Jee wat dubbel. Heel fijn dat jullie meisje eindelijk thuis is maar wat had ik het je gegund om jezelf ook stukken beter te voelen nu. Wat is nu het beleid voor jou? Heel veel sterkte daar en ik hoop dat je tussendoor ook kan genieten van de momenten thuis na zo’n lange tijd in het ziekenhuis.
Jeetje @WinMom90, en allemaal door die stomme streptokokken dus? Super heftig. Fijn dat E. weer thuis is en hopelijk knap jij ook snel op! ♡
Hebben ze bij jou toevallig ook een scan, en nog liever pet scan gedaan? Wat fijn dat het met je meisje de juiste kant op gaat.
Fijn dat het met E. Beter gaat en ze weer thuis is! Hopelijk ga jij je ook snel beter voelen! Gaan ze nu verder bij jou nog iets doen? Beterschap!
Lieve @WinMom90 wat een intens heftige periode hebben jullie meegemaakt. Jullie meisje zo ziek en dan zelf ook zo ziek. Voor jou, je man en iedereen dichtbij gewoon afschuwelijk. Wat fijn om te lezen dat jullie kleine meisje weer thuis is en goed opknapt. Hopelijk knap jij ook snel verder op en wordt er ontdekt waar jouw klachten verder vandaan komen. Ik hoop dat jullie de juiste hulp krijgen om dit allemaal te boven te komen en snel toch kunnen genieten van een mooie kraamtijd ❤️❤️