Wel grappig dat degene die hier van de week aangemeld had. Ook daar gepost heeft… heb ik een account aangemaakt misschien hahahah
Dus de 17-jarige Chayenna is volledig verantwoordelijk nu voor haar 7-jarige zusje. Samen met het vliegtuig, hoe verzin je het als ouder? Voor mij toch wel een duidelijk teken dat ze het niet aan kan en rust nodig heeft.
Wat ik las (jongste sliep bij me, dus wat te doen) dat die blijkbaar al eerder in stories is geweest dat vakantie na turkije was geboekt. Schijnbaar na fam van de oudste ??
Maar wow - hoe dan? Hoe kan een 17-jarige alleen, probleemloos, met haar 7-jarige zusje vliegen? En in een hotel inchecken? Ben ik nou zo naïef of missen we een deel van dr verhaal
Binnen Schengen mag dat toch? Pas over die grens je door douane. En met de trein kun je ook een eind komen.
Het samen reizen vind ik niet onverantwoord, helemaal niet met een vliegtuig, ze kunnen niet bij een verkeerde halte uitstappen. Dit zouden mijn kinderen wel mogen samen. Als ze op plek van bestemming ook alleen samen geweest zijn vind ik dat een ander verhaal.