Wij hebben er eentje gekregen voor aan het stuur. Vind ik zelf wel zo fijn met een kleintje, maar nadeel is dat ze daar pas in mag als ze stevig genoeg rechtop kan zitten. Je hebt ook van die dingen waar je de MC in kan zetten op je bagagedrager, daar kunnen ze dan vanaf geboorte al in, (mits ze warm genoeg zitten natuurlijk, ). Zou ik ook wel gebruiken, ware het niet dat we niet zoveel zin hadden om OOK nog zo'n ding te kopen: je schaft al zoveel aan voor zo'n kleintje en wij hebben het niet echt nodig: doen nu alles lopend, met OV of met auto: zat alternatieven voor de fiets dus.
Ik heb alleen 1 achterop. Kan ook niet anders, want ik ben te klein om een kindje voor op de fiets te hebben.
ik had in het begin voorop is veel gezelliger en je kunt je kindje in de gaten houden voor als het in slaap valt dan kon ik mijn hand onder der hoofdje leggen
Ik heb hem voorop. Wil dr toch een beetje in de gaten houden. Ging afgelopen donderdag voor het eerst fietsen, dan ziet ze wat, steekt ze dr handje uit en gilt ze. Dan kan ik meteen uitleggen wat ze allemaal ziet (zwanen, eendjes en weet ik het allemaal) zo schattig. Achterop lijkt me eigenlijk zelf meer geschikt voor wat grotere kindjes (tenzij het natuurlijk niet anders kan, zoals bosi)
Voorop; kan ze lekker goed kijken en ik kan haar (als ze wijst) vertellen wat ze ziet...ook gezellig samen liedjes zingen...als ze achterop zit heb je minder contact en weet je niet waar ze naar wijst ed.
Ik kon er geen voorop omdat ik te zwaar ben en ik er niet meer tussen paste met mijnbuik Ik heb dus vanaf het begin achterop gedaan. Vind het nadeel dat je eenklein kindje niet ziet (zowel voor jezelf als de gene die achter je rijd want die zien het kindje ook niet vaak!) Het enige voordeel had het voor mij dat ik zo wel kon fietsen en dat ik niet het probleem had van de overstap van voor naar achterzitje en het niks meer kunnen zien dan
voorop. heb een mamafiets en met mijn dikke buik kon ik er nog net achter. vond het heerlijk om hem alles aan te wijzen en met hem te kletsen. nu gaan ze in de fietskar
mag toch pas rond 2 jr achterop? wij hebben op allebei onze fietsen voorop zitten.vindt t gezelliger.
past zo`n zitje op elke fiets? Heb gewoon een damesfiets maar wil in de zomer ook gaan fietsen en weet alleen niet of er dus ook gewoon universele zijn, of zoiets...
cindy ik heb ook een normale fiets hoor je krijgt er een blokje bij die je aan je stuur(bijna alle sturen) kunt bevestigen je kunt dan het zitje er zo af klikken zeg maar en als je man ook zo'n blikje koop kan het zitje ook op die van hem
Nee ik kon met het zitje zelf niet meer op mijn gewone normale fiets. Dus wel even proefpassen zou ik zeggen.
vanaf wanneer mogen ze voor op? fabian heb ik nooit voorop gehad. pas toen hij 3 was heb ik een fiets gekocht dus gelijk achter jennefer
als ze goed stevig kunnen zitten mogen ze voor op. Esmee was 8 maanden toen ze voor op zat. Esmee vind het geweldig voor op, ik soms wat minder omdat ze geen moment kan stil zitten en de hele tijd aan het wiebelen is. maar om haar nu al achter op te doen vind ik wat vroeg. dus dan blijf ik maar tig keer zeggen dat ze stil moet blijven zitten
de oudste zat tot 15 kilo voorop veel gezelliger zon kletskont voorop het stuur de jongste zit nu voorop en de oudste achterop de oudste kan zonder zijwielen fietsen en we oefenen af en toe in ons rustige straatje te fietsen naast mij zodat zo gauw de jongste tegen de 15 kilo is hij achterop kan en de oudste zelf meefietst