Ik had hier eerder een poll geplaatst welke naam het beste bij Alyssa past. We hadden 2 mooie namen, Elise en Noor. Maar jullie hebben ons overtuigd dat we beter een andere naam kunnen kiezen. Maar wat dan? We hadden iets van Sarah , maar dat komt al zoveel voor. Wat past er dan nu wel bij Alyssa?
Amber Ashley Aylin Carize / Carlize / Carline Carmen Celeste Celina / Selina Celine / Céline Charize / Charlize / Charline Charlotte Chloë Daisy Dana Danique / Daniek Demi Dewi Dylana Elina Emily Enora Esmee Gwen Hailey Ilana Inaya Ivana Jaimy Jana Jara / Yara Jasmine Jazzmyn Jenna Jennifer Jillian Joëlle Kaya Kaylinn Kyra Lana Lara Lianne Lindsey Lorena Malou Manou(k) Marize Marlou Maura Mayra Megan / Meagan Melanie Melina Michelle Milou Mira Nathalie Nikki Noëlle Noémi Norah Robine Romée Romy Rosa Roxanne Sabine Sabrina Selena Siënna / Siërra Stephanie Suze Sylvie Tamar / Thamar Tara Tess(a) Valérie / Valerie Veronique Viënne / Viënna Zara Zoey
Ik ook niet! Leuke naam! Snap wel dat andere mensen zeggen dat ze het niet bij Alyssa vinden passen omdat het een heel andere soort naam is, maar is dat erg? Ik zou lekker voor een naam gaan die jullie mooi vinden!
Oh daar ben ik het trouwens ook wel mee eens hoor, op het eerste gezicht vind ik Noor er niet bij passen, maar het is een super leuke naam en bij nader inzien toch niet zo verkeerd bij Alyssa. Alleen Elise zou ik nog steeds niet kiezen.
Wie heeft er toch ooit "bepaald" dat twee namen bij elkaar moeten passen? Dat vind ik toch zo vreemd... Kan me voorstellen dat het een beetje apart klinkt als je ene kindje Piet heet en de ander Achmed, maar dat is toch ook een kwestie van wennen? Je geeft een kindje toch een naam die je mooi vindt en niet een naam omdat hij zo mooi past bij het broertje of zusje? Zou oppassen met wijzigen van je naam. Straks krijg je er nog grote spijt van. Heel veel succes met kiezen!
Ik snap ook niet waarom je niet voor Noor kunt gaan? Alyssa en Elise vind ik wel een beetje veel op elkaar lijken,maar Noor kan toch prima? Tja, tis korter dan Alyssa...maar wat maakt dat uit?? En anders is Evanne misschien een optie? Of Maureen?
Ik ben het er wel mee eens dat Noor en Elise allebei niet bij Alyssa passen zoals ik ook al in het andere topic zei. Maar ik vind wel dat je een naam moet kiezen die jij het mooist vind en waar je 100% achter staat Succes!
Ik vind Noor best kunnen. Heel ander soort naam, maar dat lijkt me geen levensgroot drama? Eventueel anders Norah als officiële naam als je per sé wilt dat het goed past en dan Noor als roepnaam?
Hoi ik heb ook een Alissa en we zijn er bijna uit voor een meisjes naam (als het een zusje wordt...) Hier een glimp van ons actuele lijstje. Danique/ca/ka/iek Jenica Danya/ia Siara Casee Leilani Alena/ana Loana Kalysta Melina Feline Larina Axelle Vienna Ajana Danira Fenja/Fajenna/Vajenna/faya Izarra/Isara/Isamara Avalon Delaja Fayenne Kenzie Asmara Dalila Sera Jaela Taila/tayla Misschien heb je er wat aan. Succes!!
ik zou echt niet voor een andere naam gaan! Ik vind Noor als zowel Elise er prima bij passen en ook hele mooie namen!
Ha ha, grappig die reacties, zijn jullie weer een beetje terug bij waar je begon... Namen bij elkaarmpassen: is alleen leuk voor kindertijd, maar niet noodzakelijk. Denk is na hoe vaak je eigen naam nu nog wordt uitgesproken in een adem met die van je eigen broers of zussen. Waarschijnlijker is dit al een heel tijdje niet meer aan de orde...?