Blokkenkar of loopwagen met activity center?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sukke, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Over 2 mnd wordt ons ventje al 1! Ik ben al een beetje aan het kijken naar een leuk cadeau voor hem. Nu heb ik 2 leuke dingen gezien maar twijfel een beetje wat leuker is/ hij meer aan heeft.

Hij loopt nu al rond de tafel en "steekt al over."

Wat zeggen jullie? Deze,

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    of deze....

3. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de 1e doen. Wij hebben ook zo'n blokkenkar en ik denk dat hij daar langer wat aan zal hebben. De 2e is voor even leuk, maar als hij echt goed kan lopen denk ik niet meer. Onze zoon speelt nu nog (20 maanden) heerlijk met de blokkenkar. Alles wordt erin gedaan en meegenomen. En niet te vergeten heel hard mee gerend.. MEt de blokken bouwt hij nu de hoogste torens.. Hier is het een succes..

4. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook de eerste. blokken blijven lang leuk en je kunt er van alles in meenemen. vindt mijn dochter iig prachtig!

5. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Zou ook de 1ste doen.Is leuker voor langere tijd.
    Wij hebben ook een loopwagen met activity maar daar doet ze nu al 2 weken niets meer mee omdat ze goed loopt.
    Blokken gaat ze nu meer mee spelen.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de activity center was leuk geweest vanaf een half jaar al ofzo... en dat wordt na de 1e verjaardag steeds minder boeiend. Dus ik zou ook voor de blokkenkar gaan. Blokken zijn voor een kind van 3 ook nog steeds leuk :)

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn neefje heeft een standaard, redelijk zware blokkenkar, en die activity-kar. Met die eerste kan hij goed lopen, heeft hij veel meer steun aan. En met vrij grove wielen kan die ook mee naar buiten. Die activity-kar is veel lichter, dus leuk voor binnen.

En de spelletjes van de activity kar zijn ook niet zolang leuk blijkt..

Deel Deze Pagina