Hi lieve dames, ik ben geen actief lid hier maar kom vaker via google terecht als ik iets zoek dus dacht laat ik het zelf even vragen. Ik ben het allemaal even kwijt. Ik ben dus nooit aan de pil geweest. Ja heeeel vroeger, eventjes. Nu met huidige partner wel aan de pil gegaan ivm wat aankomende behandelingen. Nou was ik met pil begonnen week na mijn laatste menstruatie. Ik heb de pil 6 dagen geslikt waar achteraf bleek dat ik dus helemaal geen pil mocht gebruiken. Ook gelijk gestopt dus. Kreeg 2-3 dagen later ontrekkingabloed. Direct paar dagen er na kreeg ik veel witte vloed. Zijn nu 10 dagen verder ongeveer vanaf het moment dat de ontrekking afgelopen was. Mijn borsten voelen echt heel raar aan. Beurs en vooral pijn aan de zijkanten. Steekjes in me buik. Ik word al twee dagen precies zelfde tijd wakker, kan totaal niet doorslapen. Mijn vraag is kan je ook ontpillen als je de pil maar 6 dagen geslikt hebt? En het was een pil met heel weinig hormoon! Of moet ik toch een testje doen, en wanneer. Word er echt zenuwachtig van!
Ik denk niet dat je zwanger bent of dat het ontpillen is. Wat is de reden dat je de pil niet mag gebruiken? De reden kan namelijk verklaren dat je deze reactie op de pil hebt.
Ja de vraag is wanneer haha en heb ik uberhaupt een eisprong gehad ik heb totaal geen ervaring met pillen..
Je kan gelijk hebben want dat verklaart dan dat trekkerig gevoel in me buik bij het opstaan of andere snelle beweging..