influencers met kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luna86, 6 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Zo zie je maar hoe mensen verschillen. Ik vind het ook heel fijn om ergens zelf voor gewerkt te hebben. Het zelf betaald te hebben. Dat voelt zo fijn!!!

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wij vragen ook elk jaar verlof aan buiten de schoolvakanties. Dit word altijd goedgekeurd behalve de eerste 2 weken na de zomervakantie. Dan starten de klassen op en is het vervelend voor juf en kinderen om wat te missen.

3. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ja, dat snapt iedereen. Maar door een voedselvergiftiging een vlucht missen is iets anders.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.128
    113
    Ik ook hoor. Wat dat betreft kan ik wel toegeven dat ik super jaloers ben. Maar hun werk is hun kinderen en gezinsleven delen. Ik vraag me toch altijd af hoe kinderen van influencers over 20 jaar erin staan. Ben je blij dat je moeder alles online gooide?

Daarbij zit er natuurlijk wel een super groot verschil tussen hoeveel influencers delen. Elise Boers deelt de gezichten van haar zoons niet. In tegen stelling tot Sarah Rebecca die alles van haar dochters deelt, lief en leed.
    Maar ben gewoon heel benieuwd hoe het later door die kinderen ervaren wordt en of het het dan allemaal waard is geweest. Zelf zou ik niet willen ruilen, ondanks mijn jaloezie, gewoon vanwege de privacy van mijn kinderen.

CroqueMadame en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.487
    8.634
    113
    Vrouw
    En waarom dan als ik vragen mag?

6. GossipGirlxoxo

Waarom we buiten de kindervakantie verlof aanvragen? Om op vakantie te gaan.

7. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.487
    8.634
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik, maar waarom moet je buiten de vakantieperiode op vakantie?

8. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ben ook benieuwd

9. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.227
    1.749
    113

Kan komen omdat ze nu midden in dat revalidatietraject zit. Ik vond haar eerder ook gevarieerder.

Luna86 vindt dit leuk.
  10. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik vind persoonlijk de gezichten delen weer veel minder erg dan bv de Bollens die hun driehoeksverhouding uitgebreid op internet zetten. Ik denk dat de kinderen daar later veel meer last van hebben dan een paar foto's van toen ze klein waren. Royals delen ook gewoon foto's van hun kroost. Ik zie daar zelf ook niet echt een probleem in.

11. GossipGirlxoxo

Oh op die manier, het moet niet maar we vinden het fijn om nog die extra vakanties mee te pakken buiten het drukke hoogseizoen.

12. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Maar dat zouden "alle" ouders met schoolgaande kinderen wel willen toch? Naar Griekenland in het laagseizoen is veeel goedkoper dan in de zomervakantie. Waarom zou het ene kind dat wel mogen en het andere kind niet, hoe maken de ambtenaren die afweging?

Saartje33, Sado en Liekje81 vinden dit leuk.
  13. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.888
    6.421
    113
    Oh wauw, hier moet je dan helemaal beargumenteren waarom je het wil, en als de reden niet goed genoeg is, wordt het gewoon afgekeurd. Ik heb 1x een vrije dag van school moeten regelen vanwege het feit dat ze mee mochten doen met een groot concert, echt een unieke kans en ervaring, super leerzaam ook - en zelfs dat was moeilijk moeilijk. Uiteindelijk gaf de directrice als tip ze gewoon ziek te melden voor die dag.

14. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.893
    8.066
    113
    Ik wist helemaal niet eens dat dat überhaupt een optie was, om tijdens school op vakantie te mogen. Verschilt het dan per school of het mag of niet? Of hoe wordt dat bepaald? Ik snap wel dat je het doet als het goedgekeurd wordt. Maar ik snap niet dat het goedgekeurd wordt hahaha.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.079
    17.041
    113
    Nee dit mag niet zomaar, zijn regels voor.
    540AF93D-A0AB-4F9B-9D92-423B7A58E00A.png

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  16. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    :eek::eek:

Sado en tuc vinden dit leuk.
  17. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.893
    8.066
    113
    Punt 3, die heb ik even niet. Als je het schooljaar nog niet buiten de schoolvakanties op vakantie bent geweest, mag je dus buiten de schoolvakantie op vakantie? o_O

Nellie4 vindt dit leuk.
  18. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.093
    12.057
    113
    Als je aan de voorwaarden voldoet mag je dus 1x buiten de schoolvakanties op vakantie, niet meerdere keren. Zo lees ik het…

GossipGirlxoxo en tuc vinden dit leuk.
  19. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Iedereen zou dit maar doen..
    Word het een lekker onrustig rommeltje in de klassen.

waarom doen jullie het dan, echt alleen om de reden die je hierboven aan geeft?

Sado en tuc vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

ik geef op de aanvraag niet aan dat het is omdat we de rust buiten het hoogseizoen fijn vinden maar ze zijn hier heel makkelijk.

Deel Deze Pagina