influencers met kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 6 apr 2023.

  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    Wie volg je op Instagram? Aanraders?

    We kunnen hier praten over verschillende familievloggers/familie accounts op Instagram.

    beter goed gejat ;) dan..
     
  2. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.990
    113
    Vrouw
    Haha, zullen we dan maar beginnen met AM? Dan gaat ze hier ook vast meelezen ;) Ik volg nog steeds, maar moet daar eigenlijk mee stoppen, vind t tegenwoordig zoveel onzin en reclame. En heb mn bedenkingen bij heel veel dingen. Maarja.. blijf toch volgen, alhoewel ik vaak heel veel ook niet zie omdat ik dan te laat ben.
     
    MamaChantal vindt dit leuk.
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    Ik zal hem zelf aftrappen.


    Leuk om te volgen:

    Gewoon_wendy. Heerlijk om haar dieren te zien, het mooie huis en hoe ze zich inzet voor verschillende stichtingen.

    demammavan: toen ik haar net volgde super leuk maar de laatste tijd vind ik het veel reclame , veel ik doe het het beste en trek me van andere niets aan. Het lijkt alsof het haar een beetje boven de pet groeit en ik gun haar meer rust. Ga gewoon eens lekker een dag in je pyjama hangen met alle kinderen :oops:

    Balerinafarm; dit vind ik nou echt fantastisch om te kijken. Wat een prachtige omgeving en die kook en bak filmpjes kan ik uren achter elkaar kijken.
     
    Nova1986 vindt dit leuk.
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    whahhaha, dank!
    Ja AM, op het begin echt heel leuk en motiverend voor het huishouden. De laatste denk ik ook regelmatig, jeetje vrouw doe eens relaxed en zeg eens wat vaker nee tegen samenwerkingen. Dat ze helemaal niet transparant is werkt ook niet echt mee. Dat weekend Kaatsheuvel was echt wel een samenwerking, toch?
     
  5. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.990
    113
    Vrouw
    Daar heb ik dus bijna niks van meegekregen, maar ik weet bijna zeker van wel. Alles wat ze aan betaalde uitjes en vakanties doet. Ze gaan dit jaar opeens ook niet meer naar Frankrijk toch?
     
  6. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    nee Frankrijk gaan ze dit jaar niet naar toe. Ze gaan naar een camping maar weet ff niet meer waar. Het zou me niks verbazen als het de camping is waar de familie kraan nu ‘eigenaar’ van is. Volgens mij hadden ze het over de Ardennen..
     
  7. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.173
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik was echt één van de eerste volgers van AM, toen ze nog helemaal niet bekend was, ik woonde bij haar in de buurt en vond het heel leuk om te volgen. Maar sinds ze hier haar werk van heeft gemaakt en dus influencer is geworden ben ik gestopt met volgen. Wat een zooi probeert zij toch iedere dag weer te verkopen. Met haar boxen en samenwerkingen, werd er helemaal naar van. Soms komt ze nog wel eens voorbij op mijn insta en dan zie ik hoeveel stories ze die dag heeft gedeeld... De kinderen kennen haar alleen maar met een telefoon in haar hand, dat kan niet anders.
     
  8. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    @rocketscience oh wat bizar hè? Wat een omslag heeft ze gemaakt. Het draait daar alleen nog maar om Instagram en samenwerkingen. Ze gaat haar eerste doel volledig voorbij en ik vind het jammer dat niemand in haar omgeving op de rem drukt. Dit kan ze toch nooit nog 2 jaar volhouden?
     
    rocketscience vindt dit leuk.
  9. Nova1986

    Nova1986 Actief lid

    25 mei 2020
    226
    84
    28
    Vrouw
    Ik vind Loeppkyslife leuk, al klets ze me soms wel te vaak haha
    En zoals @Luna86 zei, Balerinafarm

    Eigenlijk kijk ik geen NL's vloggers
     
    Jackie87 en Luna86 vinden dit leuk.
  10. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.263
    19.019
    113
    Heel eerlijk, toen ik de topictitel las dacht ik dat het juist een kritische noot bevatte over dat hele familievlog gebeuren. Bijvoorbeeld deze collumn: https://www.ad.nl/gezond/deze-ouders-hebben-van-hun-kroost-een-zeer-lucratief-businessmodel-gemaakt~a3c7f29d/ (Ik ben het niet altijd met haar eens, maar hierin zeker wel!)

