Ik uitkleden, de douche onder....... géén water!!! De andere kranen uitproberen, ook geen water.. En ja hoor, ik bellen is er een lek :x zit je hier zonder een drup water... Alle buren die je nooit ziet of spreekt ineens aan de deur. Hopelijk is het snel gerepareerd, want ik wil douche!!! Moest het even kwijt.....
Pfff hier hetzelfde probleem , ook geen water lekker is dat:x En woon in dezelfde straat Ik hoop voor ze dat het niet lang gaat duren
Hier hetzelfde probleem maar gelukkig maar tot 12 uur word er onderhand een beetje simpel van zo vaak als ik geen of geen warm water heb .....
Kim zei al tegen me, dat ze naar de wc moest, trekt ze door ! Muts! Als er geen water is, heb je ook geen water straks in je reservoir, heeft ze doorgetrokken Dus hopelijk hoeven ze daar geen grote behoefte meer te doen
Hihihihi , nou nee want Emmen ligt niet echt naast de deur ( Venlo ) maar ik woon net op de verkeerde verdieping want het zijn altijd de 1ste 4 verdiepingen die geen water hebben en de rest wel en dat zo´n 4 keer in de maand ... en als ik ergens van baal is het wel als ik niet gelijk s´morgens kan douchen :x Wel vervelend voor je , hoop dat het snel opgelost is !!
Ik hoor wat!!! Had de kraan open laten staan Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa water! Edit: Hopelijk kan ik me snel even wassen in dat pisstraaltje