 eiblaasjes, de studie is toch juist om meerlingen te voorkomen . Maar voor jou natuurlijk alleen maar beter! Mocht ik je niet meer 'spreken'...heel veel succes voor donderdag!!
Hallo lieve meiden, Graag ik had ik meer met jullie willen delen en mij meer voor jullie willen interesseren, maar die stomme website laat mij steeds in het verleden inloggen...zo ontzettend vervelend! Ik kan maar moeilijk bijhouden wat jullie allemaal bezig houd en dat vind ik ontzettend jammer! Dus dames, het is geen des-interesses, maar on-kunnen!!!! Blondy vertel hoe is het gegaan????????? Wij hebben vandaag onze intake gehad voor ivf-natuurlijke cyclus...slik. De kans van slagen lijkt wel heel erg klein. Zelfs het niet rijpen van een eitje, word gezien als een mislukte poging....zo gaan die 6 pogingen natuurlijk snel! Binnenkort krijgen we een uitnodiging voor de prik-les en daarna zal het traject starten. Ondertussen hoop ik nog heel hard dat het op de natuurlijke manier zal lukken....maar ja elk beetje hoop is pijnlijk als de menstruatie zich weer aandient.....au au au
Hai meiden, Vandaag drie keer naar het zh gemoeten! Om 8.00 zaad gebracht. Liepen we in het park, belt de gyn op. Zaad was te slecht of we zo snel mogelijk nog eens konden komen om nieuwe te produceren. Thuis gedaan, want hij doet dat niet graag daar. Later te horen gekregen dat het ook niet goed was, maar de twee samen gevoegd, waren redelijk. Genoeg voor de inseminatie. Om 11.00 weer in het zh voor het aanprikken. Da t vond ik zo eng, maar het was echt snel voorbij. deed wel pijn hoor, maar goed, opluchting dat het na 2 minuten voorbij was. Doordat het zaad later dus nog eens ingeleverd moest worden, konden we pas om 13.00 terug voor inseminatie. Dat is net achter de rug en ik ben zo blij. twee eicellen en wat minder zaad, maar ze zwommen wel. Ik heb er ondanks iets minder zwemmers toch vertrouwen hoor. Pfff het wachten gaat beginnen
Jeetje Blondy, wat een spannende dag voor jullie zeg! Fijn dat het aanprikken is meegevallen. Nu inderdaad de vervelende 2 wachtweken...Ik ga voor je duimen!
Hoi! Het wachten is begonnen... nu nog geen stress hoor, maar dat zal volgende week wel anders worden. Ik ben blij dat ik nu al zover ben, de iui achter de rug. Vond het allemaal doodeng, nu weet ik voor de eventuele volgende keer hoe het gaat.
Deze week spannende week voor jullie meiden: Kiki: eerste cryopoging...weet je al wanneer het gaat gebeuren? Ik vind het heel spannend voor je...het kan gewoon dat het een wondertje wordt in je buik! Igor: 1 sept: gesprek op zh...spannend Igor. Gaat het wel goed met je? We hebben niks meer van je gehoord...ik wil je in elk geval veel succes wensen met wat gaat komen en we denken aan je. Chichi: hoe is het met jou? De cyste is weg hoop ik...maandje rust bijna voorbij, wat gaat er gebeuren? Linda: bijna zover he. Maak je niet te druk meid, het komt zo als het komt en op het laatst zul je zeggen dat het toch wel mee gevallen is. De prikles binnenkort. Laat je weten hoe het was? We duimen meiden voor elkaar he. Dikke knuffelvoor iedereen.
Ik ben net terug van weer een echo. BMS was 8mm dus heel goed en mijn ei was 16mm en erg mooi (heeft ze wel 3 keer gezegd ). Er is nu dus bloed geprikt. Daarmee wordt gemeten of mijn lichaam de eisprong zelf al aan het voorbereiden is, dan wordt de poging namelijk gestopt. Dat hopen we natuurlijk niet en als het niet zo is dan horen we vanmiddag wanneer de tp is....spannend dagje dus weer! Ik duim zeker voor jullie meiden!! Fijn weekend!
He Kiki, Ik wist eigenlijk nog niks van cryo terugplaatsing, maar heb even op internet gelezen. Het is de bedoeling dat je pregnyl zet en dan na 5 a 6 dagen wordt de cryo terug geplaatst? Dus als je ei nu al zou springen is het niet meer mogelijk. Shit zeg, ik hoop echt dat dat niet het geval is. Als je eitje nou morgen zal gaan springen en je zet vandaag de pregnyl, dan springt ie morgen niet? Sorry voor de vragen hoor...
Net het telefoontje gehad! Vanavond om 18 uur de prik en dan donderdag de tp als het ontdooien goed is gegaan. Ik ben zo opgelucht! Geen probleem hoor, de vragen..heb er zelf ook allemaal mee gezeten! Je bloed wordt geprikt als je ei 16mm is om te kijken of je LH waarde al gestegen is. Als dat zo is dan is je lichaam de eisprong aan het voorbereiden en ben je te laat en wordt de poging gestopt. Is dit niet het geval dan is je lijf nog niet bezig en zal je niet binnen een dag komen. Je zet dan de Pregnyl en die zorgt dan voor je eisprong binnen 24-36 uur!