robot stofzuiger

Discussie in 'De lounge' gestart door Soofje, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    heeft iemand een robot stofzuiger?
    en bevalt het?

ik heb zelf al een beetje rond zitten kijken, maar ben erg benieuwd hoe het in de praktijk bevalt

2. Humava

Humava Niet meer actief

Mijn broer en schoonzus hebben er een en zijn er erg blij mee. Wij hebben gewoon Tara die plukt op het moment alles van de grond en eet het op zij is dus ons persoonlijke stofzuigertje.:p;)

3. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Wij hebben er een en vinden het ideaal. We komen thuiskwam het werk en het huis is al gezogen :)

4. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Ik heb het gezien bij kennissen ..... Doen! Wat een heerlijkheid....ik ben aan t sparen!

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    En de hoeken en onder de bank enz hoeft dat niet?

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja dat is dus het enige dat ik me afvraag, hoe krijg je die hoeken schoon met een ronde machine?

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Miss zeggen ze dat tegen de robot " doe je vandaag ook onder de bank ? " :)

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Onze Truus is fantastisch voor tussendoor. Ze pakt zo goed als ze kan alle randen mee, ze past onder onze nieuwe bank dus daar pakt ze het ook meteen mee. Alleen de hoekjes is lastig. Truus staat hier 3-4 per week aan, om de dag. De andere dag zuig ik zelf.
    De volgende Truus word er eentje met een groter opvangreservoir (met twee grote honden zit deze zo vol), en eentje die je in kan stellen dat ie niet over een randje heen gaat en naar beneden valt.... Verder ben ik hartstikke blij met Truus :D

9. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik ben me ook aan het orienteren, want ik heb een hekel aan stofzuigen!
    Wat ik veelal lees is dat goedkoop in dit geval duurkoop is.
    Wij overwegen een Irobot Roomba.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Een kennisje van me heeft er eentje, volgens mij een Roomba, was in ieder geval wel een van de betere op de markt.
    Hij is behoorlijk plat, gaat ook gewoon onder de bank en er zitten een soort borsteltjes die alles ook uit hoekjes enzo in die stofzuiger zwiepen. Het enige is dat hij niet over drempeltjes gaat, dus bijv. de badkamer en w.c. doet hij niet uit zichzelf. Soms mist hij ook nog wel eens een stukje, maar ach, het scheelt toch aardig in werk. Hij maakt ook niet veel lawaai, dat is ook wel fijn voor als je bijv. ondertussen gewoon nog t.v. wilt kijken etc.

11. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland

Hoe gaan de honden ermee om?

Deel Deze Pagina