Infacol, cinababy of toch flesvoeding tegen krampjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanbrandon, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden ook de dr brown fles en wij vonden het echt een superfles geen last meer gehad echt een aanrader

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Is nu al 2x genoemd, maar ook ik ben een fanatieke gebruiker en voorstander van de dr browns flessen.
    Na advies van een vriendin overgestapt en nergens last meer van gehad. Geen (uiteindelijk) dure middeltjes (die potjes gaan toch erg hard) die je moet gebruiken, maar 1x de aanschaf van een paar flessen die je kan blijven gebruiken.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dr brown flessen vond ik vreselijk, mijn kind kon er niet goed uit drinken

sab simplex en infacol zijn niet helemaal het zelfde.. sab simplex heeft nl meer werkbare stof dan infacol.

infacol:werkbare stof simeticon. 40 mg per ml
    sab simplex:werkbare stof simeticon. heeft 69,19 mg per ml.

infacol kan dus het zelfde doen.. als je een dubbele hoeveelheid geeft.

sab simplex was dan ook het middeltje dat hier prima werkte

4. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Hier Infacol gebruikt, werkte niet, dan nog iets met kruiden, werkte ook niet, dan balyfen of zo, ook geen resultaat. Naar osteopaat geweest, hielp wel. Nu overgegaan op flesvoeding en terug last erdoor. Hij bleek met de gewone nutrilon niet genoeg te hebben dus overgegaan op verzadiging maar dat bleek nefast te zijn voor zijn darmpjes. Nu ook met omneo gestart en het is idd beter. Maar om de twee dagen heeft hij nog last (meestal 's nachts :() en dan steek ik om de paar dagen zo een suppo met glycerine. Mag echter maar vanaf 4 maand dacht ik en ook niet te veel want dan kweken ze luie darmpjes.

Deel Deze Pagina