Ik heb dus al enkele dagen veel last van slijmverlies. Eergisteren kwam er echt een dikke sliert slijm uit . Vandaag lichte ik een stoel op om te kunnen poetsen en voelde echt een dikke prop in mijn onderbroek lopen. Dadelijk naar de wc gelopen en inderdaad een dikke prop slijm . Herkent iemand dit ?
Waarschijnlijk is dit een teken dat je eisprong er aan zit te komen... Dus... als je ervoor wilt gaan en je hebt zin, dan zou ik toch eens even je mannetje lief aankijken ! Succes! Josien
Normaal gezien heb ik vorig wk mijn eisprong gehad , ik heb toen ook veel last gehad van mijn onderbuik .. Of zou het nu pas zijn ?
Ik denk toch wel dat je je eitje nu dan wat later hebt. De dingen die je omschrijft zijn mooie tekenen van Moeder Natuur om je te laten weten dat het tijd is voor een gezellig avondje met je man/vriend... Succes! Groetjes, Josien
Ja eisprong-sign! Zo kwam ik er ook achter dat ik altijd een laat ei heb... Handig toch, moeder natuur?
Wacht tot het ventje straks thuiskomt ! Ja het is allemaal nog nieuw voor ons ,ben eens benieuwd wanneer we zwanger zijn.
ja dat zijn we allemaal denk ik. Als we dat toch eens wisten wanneer het onze beurt was? Succes met je mannetje
Ik heb precies hetzelfde, de dagen voor mijn eisprong heb ik slijmerig en draderige afscheiding. Niet fris, wel handig. Dan kunnen de zaadjes lekker naar "boven" zwemmen. Succes!
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik heb het normaal namelijk altijd juist wel, maar deze maand juist niet. Terwijl ik wel het idee heb dat m'n eisprong al geweest is... Hoge en zachte cervix; pijn in onderbuik gehad; gister temp. verhoging...
Bamjolan toen je zwanger was ? Hahaha wie weet is het al zover en heb ik mijn schatje gisteren voor niks van zijne bureaustoel meegesleept ..
Haha hopelijk werpt het zijn vruchten af, letterlijk en figuurlijk Ja toen ik eenmaal zwanger was, had ik veel witte vloed en ook wel dat witte plakkerige
Bamjolan dat is nochtans goede lijm hoor ! Ach we zullen wel zien , heb gisteren online clear blue gekocht , maar ineens 2 moest het voor de volgende maanden pas zijn ..