Klopt, maar ik denk niet dat iedereen van alles iets eet? Ja het is zeker wel speciaal, maar voor haar doen vind ik het al heel wat anders dan normaal.
zo’n 12 jaar geleden werkte ik in een schoenenwinkel en deze hadden wij altijd standaard in het assortiment zitten. Was altijd een bepaald type die dan voor deze schoenen kwam. Vreselijk seksloos maar ook zo lekker tijdloos
Jaja ieder zijn manier van eten en aanbieden richting kinderen natuurlijk. Ik vond het gewoon bijzonder. Maar wss is het niet de bedoeling om allemaal samen tet eten
Hier zijn we ook altijd 'creatief' met eten, moeilijk om 1 goed ding te bedenken en 1 moeilijke eter dus maken we vaak van alles wat. Maar bik huisvolkids vond ik het in ieder geval beter dan de eeuwige (voor mijn gevoel) kale pasta.
Ja ik kook ook altijd verschillende zaken hoor. Ik eet geen gemalen vlees, jongste enkel kip en gehaktbal, de andere 3 eten alles. Van groenten eet ik alles maar de middelste geen champignons, spinazie en witloof en de jongste eet enkel appelmoes .