Ik ken jou niet eens mama van 2 Ik zie wel pagina's vol met speculaties en achterklap over hvk. Ik ben een snelle bezoeker die jullie enkel een feitje meegeeft. Niet zo stressen, was behulpzaam bedoeld x
Ik heb geen stress, niet zo snel last van. Maar je schrijft in de ‘je’ vorm, vandaar dat ik me aangesproken voelde.
Moet je nathalie dan niet gewoon berichten ipv hier te melden? Wie heeft er nu precies een tegen reactie van je gekregen dan?
Tegen reactie? Ik moet haar berichten en zeggen dat haar baby daddy"s nog gewoon in beeld zijn. Ja zal ze vast nog niet weten, ga ik
Nogmaals, jouw 'feitje' is van jaren geleden. Inmiddels zijn er twee kindjes bij gekomen en heeft ze zelf aangegeven dat alle vaders op de hoogte zijn van de kinderen, maar dat er een aantal vaders kiezen voor geen contact. (En daarnaast kan het in de loop der jaren ook veranderd zijn; vaders die een paar jaar geleden wel in beeld waren (die jij dus hebt gezien op dat insta account) kunnen inmiddels uit beeld zijn).
Ja, dat zeg je toch zelf? Dat je uiteindelijk een tegen reactie kan verwachten. Ik vraag me dus af wie die kan verwachten en of je post zo dus is bedoeld.
Echt geen idee! Samen shoppen? Zie net haar berichtje pas over Jayda, wat een gemeen bericht. Snap de toegevoegde waarde daar ook niet zo van. Dat meisje krijgt veel te weinig aandacht en uitdaging. Zit maar achter een iPad, zou ik zelf ook niet gelukkig van worden. Hoop dat hvk dat is heel snel gaat inzien!
Echt samen? Zal toch wel een volwassene mee moeten? Leuk dat ze naar het strandje gaat met de kids, maar zonder zwemdiploma’s, zonder bandjes en allen met 4 kleintjes vind ik toch wel erg gevaarlijk hoor. Als ze even met die baby bezig is, zijn ze zo weg.
In de stories stond toen dat ze samen op vakantie gingen dus meer weet ik ook niet. Maar de oudste is 17 ofzo? Lijkt me net iets teveel verantwoordelijkheid idd.. Ik krijg al stress als ik met mijn twee kinderen alleen ben zwemmen en de oudste heeft wel haar zwemdiploma's.
Vooral erg knap dat ze zoiets onderneemt, alleen met al die kinderen en dan ook nog een baby, na een slechte nacht ik snap niet hoe ze het doet, vind haar wat dat betreft wel een bikkel hoor.