influencers met kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 6 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ja ik denk dat het meer zo zit. En vaak is het dan t huis van 2 personen maar contractueel wel van 1 van 2

2. Clairemin

Clairemin Actief lid

6 mrt 2022
    152
    233
    43
    Vrouw
    Ze schrijven zich van de school/gemeente uit voor de periode van de wereldreis, en zodra ze terug komen weer in. Hebben de toezegging van school dat ze terug kunnen komen. zo hoeven ze geen toestemming van de leerplichtambtenaar.

3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ja dus?
    Hier heb ik ook geen inkomen, maar het is wel ons huis! Ik zorg voor de kids en m’n man kan zich verder ontwikkelen op z’n werk. Waarom zou het dan niet mijn huis zijn? Je doet iets toch samen, doordat ik bij de kids ben kan hij z’n werk doen en de afgelopen jaren ook nog een opleiding gedaan.

Ik Vind sommige opmerkingen van je heel kort door de bocht!

Jackie87, Suzy85, Zxcvb en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ben benieuwd of ze dat gewoon onbeperkt kunnen blijven doen?! Het is toch wel wat vreemd.. als iedereen dit zou gaan doen :rolleyes:

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.472
    8.619
    113
    Vrouw
    Maar zij zelf blijft wel weer ingeschreven en het huis houden ze natuurlijk ook. Vreemd dat je je man en gezin zomaar kan uitschrijven zonder scheiding ofiets.

6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.472
    8.619
    113
    Vrouw
    Volgens mij vind ze het de normaalste zaak van de wereld. Vreemde houding vind ik. Je kind elk schooljaar ruim 2 maanden van school halen, echt belachelijk gewoon.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  7. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Huh t ging erom dat ik eerst dacht dat influencers makjekijk een hypotheek konden krijgen. Later kwam ik daarop terug. Verder niks mis mee lijkt me, mezelf herstellen.

8. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Nou dat!
    Ik vind haar sowieso ontzettend arrogant overkomen, heb haar er een paar jaar geleden ontvolgt na een hele betweterige borstvoedingspost. Maar nu weer even gespiekt. “Iedere leerling moet de ervaring van reizen kunnen mee maken” nou sorry hoor, de meeste mensen hebben een normale baan waar ze er niet even een paar maanden tussen uit kunnen. En daarnaast is zo’n reis voor het gros onbetaalbaar.

Overigens vind ik de reden ook onzin, ze zegt dat ze als trouwfotograaf niet in de zomervakantie kan, wij zijn ook leverancier in de trouwbranche en in de bouwvak wordt er echt niet zoveel getrouwd. April/Mei/juni/september zijn de drukke maanden.

9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.472
    8.619
    113
    Vrouw
    Nou dat dus inderdaad. Volgens mij zijn de meeste bruiloften toch echt deze maanden en in september/oktober. Midden in de zomervakantie wordt er lang niet zo veel getrouwd. De reden waarom ze in de zomer dus geen vakantie kan vieren slaat ook kant nog wal. Geen idee trouwens wat haar man voor werk doet?

10. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik denk dat het grote geld cashen voor veel influencers maar van korte duur is. Al snel staat er een nieuwe generatie op en is de vorige lichting niet meer interessant om te volgen denk ik. Dan is het grote geld erdoorheen gejaagd, zitten ze met een pensioengat... Vraag me af hoe ze dat op gaan lossen.

11. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.225
    1.748
    113
    Ik vind leuk om te volgen:
    Mamalotje
    Marketingvrouw
    Zusjesdebruin
    Elinezwitser
    Lotkeckeis (al is zij denk ik strikt genomen geen influencer)

12. CroqueMadame

7 sep 2022
    1.225
    1.748
    113
    Jeetje meid wat doe jij toch een aannames die je ook nog op een manier formuleert die echt niet fraai over komt. Ik heb het al eerder benoemd maar hoop heel hard dat je dingen anders bedoelt dan ze hier opgeschreven overkomen. Je ziet ook aan de reacties die je krijgt dat jouw schrijfstijl iets triggered bij mensen.

Malbec en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  13. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Allemaal nog nooit van gehoord :)

14. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik ben zelf ook zzper dus ja dat pensioengat is wel het gesprek van de maand hier thuis. Ben wel soms benieuwd hoe anderen dat oplossen!

15. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    En je kan beter vanuit jezelf spreken (tip) ipv anderen vinden ook dat...

16. CroqueMadame

7 sep 2022
    1.225
    1.748
    113
    Begrijpend lezen is blijkbaar ook een kunst. Ik zeg nergens dat anderen iets vinden. IK neem waar wat er gebeurt in dit topic en hoe er gereageerd wordt op je.

17. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ja maar beter vanuit jezelf te spreken en mij niet op een negatieve manier toe te spreken. Ik mag hier schrijven watven hoe ik wil zolang het niet kwetsend is. Meningen mogen altijd en me iets afvragen ook. En ik ben ook geen meid :eek:

18. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    @CroqueMadame ja ik vind die ook leuk’

Ik vind nog leuk om te volgen:
    Nancyvdstok
    Lterveld
    Diedejoosten_
    Newbornfitmama
    Jaimyvanenburg
    Sarahrebecca
    Nathalievijfhuizen
    Elisemilou
    Tienvanwil en wilvantien

19. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Pff, nou inderdaad. Ik kan vrij slecht tegen dat soort uitspraken. (Een deel van) de kinderen bij ons op school is blij als ze een ontbijt en gevulde lunchtrommel mee naar school kunnen nemen. Hoezo reizen...

Maar dat ze 2 maanden op vakantie gaan, staat los van het niet in de zomer op vakantie kunnen toch? In de zomervakantie kun je ook geen 2 maanden weg met schoolgaande kinderen...

Ik volg mamalotje nu een paar weken, maar merk dat ik het alweer saai begin te vinden. Veel van hetzelfde...

20. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik zou het persoonlijk leuker vinden als ik alles krijg ipv er op te moeten wachten en voor sparen. Helaas is dat niet mijn realiteit maar dat anderen daar hun werk van hebben gemaakt, fijn voor hun! De herinneringen aan al die uitjes pakt niemand ze meer af.

Deel Deze Pagina