Ja, jammer he! Maar niks aan te doen! Hier gaat het. Ik mag eind deze week testen maar de vorige 2 pogingen werd ik rond vandaag of morgen ongie (die zin klopt niet, maar je weet vast wat ik bedoel!). Heel spannend dus. Ik weet ook echt niet wat ik moet denken, maar ben ook een beetje met andere dingen bezig op het moment. Hoe is het met jou? Heb jij nou zo'n lange cyclus of doet je banner het niet goed?
Ik had de banner weggehaald maar hij is weer terug! En ik had nooit een lange cyclus. toevallig deze ronde 31 dagen, vandaag cyclus dag 1. Ik werd een beetje nerveus hoor, nu het zo lang duurde, maar helaas, net ongi geworden. Kiki, ik hoop dat het bij jou niet komt, ik zal voor je duimen!
Ooh, wat balen zeg. Een dikke knuffel! Ik ken het gevoel maar al te goed...elk uur langer niet ongie is steeds een klein beetje meer hoop dat het misschien toch wel gelukt is. Thanks!
IK BEN ZWANGER!! Heb gisterenavond een positieve test gedaan, gisterenavond laat nog een en vanochtend nog een...hahaha! Kan het echt niet bevatten, ben zo ontzettend blij! Hoop echt dat jullie dit gevoel ook heel snel gaan mee maken! (sorry voor het ontzettende ego berichtje!)
kiki met mij gaat het wel... heb al 2x ivf gehad zonder resultaat. heb nu nog 2 cryo's in de vriezer en krijg volgende week een gestimuleerde cyclus en dan hopen dat ze goed ontdooien haha. Hoe voel je je?
kiki, wat gaaf!!!!! Ik ben echt blij voor je en ik hoop dat je je blije gevoel heel je zwangerschap mag hebben en dat alles gewoon super verloopt. Dit geeft HOOP meiden!!
Sandra, Jij hebt ook al een hoop mee gemaakt zie ik in je onderschrift. Ik hoop dat jouw cryopoging deze keer ook mag slagen, net als bij Kiki. Succes ermee.
Spannend Sandra. Ik ga voor je duimen! Ik voel me wel goed, wel zo af en toe een beetje misselijk-achtig (niet heel erg, weet ook niet of dat er al echt mee te maken heeft) en wat moe maar verder voel ik me prima! Dank je wel Blondy! Hoop echt dat jullie mij heel snel volgen!
blondy ik hoop ook dat er nu 1 goed ontdooit... Wanneer begin jij weer met iui? jij bent ook allang bezig voor een beeb... hopelijk gaat dit jaar toch nog positief zijn voor ons alle
Sandra, ik hoop in december toch zeker weer te kunnen beginnen. Omdat de laatste keer het zaad niet goed was, moeten we drie maanden wachten en dan eerst laten testen. Spannend.
IK hoo voor je dat je in december kan beginnen en dat het zaad natuurlijk ook goed is. laten we nog hopen op een goed 2010!
Hoi meiden! Hoe gaat het? Sandra, ben je weer begonnen met die stomme pil? Kiki, hoe gaat het met je beebje in je buik(je)? Linda, ben je al begonnen met de behandeling? Ben zo benieuwd hoe het gaat. Igor, hoe is het met jou? Met mij gaat het goed. Echt, het loslaten gaat nu best. Ik heb ook afleiding. Morgen krijgen wer er een hondje bij, dus ik ben heel blij, weer iets om lekker voor te zorgen. Fijn weekend meiden, xx
Oooh, Blondy wat leuk dat je een hondje krijgt! Wat voor soort? En is het een jonge? Fijn te horen dat het goed met je gaat en dat je het nu aardig kan loslaten. Hier gaat alles goed. Wat moe en vlagen van misselijkheid maar ik vind het allemaal prima . 4 november hebben we de eerste echo, heel spannend. We hebben er 2 in het ziekenhuis ivm de studie en worden daarna 'ontslagen'. Kan het nog steeds allemaal niet helemaal bevatten hoor!
blondy, ik heb ook een hond gekocht voor de afleiding! wanneer heb je weer een iui? ja ik ben weer ff aan de pil, volgens mij nog een weekje en dan ben ik klaar daarmee. kiki, waarom heb jij er trouwens 2 laten terug plaatsen? bij mij werd gezegt dat er maar 1 mocht? ik wil zowiezo als de 2 cryo's niet goed ontdooien op na de 3de ivf maar dan 2 tp! want dan zijn er van de 11 cryo's + verse tp er maar 3 tp! dat vind ik echt weinig dus daarom wil ik er bij de 3de zowiezo 2 terug.