Hoi meiden, Misschien dat jullie dit ook herkennen maar Ik heb sinds 3 dagen erge last aan me onderkant. Om het zo maar te zeggen. Het jeukt ook en het is helemaal opgezwollen Zo erg heb ik dit nog nooit gehad. Ik las wel dat het vaker kan voorkomen tijdens de zwangerschap Maar zo erg. Ik kan niet eens normaal zitten. Ik ben al heel gevoelig voor afscheiding En weet ook niet zo goed of ik nu een maand verbandje in moet doen Of niet? Want het lekt ook gewoon heel erg. (sorry) Ik heb wel capsules in huis liggen maar weet ook niet of ik die mag gebruiken. Thanks voor het lezen.
ik zou ff langs de HA gaan als ik jou was, het kan een schimmeltje zijn maar ook een ander soort infectie.
tsja daarmee zou ik langs je huisarts gaan want tis echt super vervelend en een huisarts kan je dan de juiste middelen voorschrijven
Even naar de HA bellen......ik heb er 3x last van gehad in m'n zwangerschap. Zo irritant en vervelend gevoel.
Ja het is heel iritant vooral omdat het echt zeer doet. Zelfs plassen doet nu al pijn. Ik ga vanmiddag mar even de ha bellen. Wat een drama zo ...