    Lubach heeft er ook een uitzending over gemaakt:



    Naast dat ik deze soort vlogs totaal niet boeiend vind, zou ik er uit principe al nooit naar kijken- hoe meer views voor hen, hoe meer content ze zullen maken. En ik vind dergelijke vlogs waarbij kinderen betrokken zijn totaal niet ethisch verantwoord. Wat mij betreft komt er nog liever vandaag dan morgen degelijke wetgeving op dit vlak.
    Vind het persoonlijk een beetje moeilijk te begrijpen dat anderen hier wel vrijwillig naar kijken.
     
    Fsb, Kitty2023, puzzelstukje en 39 anderen vinden dit leuk.
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Sorry voor de liefhebbers, maar ik hoop echt dat het vloggen met kinderen verboden wordt.
     
    Fsb, Zwaangerevrouw, Mien30 en 31 anderen vinden dit leuk.
  12. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Whaha ik typte net voor ik jouw reactie zag.
     
    Zoe123 en citroenrasp vinden dit leuk.
  13. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Ik heb helemaal niks met vloggers, en al helemaal niet families. Net als realitysoaps vind ik het leven van die mensen gewoon mateloos oninteressant en ik vind het verbijsterend dat ze zichzelf interessant genoeg vinden om hun hele leven voor anderen op camera te zetten. Ik krijg echt jeuk van die misplaatste arrogantie…
    Niet helemaal wat je vroeg, maar dat is hoe ik erover denk :p
     
    Zara75, puzzelstukje, Zoe123 en 11 anderen vinden dit leuk.
  14. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.289
    7.849
    113
    Gelderland
    #14 Luna86, 6 apr 2023
    Laatst bewerkt: 6 apr 2023
    Ik begrijp jullie kritische noot maar dit topic had een andere insteek.

    Ik vind het gezinsleven van andere wel interessant en ik krijg er meestal inspiratie van. Krijg ik dat niet dan ontvolg ik weer. Ik ben zelf helemaal niet gevoelig voor de meuk die ze proberen te slijten ;) scheelt misschien ook. Ik klik ook nooit op de links die ze delen :p
    De familie waar het in de filmpjes verwacht ik over gaat (bellinga’s?!) volg ik zelf ook niet. Ook nooit gedaan.. daar heb ik echt helemaal niks mee :D en daar vind ik ook wat van.
    Het is natuurlijk heel divers en er zijn ook familievloggers die hun kinderen zoveel mogelijk buiten beeld laten.
     
    Fsb en Nova1986 vinden dit leuk.
  15. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ik kijk best wel eens wat op youtube en zie ook het een en ander voorbij komen. Het meeste volg ik uiteindelijk ook niet meer, omdat het vaak zoveel van hetzelfde is bij iedereen door ad's zoals Hello Fresh etc. Erger ik me dan weer mateloos aan:p AM zegt me trouwens helemaal niets, wie is/zijn dat?
     
  16. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.821
    6.990
    113
    Vrouw
    Demammavan, zij zit op insta
     
  17. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ik volgde AM heel lang, maar ben er een paar weken geleden mee gestopt. Het is veel te veel reclame geworden en ik vind haar dus heel betweterig overkomen. Net of alles werkt in een gezin zoals zij het doet.

    Moet wel zeggen dat ik af en toe nog op haar insta kijk:rolleyes:

    Michelle Bollen heb ik een hele tijd gevold maar ben ik ook gaan ontvolgen.

    Wendy volg ik nog wel:)

    Is dan even off topic, maar toen ik de titel zag moest ik gelijk aan het Viva forum denken. Ik schrijf daar zelf niet mee, maar lees af en toe het topic over de vloggers. Schrijven jullie daar dan ook mee? Wat daar over deze vloggers word gezegd vind ik dan ook echt vaak niet kunnen..:cool:
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  18. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Zie haar wel eens voorbij komen op insta, maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Altijd alles helemaal gelikt. Hoe krijgt deze vrouw het voor elkaar om met 4 kinderen er zo door een ringetje halen uit te zien en kreeg ik het nog niet eens gepresteerd toen ik nog maar 1 kind had :roflmao:
     
  19. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Ja echt hè..

    Ze heeft dan een prima lichaam, maar als ze soms die voor en na foto’s laat zien van haar make up…:o: en dan nog een filter eroverheen van insta dan ziet het er al heel snel goed uit.
    Maar ik vraag me ook wel is af hoe het kan hoor.
     
  20. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wat wordt daar gezegd dan?
     

Deel Deze Pagina