influencers met kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 6 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diiba

Diiba Fanatiek lid

14 sep 2023
    1.095
    1.830
    113
    Vrouw
    Ja mee eens. In haar bericht heeft ze het over dat "dingen naast elkaar kunnen bestaan". Ja sorry, maar als de relatie niet lekker loopt kijk je toch niet voor een nieuw huis. En als de problemen daarna zijn ontstaan, dan vind ik de keus om uit elkaar te gaan inderdaad erg snel genomen.

2. Diiba

Diiba Fanatiek lid

14 sep 2023
    1.095
    1.830
    113
    Vrouw
    Ze hebben het vooral hééél druk met zichzelf heb ik het idee. En met hun dagen vullen met onbenulligheden. Soms denk ik als al die "influencers" een echte baan zouden zoeken, hadden we minder personeelstekorten.

Paardenbloem, Clairemin, Cobon en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Hier ben ik het echt mee eens. Vind het zo niks toevoegen aan de maatschappij.

4. Mammavantwee

Ik vind haar berichten maar vaag. Via haar story’s zie je hem nog, en plaatste ze een berichtje over hun nieuwe schoonmaakster. Dus dacht eerst wat bedoel je, maar net haar Instagram berichtje gelezen en daaruit haal ik wel dat ze uit elkaar zijn. Staan in ieder geval duidelijke reacties onder dat bericht :eek:

Cornflake vindt dit leuk.
  5. Madeliefje1234

Madeliefje1234 Actief lid

6 dec 2018
    227
    205
    43
    Vrouw
    Helemaal mee eens, denk ik ook vaak..

Cornflake vindt dit leuk.
  6. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.888
    6.424
    113
    Ook gek dat ze eerder in een story een beetje cryptisch was en een vraag stelde - lijkend op een vraag voor advies. Maar iedereen die iets anders adviseert dan ‘uit elkaar gaan’ wordt afgebrand en verweten dat ze niet weten wat er speelt. Ja, vraag dan niks?

Mrs1 en Mammavantwee vinden dit leuk.
  7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.514
    8.654
    113
    Vrouw
    Ik volg ook onzedrieling. Net bevallen en na de keizersnede vervolgens 2 dagen later weer bijkomen. Heftig zeg! Hopelijk gaat het snel goed met haar!

Zuul vindt dit leuk.
  8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Ja zo heftig! Wel fijn dat ze de kindjes nog wel geboren heeft zien worden. Hoeveel weken was ze ongeveer? 30 volgens mij

9. Mammavantwee

Ja lijkt me ook heel heftig zeg..

10. Mammavantwee

Volgens mij nog net geen 30 weken..

11. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Ordinair? o_O
    Ze vinden het leuk dat ze met z'n allen op vakantie kunnen gaan. Dat je dan zorgt dat de oudere jeugd ook alcohol kan drinken omdat ze dat nu eenmaal doen en lekker vinden, dus ook op vakantie, is toch niet ordinair?
    Ik krijg echt nooit het gevoel dat ze dingen doet om aandacht te trekken, ze laat juist heel duidelijk zien dat ze dingen doen die zij leuk en belangrijk vinden en ze staan daar achter. Ze zegt juist altijd dat een ander vooral moet doen wat ze zelf willen, zij doen het zo, en dat wil ze laten zien. Wie dat niet interessant vind, die kijkt er toch gewoon niet naar? Dat er mensen reageren ligt toch niet aan haar, maar aan de mensen die reageren. En ze staat er open voor dat mensen het anders doen, dat respecteert ze juist. Er reageren helaas ook veel mensen met een oordeel, dat is de keuze van die mensen, zij heeft ze liever niet hoor.
    Het blijft mij verbazen dat mensen haar zo negatief kunnen neerzetten. Ik vind haar zelf juist superleuk om te volgen. Er zijn ook echt wel dingen die ik weer anders zou doen. Maar dan denk ik altijd, logisch, andere mensen, anfrre karakters, andere gezinssamenstelling, je verandert je aanpak door de ervaringen in het leven, uiteraard doen we het allemaal anders. Leef en laat leven, dat doet zij juist heel erg.

12. tuc

tuc Niet meer actief

Ja, het is duidelijk dat jij het heel anders ziet;)
    Ik vind haar dus heel beoordelend naar anderen, ze typt altijd: ieder doet het op zn eigen manier, maar er zit altijd een vreselijke ondertoon in waarmee ze wel even duidelijk maakt dat zij als "ervaren" moeder alles weet.
    Ze noemt regelmatig voorbeelden van situatie van andere mensen met kleine kinderen en dan komt er altijd zo'n "tja, toen mijn oudste nog klein was dacht ik dat het ook zo werkte".
    Nou, ik heb inmiddels een 11:roflmao: en 15 jarige en ik heb hele andere ervaringen dan zij. Dus dat toontje is nergens voor nodig.

Dat gedoe met die middelvingers vind ik echt te triest voor woorden. En die vakantie met die cruise kun je op verschillende manieren delen, de opmerking "ja we moeten de drankpakketten even regelen, want de pubers gaan niet de hele vakantie spa drinken". Dat vind ik zo onnodig, zij wil heel graag dat haar pubers stoer zijn. Deel hoelang de cruise is, wat voor activiteiten er zijn te doen, hoe je de kinderen vermaakt op zo'n boot, of je uitstapjes op land maakt etc.
    En ja, het kan makkelijk zijn dat ze dat nog doet, maar dat drankgedoe vind ik gewoon ordinair op die manier.

Madeliefje1234 en Mammavantwee vinden dit leuk.
  13. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    Ik ervaar zelf die toon niet op die manier.
    Het is ook maar net hoe we het zelf lezen, oppikken en welk gevoel we erbij krijgen natuurlijk :).
    Waarom volg je haar verhalen dan eigenlijk? :oops:
    Als je je zo aan haar irriteert :p.

Anna009 vindt dit leuk.
  14. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.888
    6.424
    113
    Ja, ik snap heel goed wat je bedoelt, ik vind die toon soms ook vervelend betweterig.

En gefeliciteerd met je 11-jarige :D

tuc vindt dit leuk.
  15. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.309
    1.392
    113
    Vrouw
    Oh ja nu is het wel duidelijk dat ze uit elkaar gaan bij Mamalotje. Sneu hoor.

16. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.514
    8.654
    113
    Vrouw
    Vond de story van gister dan wel weer opvallend. Waarom close beelden met elkaar delen als je net daarvoor aankondigt dat het niet meer werkt samen?

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  17. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Misschien om te laten zien hoe goed ze nog zijn samen?

18. Diiba

Diiba Fanatiek lid

14 sep 2023
    1.095
    1.830
    113
    Vrouw
    Zegt die vrouw van huisvolkids ooit iets in haar berichten? Valt me nu pas op dat ik haar stem nog niet heb gehoord :roflmao:Ook als die kinderen ruziën hoor ik haar niet.

nizzie86, chrystel73, Zuul en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Mammavantwee

Zo zie ik het ook! Vond haar een paar jaar geleden veel leuker om te volgen, daarom volg ik ze ook niet meer. Ze vind zichzelf nogal interessant.

20. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.514
    8.654
    113
    Vrouw
    Nee, dat vind ze zelf verschrikkelijk, praten in storys.

Deel Deze Pagina