Infantem Amor pendelt dmv een foto... *NIET REAGEREN, ALLEEN LEZEN*

Discussie in 'Pendelen' gestart door Infantem Amor, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

~✿~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~✿~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...~✿~

LET OP: Lees goed mijn begin topic en ALLE de blauwe teksten in dit bericht!!

Ik neem NU Zaterdag 17 November tot 19.00 aanvragen aan(let wel op mijn voorwaardes en mijn blauwe teksten, antwoord kan langer duren wegens meer moet concentreren na een klap die ik op mijn hoofd heb gehad afgelopen donderdag)
    Ik heb alle aanvragen (van vorige opening) beantwoord, is je aanvraag niet beantwoord?! Dan heb je mijn begin bericht en de tekst hieronder niet (goed) gelezen...

Aanvragen buiten mijn tijden of niet zoals ik ze vraag, worden niet beantwoord en per direct in de prullenbak gegooid, ook als dit lid later (bij een volgende opening) nog een PB stuurt krijgen zij GÉÉN reactie, hadden ze de eerste keer beter moeten lezen!! - Het kost mij te veel tijd en energie..
    Leden die via mijn andere topics gaan vragen wanneer ik weer pendel, hebben ook voortaan pech, want dit gebeurd me te vaak!!

~✿~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~✿~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...~✿~

2. Infantem Amor

Ik neem NU Zaterdag 17 November tot 20.30 aanvragen aan(let wel op mijn voorwaardes en mijn blauwe teksten, antwoord kan langer duren wegens meer moet concentreren na een klap die ik op mijn hoofd heb gehad afgelopen donderdag)
    Ik heb alle aanvragen (van vorige opening) beantwoord, is je aanvraag niet beantwoord?! Dan heb je mijn begin bericht en de tekst hieronder niet (goed) gelezen...

Aanvragen buiten mijn tijden of niet zoals ik ze vraag, worden niet beantwoord en per direct in de prullenbak gegooid, ook als dit lid later (bij een volgende opening) nog een PB stuurt krijgen zij GÉÉN reactie, hadden ze de eerste keer beter moeten lezen!! - Het kost mij te veel tijd en energie..
    Leden die via mijn andere topics gaan vragen wanneer ik weer pendel, hebben ook voortaan pech, want dit gebeurd me te vaak!!

3. Infantem Amor

Ik neem voorlopig of misschien wel voorgoed een stop. Want als mensen gaan beweren dat ik in de energie van een baby zit... Dit is absoluut niet zo...

4. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik snap je maar laat je niet gek maken door 1 of andere freak!!!!! Dikke knuffel!!!! Ik weet dat ik hier niet mag reageren maar vind het nu wel even nodig!!!!!!! Knuf!!!!

5. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Jeetje infantem amor, zie dat je je hele profiel hebt gewist.
    Ik weet niet wat er is gebeurt maar ik wil je een dikke cyber knuf geven want ik neem aan dat als je zulke maatregelen neemt het niet niks was.
    Dus bij deze een dikke cyber knuf.

Liefs Anke

Weet dat reageren niet de bedoeling is maar aangezien je je profiel hebt gewist ...

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Zij heeft niet haar profiel gewist om dit akkefietje hoor :) Ook om het feit dat mensen gewoon boos worden als Infantem niet pendelt omdat mensen haar bericht niet goed lezen.
    Zij wordt overstroomd met pb'tjes, dat is gewoon niet leuk! Ik geef ook mijn tijden aan, wordt dit niet gewaardeerd zou ik ook kappen.

7. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas kan je hier niet onderuit! Er zijn altijd mensen tussen die bericht nie goed lezen, dat is altijd zo geweest en het zal altijd zo zijn! Niet iedereen respecteert de regels zoals velen van ons wel doen. Maar om de boel te laten verzieken door deze mensen vind ik ook niet eerlijk tegenover diegenen die wel met respect de regels volgen. Het is belangrijk om gewoon late berichten te negeren maar om iedereen te straffen vind ik eerlijk gezegd ook niet correct...

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Vindt je niet correct?? Pendelen is iets wat wij graag doen, op een normale manier!! Het is iets wat wij vrijwillig doen dus niet wat je kan eisen van de pendelaars.
    Het is hartstikke leuk om die pb's te negeren totdat je er standaard min 10 per dag krijgt en mensen ook echt boos worden en je voor alles en nog wat uitmaken.

Maarja schijnbaar vinden mensen dat dit iets is wat wij moeten. Het enige wat moet is dat mensen goed moeten lezen en zich niet zo moeten opdringen.

9. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kiekies je moet mij niet aanvallen hoor. Ik geef gewoon mijn mening, meer niet! Dat mag nog altijd in een topic dacht ik. Niemand is ah zeggen dat iets "moet"! Ik en zoveel andere meiden hier zijn jullie ontzettend dankbaar voor t pendelen en als ik mij niet vergis is dit uit vrije wil; ttz jullie geven aan wanneer er gependeld wordt etc. Als er dames zijn die dit niet respecteren dienen ze gewoon genegeerd te worden! En als ze ook nog onbeleefd zijn tov jullie moet dit gemeld worden, want dit verdienen jullie zeker niet! Maar ik krijg de indruk dat iedereen over dezelfde kam geschoren word en DAT vind ik oneerlijk. Meer niet! En ik denk dat de dames die de regels niet respecteren veeleer nieuwe leden zijn die misschien de gang v zaken niet goed kennen, maar zoals je zei ze moeten maar lezen, helaas zien velen dit over t hoofd vandaar ook de vele nieuwe topics met vragen over wie er nu pendelt. Het is gewoon een kwestie van lezen. En ik denk da hier dagelijks nieuwe leden bijkomen op t pendelforum, en daarom is het altijd iemand die niet goed leest, maw er is altijd iemand die de regels niet volgt! Laat juulie niet ontmoedigen hierdoor!!! Probeer die meiden gewoon te negeren dan zien ze vast wel in DAT ZE EERST MOETEN LEZEN!

10. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik val niemand aan ;) Het zijn niet alleen meiden die nieuw zijn hoor, zijn er ook genoeg die langer lid zijn.
    Jij zegt die dienen genegeerd te worden. Geloof me, dat helpt niet. Je blijf pb's krijgen. Dit is echt geen keuze die binnen 1 dag wordt gemaakt. Er is eerder een algemene pendelstop geweest. Sommige die het daar zo erg vonden, flikken het nu gewoon weer.
    Tja als dus door zoiets andere ook de dupe zijn is het jammer.. Diegene verpesten het inderdaad maar het moet voor ons ook leuk blijven.

Ik zou zeggen probeer het zelf eens en dan zal je ervaren hoe ondankbaar je soms benaderd wordt. Natuurlijk zijn er ook een hele hoop lieve meiden maar degene die ongeduldig en ondankbaar zijn verpesten het.

En nee, dit is niet aanvallend. Als je het zo ervaart kan ik er niks meer van maken.

Deel Deze Pagina