Babygym?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMiaatje, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Vanaf hoeveel maanden hebben jullie de babygym neergezet voor jullie kindjes? En vanaf hoeveel maanden kregen ze er interesse in? :D

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Vanaf 3 maanden ongeveer. Langzaam werd het steeds interessanter. De eerste maanden was zo'n draaimobiel boven de box superinteressant.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

De babygym hebben wij amper gebruikt. Esmee vond er niets aan.. Een muziekmobiel vond ze wel heel leuk!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan ligt er eigenlijk al vanaf z'n geboorte wel eens op. In het begin was 't echt alleen nog een beetje kijken enzo, maar vanaf een maand of 1,5 begon 'ie het echt heel leuk te vinden. Nog iets later ging 'ie ook overal tegenaan slaan en aan trekken enzo. Hij ligt er nu nog steeds elke dag wel even op.

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    roos vind het nu (5 maanden) hartstikke leuk

6. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Vanaf 2.5 maand, er ging eeen wereld voor mij open en voor pharrel! ik was zo verbaasd dat hij echt al gericht die figuurtjes ging pakken
    Hij vond het echt leuk, nu begint hij er minder interesse in te krijgen.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier ligt hij er al vanaf 1 week onder... hij ligt er naar te kijken, en lijkt het wel intressant te vinden ;)

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Vanaf 2 maanden, en ze vond en vind het nog steeds prachtig.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier de babygym met 1,5 maand erbij gezet. Begon toen pas na een weekje echt te graaien naar de speeltjes. Was er nooit heel lang zoet mee, dus heeft er ook nooit lang mee gespeeld.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Roos is nu 4 maanden en het spiegeltje van de babygym is toch wel erg intresant

11. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Rond de 2 maanden geloof ik? Elian is altijd wat meer bezig geweest met zijn fijne motoriek dus hij heeft er echt heel lang plezier van gehad! :D

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Geloof dat Lena met het drie maanden interessant begon te vinden. Maar ik had een gek pluchen ding met hoge boogjes en dat was maar even leuk... Minuutje of 2, max ;)

Mijn ma had er een van fisher price t kleurige figuurtjes met spiegeltjes en rammeltjes waar ze bij kon, dat was wel goed voor uren speelplezier.

13. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ja wij hadden ook zo'n fleurig ding met een spiegeltje en rammelaars. Ik heb de speeltjes eraf gehaald en die hangen nu aan de rand van de box, hij vindt het nog steeds leuk om daar af en toe een hengst tegen aan te geven. Onder de babygym blijft hij nou natuurlijk allang niet meer liggen. Maar de speeltjes zijn nog steeds interessant. :)

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    met 2 maand

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Hier ook met 2 maanden. En het is een groot succes. Er word aandachtig naar gekeken, lief naar gegrepen en ook regelmatig flink op los geramt. Geen moment spijt dus

16. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    hier ook met 2 maand inderdaad eerst een muziekmobiel doe hij erg leuk vond maar later de gym, waar hij nog elke dag mee speelt en het erg leuk vind!

17. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    We hebben hem vrij snel neergezet, en het is nog steeds een geweldig succes!

Eerst keek ze er alleen naar. Na een tijdje werd ze heel driftig als ik haar op haar babygym legde, maar dat kwam omdat ze niet bij de speeltjes kon. Toen heb ik de speeltjes lager gehangen en was het meteen weer goed.

Na het kijken kwam het meppen. Die arme Dirk (de draak) maakt heel wat mee, want sinds dat ze een maand of drie is eet ze hem ook nog met huid en haar op.

Wat ook helpt is dat ik regelmatig andere dingen aan haar babygym hang. Hij is origineel van dirk de draak, maar nu hangt er een woezel en pip boekje, een bijtring van link-a-doos, en een voeldoekje aan. Zo blijft het interessant en kan mamma snel die ondergezeverde speeltjes wassen :)

18. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Bij 4 maandjes. Hij vond het echt prachtig.

19. melanie faber

23 dec 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Al vanaf 1 mnd. Het wordt wel steeds leuker, ze slaat soms de hele boel bij elkaar!

20. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    met een maand of drie eens geprobeerd... tja dat was het toch wel voor der..
    Nu kan ze alles pakken en horen we dus ook alleen maar alle geluiden als ze onder de baby gym ligt te spelen.. het mooie er van vind ik dat alles met haar voeten en handen gaat en je haar hoort lachen als een gek

Deel Deze Pagina