Opnieuw proberen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Eerstebeeb, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Doordat het erg druk was in het ziekenhuis heb ik weinig begeleiding gehad met de borstvoeding.moest mezelf een beetje redden.hierdoor te pijnlijke tepels gekregen en gestopt na twee dagen.nu na een week loopt de melk uit mijn tepel en zijn de tepels weer rustiger.ik moet erg veel moeite doen om de baby niet opnieuw weer eens aan te leggen.ik ben een stuk ontspannender en denk dat het minder pijn gaat doen nu de melk zo toeschiet.of is dat niet waar?kan het kwaad dat ik het weer eens opnieuw zou proberen?of krijg ik hier weer problemen door.o.à. Borststuwing?kan je ook afwisselen?op bepaalde dagen heeft baby bijna hele dag honger.kan ik dan tussendoor ook een beetje borstvoeding bijgeven?ik vond borstvoeding geven een heeel mooie ervaring dus zou heel graag nog eens willen proberen.al wil ik niet dat dit erg veel problemen gaat geven na een zware zwangerschap en een heftige bevalling.wil nu een beetje kunnen genieten zonder pijn.

2. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Natuurlijk mag je je baby altijd weer gaan aanleggen. Wellicht wel fijn als je dan nu wel goed begeleid gaat worden zodat het niet weer pijn gaat doen: laat een LK meekijken en mee adviseren om je voeding weer op gang te brengen.

Ik werk zelf veel met een borstvoedingshulpset: dus bijvoeden aan de borst met een "slangetje" waardoor je kindje ook tijdens het begin (als het nog weer op gang moet komen) al melk krijgt.

Lekker veel huid op huid: jij bloot en je kindje bloot.....

Deel Deze Pagina