Word er zo moe van... Dit is de 4de keer in deze zwangerschap! Gisteravond harde buiken rugpijn, idee dat ik siroop plaste ( voelde dikker gek uit te leggen) en 38.2 graden. Huisartsen post gebeld en ja hoor bloed en onstekingswaarde in me urine. Straks naar eigen huisarts voor kweek ( word verdacht op gsb) Wat ik met dit topic wil? Niets gewoon klagen....
Wat rot voor je zeg. Tijdens een zwangerschap ben je wel gevoeliger voor een blaasontsteking. Hoop dat je snel weer opknapt. Wat is gsb als ik vragen mag?
Wat vervelend zeg! Slik je trouwens cranberry of D-mannose capsules? Deze kunnen helpen om blaasontsteking te voorkomen. Zelf gebruik ik BlaseCare (met cranberry, D-mannose en vitamine C) en deze mag je gewoon tijdens de zwangerschap gebruiken. Verder natuurlijk veel drinken, maar ja dat weet je vast al . Sterkte en hopelijk is de ontsteking snel weg!
Oh bah, op streptokokken B zit geen zwangere vrouw te wachten. Bestaat daar wel een goede kuur voor. Hoe kan je die bacterie krijgen eigenlijk?
Geen idee hoe je het kan krijgen. Google zegt dat het een bacterie is die in je darmen zit. Klachten nemen niet af jammer genoeg..zelfs beetje bloederige afscheiding vanmiddag...