Even een vraagje met hoop op herkenning! Sinds een dag of 3 heb ik af en toe een stekende pijn in mijn rechter lies die doorstraald naar rechts achter in mijn onderrug/bovenbil. In eerste instantie weet ik het aan de indaling die volgens de gyn compleet is. Dus dacht ik; de kleine bekneld een zenuw oid. Mar ik merk nu dat ik, in combinatie met de spatader die ik deze zwangerschap gekregen heb en die daar in mijn lies loopt, een sluimerende angst heb dat het daar mee te maken heeft (denk trombose, aderontsteking oid) Die ader is altijd wel wat warmer dan de rest van het been maar ben er nu zo mee bezig dat het mij continue lijkt dat ie echt heet is. Ik ben vanmiddag dus nog stantepe bij de huisarts geweest om toch maar even te laten kijken. Zij kan er nu niet direct trombose van maken en adviseerd koelen en hooghouden. Maar toch blijft die angst een beetje hangen zullen de hormonen wel zijn maar zoek dus dames die dit type pijn herkennen en weten of het met een zenuw of bekken te maken kan hebben zodat ik wat afgeleid wordt van mijn hypochondrische gedachtes Alvast bedankt in ieder geval!
Een vriendin van me had dat ook tijdens haar 3e zwangerschap. Ze dacht ook dat het bekkenpijn was, maar bleek een ontsteking in haar lies te zijn. Heel pijnlijk. Inderdaad goed koelen, rusten en hooghouden. Bij haar is het weer helemaal weg getrokken. Hopelijk bij jou ook! Succes!
Bedankt voor je reactie BallerinaN! Hoop dan ook maar op zoiets, hoe stom dat misschien ook klinkt haha Ik probeer mijn been ook goed hoog te houden nu maar valt nog niet mee met 2 kleintjes in huis en nog veel te doen voor komst van nr3. Doet nog altijd goed zeer en is flink warm zodra ik sta. Bedankt voor de tips in ieder geval!