Welke open beker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rainbow88, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
  2. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ik ben ook benieuwd naar ervaringen, dit lijkt me een erg handige beker!

3. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Wij hebben een avent grote mensen beker. Daar kun je net als een gewone beker overal aan drinken. Enige wat even een oefening is, is dat ze er tegen moeten duwen om er wat uit te krijgen.
    Ik heb ook een difrax oefen beker die gewoon open is. Maar die ziet de kleine man eerder als 'bakje' om water mee te scheppen dan als beker :D
    We oefenen in het badje of in de douchebak ;) anders is het zo'n kliederboel.

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Heb je daar een linkje of foto van? :)

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb die beker ook maar hier was het geen succes.
    Wij gaven onze zoon een beker in bad om mee te spelen. Daarmee heeft hij zichzelf aardig vlot uit een echte beker leren drinken.

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.173
    4.483
    113
    KALAS Beker - IKEA

wij hebben gewoon zo'n simpele beker genomen, iedere keer gewoon even helpen, met hoe vast te houden en hoe te drinken. inderdaad in bad oefenen helpt al veel.

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    De oefenbeker in je link was hier niet zo'n succes.. Hij knoeide er erg mee.. Beter een gewone beker van plastic en dan oefenen.

8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik had die beker ook, maar vond hem niet handig. Je moest nog best wel duwen voordat er wat uitkwam en ik vond het zelf ook niet fijn drinken. Snap wel dat zoontje het niks vond.

Hij drinkt nu uit nijntje bekers, want die zijn heel stevig en doorzichtig. Daarnaast hebben we de bekers van ikea voor bij het tandenpoetsen. Gaat ook goed.

Ik zou het gewoon proberen en als ze een paar keer knoeien krijgen ze vanzelf door hoe het moet.

9. Veera

Veera Niet meer actief

Wij hebben een oefenbeker van Nuby, dus open maar wel antilek

10. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    De beker uit jouw link was hier ook geen succes. Maar ik heb die inmiddels al een hele tijd niet meer geprobeerd, dus wie weet nu wel ;). Hier krijgt hij altijd slokjes drinken van mij uit mijn beker als ik iets drink. Die hou ik dan wel zelf vast... we hebben hier ook een beker van Nutrilon: Nutrilon drinkbeker? Bestel nu bij wehkamp.nl. Lekker simpel ding en dat ging een tijd geleden best goed. Hij is verzot op z'n rietjesbeker dus heb al een hele tijd niets anders geprobeerd.

11. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik heb hier die oefenbeker van Avent ook in huis, maar ook hier niet zo'n succes. Zoontje drukt met z'n lippen tegen de deksel en dan kiepert alles zo in z'n nek. Hij lijkt het niet echt te snappen.

Hier drinkt hij vaak gewoon uit een glas van ons, maar we hebben ook een oefenbeker van Difrax, dat is deze en dat gaat wel aardig.
    Oefen drinkbeker - Blauw - Difrax

Maar meestal gebruikt hij gewoon nog z'n rietjesbeker en drinkt hij een paar keer per dag wat slokjes uit mijn glas. Wel dan de laatste slokjes, want hij heeft nog erg de neiging om in 1x het glas naar achteren te kieperen.

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #13 Strandbal, 25 feb 2016
    Laatst bewerkt: 25 feb 2016
    Wij hebben die nutrilon beker ook.(te koop bij etos) Ik vind het wel een fijn ding. Door die hendels heeft mijn zoon beter grip met vasthouden en hij is smal waardoor de opening niet te groot is. Want als een beker te breed is gaat het langs de hoekjes.
    Wij hebben ook een tijd een rietjesbeker gehad, maar ik vind die rietjes zo vies worden waardoor je het toch regelmatig moet vervangen.

13. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
  14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hier gewoon de Ikea bekertjes. Gaan al prima vanaf dat ze anderhalf was.

15. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Hier ook Ikea beker. Gaat na wat oefenen prima.
    De oefenbeker uit link was hier ook geen succes
    Oefenden in t begin met 1 slok melk erin, dan 2, dan 3 etcetera.
    Slok of 5 gaat nu prima. Meer leidt tot knoeien. Dis eerste deel doen we samen, daarna mag hij zelf

16. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb me de Difrax beker gehaald :) Ben benieuwd

17. Verox

Verox Niet meer actief

Zo hebben wij het ook ongeveer gedaan.
    Die "speciale" bekers waren hier geen succes. Ik heb een klein kapitaal uitgegeven aan drinkbekers 😂

18. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63

Deel Deze Pagina