influencers met kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 6 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik vind Michelle Bollen geinig im nasr te kijken

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.803
    9.314
    113
    Gelderland
    Die heb ik laatst ontvolgt. Ik vind alles aan haar zo ‘te perfect’. Haar vriendin volg ik nog wel die vind ik wat relaxter om te volgen.

3. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik vind haar juist alles behalve perfect. Lichamelijk al helemaal niet (dikke benen bv) maar vooral het verhaal dat ze een soort vage driehoeksverhouding heeft en met zijn drieën in een bed slapen en dat gewoon op internet zetten. Nee dat is voor mij absoluut verre van perfect. Voor mij meer een account om te kijken van jeetje, wat maakt zij elke x weer een puinhoop van haar leven (en dat vind ik wel zielig hoor dat weer wel maar ze ziet t gewoon niet in)

4. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik moet ook altijd zo lachen om al die influencers met dezelfde campagnes. Ze zijn deze week ALLEMAAL aan het shoppen bij ter stal op nabetaling. Oooh zo origineel :roflmao:

5. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.884
    6.415
    113
    Huh, ik zie bikini-foto’s, maar echt nergens dikke benen ofzo?

6. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik vind van wel. T gaat om perfectie he zoals iemand dat schreef. Ze heeft een gewoon lichaam na 4 zwangerschappen zoals er duizenden bij t zwembad liggen zeg maar, niks mis mee maar zeker niet perfect.

7. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.423
    2.211
    113
    Ik was benieuwd dus ben even gaan kijken maar zij is echt superslank! Wat een mooi lijf.
    Waar die dikke benen vandaan komen? :eek: Als men dat al dikke benen noemt...:roflmao: Echt verre van!

8. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Ik ben ook even gaan kijken, maar ik denk dat als je naar een zwembad gaat, je niemand gaat tegenkomen die na 4 zwangerschappen nog zo'n lijf heeft :roflmao:

En dikke benen? Waar dan?

Zoe123 en Suzy85 vinden dit leuk.
  9. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    T gaat erom dat iemand haar perfect noemt. Dat vind ik absoluut niet. Uiterlijk niet maar ook de rest van haar leven niet.

Wat denk je bv van dat bedrijf met de jurken. Er is al zovaak aan hun gevraagd of ze kunnen aantonen dat die jurken in een bedrijf worden gemaakt waar geen kinderen werken, goede en eerlijke omstandigheden en lonen. Dat kunnen ze niet. T is prutkwaliteit en komt wsch rechtstreeks uit India ofzo. Zij strijken een godsvermogen op en liggen op het strand. Zo moet je niet aan je geld willen komen vind ik.

Sunflowerr vindt dit leuk.
  10. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Bovenbenen. Zie je ook erg als ze een spijkerbroek aanheeft van die zadeltassen

11. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Daarnaast dat triootje wat ze op internet gooien (leuk voor de kinderen, not) ook allesbehalve perfect.

Iedereen moet doen wat ze wil uiteraard maar perfect? Nee juist allesbehalve...

12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Ik zie dat serieus niet. Ben je serieus dat je die bovenbenen dik vindt?

GossipGirlxoxo en Zoe123 vinden dit leuk.
  13. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Geen idee over trio maar ik snap wel wat je bedoelt na een blik op haar insta. Het is wel 'perfect' en mooi en vooral veel filter :D. Aan de andere kant is het ook wel prima om alleen de leuke dingen te delen, ik gooi ook niet snel m'n ellende online. Leuke dingen zijn toch wat luchtiger.

14. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik probeer uit te leggen dat ik t juist absoluut niet perfect vind. Die rare relatie met sjakie, een bedrijf waarvan ze niks kunnen laten zien qua eerlijkheid, kinderarbeid etc...

15. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ze hebben een vrouw in hun leven, Jacqueline ofwel Sjakie die eigenlijk ern soort manusje van alles is. Sjakie heeft sex met Koen, maar ook met Michelle, past op vakantie op de kinderen (niet steeds natuurlijk), werkt bij de jurkjes. Ze slapen met zn drieën in 1 bed.

Prima hoor wat een ander doet al hebben ze honderd relaties met anderen maar t ging erom dat iemand zei dat t perfect was wat ze hebben. Dat zie ik dus echt niet zo.

16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Ik begrijp het hoor, het komt 'te perfect' over. Alleen die bovenbenen begrijp ik niet :p

GossipGirlxoxo en Lies1611 vinden dit leuk.
  17. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.884
    6.415
    113
    Oh dat vind ik echt helemaaal niet. Het ‘perfecte’ waar ik me bij veel influencers aan stoor is juist ook dat ‘perfecte filtertje’ dat over alles heen ligt. De zon schijnt op alle foto’s net wat feller, de kleuren zijn net wat mooier, etc. Dat zie ik bij haar ook terug, veel is enorm geposeerd. Dus niet écht perfect, maar heel gemaakt. Dat zie ik bij haar ook hélemaal terug hoor. Maar die dikke benen gewoon echt niet :D

Zoe123, Suzy85 en Luna86 vinden dit leuk.
  18. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Wel bijzonder wat de 1 dan perfect vindt en de ander niet. Ik denk bij michelle juist zo van wat maak jij een puinhoop ervan zo alles op internet gooien over je trio's en je slechte jurkjes

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Trio’s… ze hebben toch gewoon een relatie met zijn drieën? Prima als het allemaal niet jouw ding is, maar ik vind dat je wel erg vervelend over haar doet. Want haar dik noemen is echt niet aan de orde. Helemaal niet als je vier kinderen hebt gehad.

Ik snap helemaal wat mensen bedoelen met dat haar leven perfect lijkt. Vier kinderen, goed lopend bedrijf, fijne relatie(s), vakanties die ze maken etc. Ik vind het ook wat gemaakt allemaal, maar als zij zo’n beeld wil geven.

Volgens mij is je mening nu wel duidelijk en zou ik er lekker over ophouden :) Van iemand neerhalen word je zelf niet beter zeg maar.

20. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik haal haar niet neer ik zeg dat ik het niet perfect vind. Dat was het uitgangspunt dat iemand zei dat haar leven perfect is.

Verder nogmaals prima hoe anderen leven, uit mezelf heb ik daar hardop geen mening over maar in dit geval gaf ik een aantal redenen aan waarom ik juist haar leven niet perfect vind.

Deel Deze Pagina