Vanaf hoeveel maanden hebben jullie de babygym neergezet voor jullie kindjes? En vanaf hoeveel maanden kregen ze er interesse in?
Vanaf 3 maanden ongeveer. Langzaam werd het steeds interessanter. De eerste maanden was zo'n draaimobiel boven de box superinteressant.
De babygym hebben wij amper gebruikt. Esmee vond er niets aan.. Een muziekmobiel vond ze wel heel leuk!
Milan ligt er eigenlijk al vanaf z'n geboorte wel eens op. In het begin was 't echt alleen nog een beetje kijken enzo, maar vanaf een maand of 1,5 begon 'ie het echt heel leuk te vinden. Nog iets later ging 'ie ook overal tegenaan slaan en aan trekken enzo. Hij ligt er nu nog steeds elke dag wel even op.
Vanaf 2.5 maand, er ging eeen wereld voor mij open en voor pharrel! ik was zo verbaasd dat hij echt al gericht die figuurtjes ging pakken Hij vond het echt leuk, nu begint hij er minder interesse in te krijgen.
Hier ligt hij er al vanaf 1 week onder... hij ligt er naar te kijken, en lijkt het wel intressant te vinden
Hier de babygym met 1,5 maand erbij gezet. Begon toen pas na een weekje echt te graaien naar de speeltjes. Was er nooit heel lang zoet mee, dus heeft er ook nooit lang mee gespeeld.
Rond de 2 maanden geloof ik? Elian is altijd wat meer bezig geweest met zijn fijne motoriek dus hij heeft er echt heel lang plezier van gehad!
Geloof dat Lena met het drie maanden interessant begon te vinden. Maar ik had een gek pluchen ding met hoge boogjes en dat was maar even leuk... Minuutje of 2, max Mijn ma had er een van fisher price t kleurige figuurtjes met spiegeltjes en rammeltjes waar ze bij kon, dat was wel goed voor uren speelplezier.
Ja wij hadden ook zo'n fleurig ding met een spiegeltje en rammelaars. Ik heb de speeltjes eraf gehaald en die hangen nu aan de rand van de box, hij vindt het nog steeds leuk om daar af en toe een hengst tegen aan te geven. Onder de babygym blijft hij nou natuurlijk allang niet meer liggen. Maar de speeltjes zijn nog steeds interessant.
Hier ook met 2 maanden. En het is een groot succes. Er word aandachtig naar gekeken, lief naar gegrepen en ook regelmatig flink op los geramt. Geen moment spijt dus
hier ook met 2 maand inderdaad eerst een muziekmobiel doe hij erg leuk vond maar later de gym, waar hij nog elke dag mee speelt en het erg leuk vind!
We hebben hem vrij snel neergezet, en het is nog steeds een geweldig succes! Eerst keek ze er alleen naar. Na een tijdje werd ze heel driftig als ik haar op haar babygym legde, maar dat kwam omdat ze niet bij de speeltjes kon. Toen heb ik de speeltjes lager gehangen en was het meteen weer goed. Na het kijken kwam het meppen. Die arme Dirk (de draak) maakt heel wat mee, want sinds dat ze een maand of drie is eet ze hem ook nog met huid en haar op. Wat ook helpt is dat ik regelmatig andere dingen aan haar babygym hang. Hij is origineel van dirk de draak, maar nu hangt er een woezel en pip boekje, een bijtring van link-a-doos, en een voeldoekje aan. Zo blijft het interessant en kan mamma snel die ondergezeverde speeltjes wassen
met een maand of drie eens geprobeerd... tja dat was het toch wel voor der.. Nu kan ze alles pakken en horen we dus ook alleen maar alle geluiden als ze onder de baby gym ligt te spelen.. het mooie er van vind ik dat alles met haar voeten en handen gaat en je haar hoort lachen als een gek