Hoihoi, Ik heb een avent antilekbeker voor mijn dochter. Maar drinken daar uit gaat zo moeizaam. Ze kan nu ook uit een gewone beker drinken, maar zo'n antilekbeker is wel handig om mee te nemen onderweg . Wie weet er een goede antilekbeker waar het drinken gemakkelijk uit komt??
Je kunt ook overwegen een rietjesbeker te proberen? Wij hebben die van Difrax en mijn manneke had het snel door. Als ze uit een rietje leert drinken, kun je er ook voor kiezen om alleen wat rietjes in je tas te stoppen, dan ben je er ook. Maar goed, het blijft altijd afwachten of je kindje de beker 'snapt'... juist die antilek-tuit maakt het moeilijk!
Ik vind antilekbeker een ander woord voor antidrinkbeker. Ik heb zelf ook wel eens geprobeerd er uit te drinken en toen snapte ik meteen waarom mijn kinderen er niets uit kregen, dat kost zoveel kracht! Gewone beker drinken lukte ze wel, en die kun je toch ook gewoon meenemen? Rietjes gingen hier trouwens ook prima en flesjes met zo'n bidondop (spa) ook, die zijn trouwens ook heel goed mee te nemen.
he meid.. hier werkt de antilekbeker ook niet.. Hij snapt het gewoon niet, hij kauwt erop Nu de rietjesbeker weer uit de kast gehaald en hij drinkt er prima uit, dus die kun je ook proberen..
Antilek eruit halen! (Ik snap niet hoe kinderen anders het drinken eruit krijgen...). Voor onderweg neem ik altijd een bidon mee, die lekt ook niet en drinkt net zo makkelijk.